Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Gepost op: 30 Mei 2007, 22:05:41 » |
|
Ci@o Bulldog-fans, De Noord-Noorderrit, part 2 staat, zoals eerder gemeld, gepland op zaterdag 8 & zondag 9 september en vindt voor 90 % plaats in Drenthe. Je kunt komen op zaterdag en/of zondag. De ritten zijn qua afstand vergelijkbaar. Vrijdagavond komen is een mogelijkheid...  Zaterdag brengen we een bezoekje aan een van de mooiste motorzaken van het Noorden en zondag gaan we sowieso even naar het TT-circuit. Vandaag hebben we de zondagrit voor een deel uitgdokterd en de zaterdagrit helemaal verreden (ca. 120 km).  Door onverwachte omstandigheden nog een leuk stukkie 'cross country' gedaan.  Tevens hebben we een super hotel gevonden in Norg (<10 km van Assen). Hier vindt op beide dagen de start van de rit plaats. Het zijn allemaal ruime 2 persoonskamers en van alle gemakken voorzien. En een overnachting incl. ontbijt kost ca. € 40,- p.p. 's Avonds hebben daar een BIG BBQ.  Je motor staat trouwens ook perfect achter het hotel.  Dit hotel heeft een beperkt aantal slaapplekken, dus indien je zeker bent dat je 't hele weekend wilt blijven, raden wij aan zo vroeg mogelijk te reserveren. Indien je dat doet, gaarne vermelden dat het een BOG-activiteit is. Na Duitsland komen we met wat meer info. Voor de handige lui -> http://www.hotelkarsten.nl/Grtz, Hotdog, MrMaxim1, Bulldog1 & Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Mei 2007, 23:21:06 » |
|
hey doggers mijn reservatie is al doorgegeven aan hotel karsten  grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Mei 2007, 08:32:32 » |
|
@Hotdog, MrMaxim1, Bulldog1 & Bluedog: Mooi werk om dit weer te organiseren!!!!!!  Deze keer zal ik het treffen in het hoge noorden niet missen. Grz Bart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 Juni 2007, 12:38:19 » |
|
Ik had al willen reserveren voor de noorderrit2 maar het Hotel zit al vol. oei wat nu. Groet Dikkertje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 6 Juni 2007, 12:47:25 » |
|
Serieus?  Ik hoop met Bulldog-lui...  Toen wij er vorige week waren, hadden ze nog ruim 20 plekken. Er zitten nog een paar hotels in de buurt, 1 zit zelfs bijna om de hoek. Je kunt bijvoorbeeld deze proberen -> http://www.deklokbeker.nl/ of anders V/d Valk in Assen. Na de Duitse rit zoeken we nog wel het een en ander uit. Meetingpoint blijft op beide dagen het 1e hotel (Karsten) en dit geldt tevens voor de BBQ.  Die vervelende ChampCars zijn dan toch niet in Assen, hoop ik...  Grtz, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 6 Juni 2007, 12:59:33 » |
|
Heb net teruggebeld,en heb gereserveerd...ik moest natuurlijk wel zeggen dat het om het BOC treffen ging natuurlijk, ik en ook die mevrouw van karsten dachten niet verder dan mijn en haar neus langwaren. DUS GERESERVEERD. Groet Dikkertje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 6 Juni 2007, 15:40:07 » |
|
Hmmmm, Dan nog maar even snel gereserveerd voordat we naar Duitsland vertrekken... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 6 Juni 2007, 15:51:22 » |
|
Ik heb net telefonisch een kamer gereserveerd bij Hotel Karsten ( http://www.hotelkarsten.nl/). Maar diegene die ik aan de lijn kreeg wist niks van een BOG meeting  Hoe dan ook de reservering staat in ieder geval vast voor zaterdagnacht 8 sept. Gr. Tim **Ik heb nog maar even een mailtje naar het hotel gestuurd, om te melden dat Bert ervan weet. Nu kan het niet meer fout gaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 6 Juni 2007, 17:01:14 » |
|
Heb vanmiddag een mailtje ter reservatie gestuurd, nog geen antwoord gekregen.
