BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:42:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.038 aantal berichten in 2.140 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Noord-Noorderrit II
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Print
Auteur Topic: Noord-Noorderrit II  (gelezen 13288 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Antwoord #40 Gepost op: 3 Augustus 2007, 16:51:49 »

Ci@o!
De rit op zaterdag hebben we nog een keer gereden en gaat o.a. langs deze plekken ->
Hotel Karsten te Norg – Lieveren – Roden – Motoport Leek - Midwolde – Lettelbert - Oostwold – De Pfoffert – Hoogkerk – Peizermade – Peize  – Eelde-Paterswolde – Paterswolde – Paterswoldsemeer – Haren – Zuidlaren (XC) - Glimmen – Eelde – Yde – Donderen – Vries –Ubbena – Oude Molen – Gasteren – Loon – Balloo – Rolde – Nijlande – Eldersloo - Ekehaar – Anreep – TT-baan – Witterzomer – Bovensmilde – Assen – Huis ter Heide – Norg
We hebben een en ander licht aangepast en komen uit op iets meer dan 120 km.
Grtz, Bulldog1 & Bluedog.

Take what is useful & develop from there!
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #41 Gepost op: 12 Augustus 2007, 01:29:25 »

Hoi Doggers,
Gisteren samen met Bluedog, Mr Maxim1 en Bulldog1 het Duitse gedeelte van de zondagrit voor de Noord-Noorderrit II gereden wat weer veel van ons lichaam heeft gevergd. Lachen
Zijn onderweg nog even in het plaatsje Ramsloh gestopt om namens de Bulldog-Owners-Group de eigenaars van het Riders Inn veel succes te wensen met hun nieuwe bikers cafι,  tevens hebben ze nog een kleine herinnering van ons ontvangen.
Er werd beloofd dat het een ereplaats krijgt, daarna werden we getrakteerd op koffie met gebak, ja ik hoor het jullie al denken het leven van een biker is zwaar. Grijns
Na deze gezellige pauze zijn we richting Holtgast vertrokken om voor jullie alvast het eten te testen, iets dat ons zeer zwaar afging, maar we hebben ons maar weer eens opgeofferd.
Daarna weer richting naar huis waar het eten al klaar stond. Huilen

www.bikersinn.de

"SEE YOU AT THE NOORD-NOORDERRIT"

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #42 Gepost op: 12 Augustus 2007, 09:04:12 »

ziet er een knappe zaak uit die bikerskroeg en dee grote lap vlees zou mij verdomme ook goe smaken zenne  Lachen

grts dan.

marco
Betalende leden
Full Member

hengelo,nl

« Antwoord #43 Gepost op: 12 Augustus 2007, 09:42:04 »

jaaaah echt afzien is da  Grijns
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #44 Gepost op: 15 Augustus 2007, 20:40:13 »

't Is best een opoffering om elke X van die schnitzels te eten: Kans op rare verschijnselen door varkenspest, oorlog met de Islam, overgewicht, hoger benzineverbruik door dat overgewicht, kapotte huwelijken door dat overgewicht en geldgebrek, concentratiegebrek met alle gevolgen van dien en vooral onbegrijpelijke teksten!  Lachen
Zaterdag het 2e deel van de 2e dag gereden. Vandaag het 1e deel aansluitend op het 2e deel van de 2e dag gereden. Snappen jullie 't nog, wij snappen er ook niets van, maar we hebben overal en nergens lekker gegeten.  Verbaasd Rollende ogen Tong Lachen Lachebek  Cool

Fritsel
Betalende leden
Full Member

De Kiel da's in Drenthe en ja hoor in Nederland

« Antwoord #45 Gepost op: 15 Augustus 2007, 22:13:35 »

Bluedog,

Is het mogenlijk dat Regiena en ik de zondagrit mee kunnen doen? De zaterdag is voor mij echt onmogelijk om de winkel te sluiten (anders kunnen we geen brandstof kopen ). En welke kosten zij er dan aan verbonden?

Het lullige is dat we het niet 100% zeker kunnen stellen (werk hι..)

Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Groet'n,

Fritsel & Regiena
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #46 Gepost op: 15 Augustus 2007, 23:12:36 »

Moi doggers en andere uitoefenaars van dezelfde passie,

Heb een poosje niets van mij laten horen de laatste tijd. Heb het druk gehad met onze eigen verhuizing en met de verhuizing van mijn zwager. dus 2 huizen opknappen direct achter elkaar. En uiteraard gewoon doorwerken voor de baas. Het moet ergens van betaald worden. Grijns
Gelukkig komen we weer in een wat rustiger vaarwater dus kunnen we wat meer tijd aan andere zaken besteden. Wij zijn een paar maand geleden naar mooi Assen verhuisd en heb ik mijn buurman Bulldog1 in Sappemeer achter moeten laten. Hij wou niet mee verhuizen Grijns Grijns Grijns
Nog even en het is tijd voor de Noordnoorderrit 2. Heb er veel zin in moet ik zeggen. Heb vandaag met Bluedog het 1e deel van de zondagroute gereden, weer was prachtig, lekker terrasje gepakt, prachtige drentse landschappen gezien oa mooie route over de Hondsrug, authentieke drentse dorpjes, dus absoluut geen straf. Het ging ook vandaag weer mooi. Alle voorbereidingen zijn, voor zover ik weet, klaar. Ook dat is weer mooi. Erg blij ben ik met de animo voor dit weekend en verheug me er alweer op iedereen weer te zien.

See you soon,

Arjan

Mister Maxim

"No risk, no life"
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #47 Gepost op: 15 Augustus 2007, 23:36:06 »

@Fritsel en Regiena

Moi Fritsel en Regiena,

Kan jullie wel antwoord geven op jullie vraag, denk dat Bluedog al op ιιn oor ligt. Lachen Lachen Lachen
Alleen zondag meerijden is geen probleem. Tis maar net wat jullie zelf willen.
Het vertrek is strak om 10,00 uur bij hotel Karsten te Norg.
En wat je verder dient te betalen is je eigen eten/drinken en niet te vergeten de brandstof voor je bull.
That΄s all.

Groet΄n uut Ass΄n

Mister Maxim

"No risk, no life"
Fritsel
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #48 Gepost op: 16 Augustus 2007, 12:57:25 »

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Grijns zullen wij de zondag meerijden! Cool

Lijkt me te gek om een zooitje van die honden bij elkaar te zien en te horen Cool

Groet'n,

Fritsel & Regiena
motormuis
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Vrouw

It's my world.You're just living in it. NL

« Antwoord #49 Gepost op: 16 Augustus 2007, 15:16:36 »

Huilen Huilen Huilen Huilen

ik bal, ik had zo graag mee gewilt. Huilen

soms gaan de dingen niet zo als je ze wilt. Ik weet het niet

maak alsjebieft veel foto's zo dat ik toch ook nog een beetje mij kan kijken en genieten. Knipoog

al vast bedankt allemaal. Lachen

gr. motormuis
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #50 Gepost op: 17 Augustus 2007, 20:55:29 »

Knipoog moi fritsels, mooi wark dat jullie ook mee gaan Lachen
groet johan Cool Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Fritsel
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #51 Gepost op: 18 Augustus 2007, 14:28:11 »

Knipoog moi fritsels, mooi wark dat jullie ook mee gaan Lachen
groet johan Cool Cool

Moi Johan,

Ja ik moak mie al harstikke bliede om dei roedel is een keer soamen te zein... Grijns
Eb'n een lekker stukkie soamen broesen en misschien een klain beetie soezen Lachen

Groet'n,

Fritsel

Ik zie verdorie dat ik nu full member ben!!! Voor het eerst in mijn leven wordt ik voor vol aangezien........ Grijns Grijns Grijns
Black Bulldog 42
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #52 Gepost op: 18 Augustus 2007, 20:20:42 »

Hoeveel Bulldoggers hebben zich al aangemeld voor deze tocht.Als het ff lukt doe ik ook mee!!!!!!!!!