gr Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 6 Juni 2007, 21:21:56 » |
|
Misschien moeten jullie er maar even bij vermelden dat Bert ervan afweet! En het is dus een BO G-ding! Over een paar dagen neem ik wel even contact op met die oelewappers!  Er moet toch zo langzamerhand een lichtje gaan branden bij die gasten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 6 Juni 2007, 22:41:15 » |
|
hey doggers ik heb ook een paar dagen geleden gereserveerd via mail maar géén antwoord gekregen  ? en nu lees ik in de mail van dikkertje dat het hotel al vol zit??? grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Juni 2007, 15:43:13 » |
|
ik wil ook mee.  zijn er nog andere hotels daar in de buurt waar we kunnen boeken?  over een paar weken laat ik definetief weten of ik mee ga. er is een vergadering die even verplaats moet worden. als dat lukt ga ik mee.  zo als het er naar uit ziet kan ikk gewoon mee. hotel gemailt voor info.
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
ThunderBull
Sr. Member

Geslacht: 
Vogelenzang - NL
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Juni 2007, 17:33:49 » |
|
Astrid en ik komen ook. Na die Bulldog-gekken in het Zwarte Woud ontmoet te hebben, willen we ze wel eens meemaken in hun eigen omgeving...!  Reserveren was geen probleem: belletje, zeggen dat het BOG is en klaar is Aat, eh Kees.  We zien er erg naar uit en hopen dat het echt Bulldog weer zal zijn zoals in het Schwarzwald! Groertz, Aat.
|
|
|
|
|
|
Je kunt niet alles hebben. Waar zou je het moeten laten? 
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Juni 2007, 18:01:28 » |
|
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juni 2007, 18:32:31 » |
|
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Juni 2007, 21:53:06 » |
|
Stand van zaken m.b.t. Hotel Karsten: 5 personen voor 'n overnachting op vrijdag, 11 personen voor 'n overnachting op zaterdag. De plekkies worden daar minder... Dus als organisatie willen we vanaf nu gaarne weten wie wanneer komt en evt. met wie. Mogelijkheden zijn dus om reeds op vrijdag te komen ('s middags / 's avonds kunnen wij evt. voor vermaak zorgen), je kunt op zaterdag komen en op zondag. Of, voor de die-hards, op alle dagen.  Zaterdag gaan we tegen de middag weg, zondagmorgen gaan we strak 10:00 weg, omdat we op veler verzoek een uitstapje richting 'Schnitzelland'  gaan maken (ene Bart B. uit België heeft ons bedreigd als we daar niet heengaan).  Dit wordt tevens daardoor de langste rit, ca. 200km. Grtz, Bulldog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Juni 2007, 16:37:10 » |
|
Net gebeld met Hotel Karsten, ook mij werd gezegd dat Hotel vol was. Op vrijdag was er evt. wel nog plaats, maar niet meer op zaterdag.  Toen nogmaals erop gewezen dat het om een BOG activiteit ging. Daarvoor moest hij nog met iemand anders contact opnemen, die was op dit moment niet bereikbaar. Hij zou me vandaag nog daarover terugbellen. Ik heb dus nog hoop dat het doorgaat (Betreft 2 personen: Nel & Paul, voor een 2 persoonskamer) Groetjes Pace
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 22 Juni 2007, 17:40:57 » |
|
Hotel Karsten is nu dus echt vol, maar als alternatief kun je dan wel nog terrecht bij Hotel de Klokbeker. Heb daar gereserveerd en krijg een bevestiging gestuurd per email. Er zijn daar momenteel nog 6 kamers vrij. Hotels liggen vlak bij elkaar, dat hoeft dus geen probleem te zijn. Dus wie nog wil, kan daar terrecht.  Dus aan de organisatie: Er komen nog 2 personen, Nel & Paul, (op een Bull) naar de Noord-Noorderrit II. Aanvulling: We komen uiteraard ook van vrijdag t/m zondag Groetjes Pace.
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 22 Juni 2007, 18:10:18 » |
|
hey doggers heb al geruime tijd een mail ter reservering naar hotel karsten gestuurd maar géén antwoord gekregen dus  ga nu dan reserveren in hotel " de klokbeker" hoor of ik val daar mischien ook naast den boot,wij gaan van vrijdag tot en met zondag dus  grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 Juni 2007, 19:53:20 » |
|
Volgens mij zit jij er wel bij Danny. Moeten binnenkort nog maar even langs. Hotels genoeg in de buurt en anders sta ik mijn bed wel af, woon toch redelijk dicht in de buurt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|