Gr Black Bulldog 42
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #53 Gepost op: 18 Augustus 2007, 22:08:17 »

Knipoog moi black bulldog, nu 22 mannen en vrouwen der kunnen nog meer, komen voor de zondag?VerbaasdVerbaasdVerbaasdVerbaasdVerbaasd Lachen Lachen Lachen
groet johan Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #54 Gepost op: 19 Augustus 2007, 15:26:51 »

Pagina 2, overzichtslijstje? Cool

gdoes
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #55 Gepost op: 19 Augustus 2007, 17:01:32 »

Dag allemaal,
't Ziet er naar uit dat ik ZONDAG ook naar het Noorden kom. Ik heb dan n.l. vakantie, zou naar US of A gaan, maar dat is even uitgesteld. Zondag voor 10.00 uur melden heb ik begrepen, waar precies?
Ik vertrek 's ochtends vroeg vanuit Aalst-Waalre onder Eindhoven.
Tot dan allemaal!
Gerrit Does / Poedel
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #56 Gepost op: 19 Augustus 2007, 17:23:35 »

Dag allemaal,
't Ziet er naar uit dat ik ZONDAG ook naar het Noorden kom. Ik heb dan n.l. vakantie, zou naar US of A gaan, maar dat is even uitgesteld. Zondag voor 10.00 uur melden heb ik begrepen, waar precies?
Ik vertrek 's ochtends vroeg vanuit Aalst-Waalre onder Eindhoven.
Tot dan allemaal!
Gerrit Does / Poedel

hey Poedel

hier moet je zijn voor 10u =>http://www.hotelkarsten.nl/

grts dan.

Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #57 Gepost op: 19 Augustus 2007, 20:55:38 »

Pagina 2! En verder dit topic doornemen... Cool

Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #58 Gepost op: 22 Augustus 2007, 20:03:38 »

Hoi organisatie,

Kan ik nog twee vrienden meenemen? Dan willen ze op zaterdag komen en gaan ze met ons terug naar huis. Ik heb voor de zekerheid al een kamer voor ze gereserveerd in Hotel de Klokbeker.

Tevens krijg ik het verzoek van enkele oosterburen of ze ook zouden mogen komen. Dan zal ik het een en ander voor ze vertalen, ze hebben de topic geprobeerd te ontcijferen maar komen er niet goed uit. Ik denk dat het in eerste instantie om een man/vrouw of 6 gaat.

Heb begrepen dat de inschrijving eigenlijk gesloten is vanaf 8 augustus. Daarom wacht ik eerst jullie reactie even af voordat ik bovenstaande acties verder uitwerk.

Greetz, Paul  Cool
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #59 Gepost op: 22 Augustus 2007, 22:29:37 »

Citaat
Tevens krijg ik het verzoek van enkele oosterburen of ze ook zouden mogen komen. Dan zal ik het een en ander voor ze vertalen, ze hebben de topic geprobeerd te ontcijferen maar komen er niet goed uit. Ik denk dat het in eerste instantie om een man/vrouw of 6 gaat.

Heb begrepen dat de inschrijving eigenlijk gesloten is vanaf 8 augustus. Daarom wacht ik eerst jullie reactie even af voordat ik bovenstaande acties verder uitwerk.

Hallo Paulchen,

Wie geht es denn mit dir?
De inschrijving is inderdaad al gesloten, maar vind het eigenlijk wel prima dat men wil komen. Goed initiatief. Ze moeten wel zelf hun overnachting regelen, maar jij weet al zie ik waar je dat moet regelen. Des te meer zielen, des te meer vreugde Knipoog
Er is afgesproken met hotel Karsten dat wij minimaal 1 week voor het treffen aan hun doorgeven, hoeveel mensen er zaterdagavond mee willen BBQ-en. Dit laatste moet ons wel even duidelijk gemaakt worden. Anders is er geen voer genoeg Grijns Grijns Grijns

De groeten en tot gauw,

Mister Maxim

"No risk, no life"
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Print 
« vorige volgende »
Ga naar: