Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 3 Augustus 2007, 16:51:49 » |
|
Ci@o! De rit op zaterdag hebben we nog een keer gereden en gaat o.a. langs deze plekken -> Hotel Karsten te Norg Lieveren Roden Motoport Leek - Midwolde Lettelbert - Oostwold De Pfoffert Hoogkerk Peizermade Peize Eelde-Paterswolde Paterswolde Paterswoldsemeer Haren Zuidlaren (XC) - Glimmen Eelde Yde Donderen Vries Ubbena Oude Molen Gasteren Loon Balloo Rolde Nijlande Eldersloo - Ekehaar Anreep TT-baan Witterzomer Bovensmilde Assen Huis ter Heide Norg We hebben een en ander licht aangepast en komen uit op iets meer dan 120 km. Grtz, Bulldog1 & Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 12 Augustus 2007, 01:29:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 12 Augustus 2007, 09:04:12 » |
|
ziet er een knappe zaak uit die bikerskroeg en dee grote lap vlees zou mij verdomme ook goe smaken zenne  grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marco
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
hengelo,nl
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 12 Augustus 2007, 09:42:04 » |
|
jaaaah echt afzien is da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 15 Augustus 2007, 20:40:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fritsel
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
De Kiel da's in Drenthe en ja hoor in Nederland
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 15 Augustus 2007, 22:13:35 » |
|
Bluedog,
Is het mogenlijk dat Regiena en ik de zondagrit mee kunnen doen? De zaterdag is voor mij echt onmogelijk om de winkel te sluiten (anders kunnen we geen brandstof kopen ). En welke kosten zij er dan aan verbonden?
Het lullige is dat we het niet 100% zeker kunnen stellen (werk hι..)
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Groet'n,
Fritsel & Regiena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 15 Augustus 2007, 23:12:36 » |
|
Moi doggers en andere uitoefenaars van dezelfde passie, Heb een poosje niets van mij laten horen de laatste tijd. Heb het druk gehad met onze eigen verhuizing en met de verhuizing van mijn zwager. dus 2 huizen opknappen direct achter elkaar. En uiteraard gewoon doorwerken voor de baas. Het moet ergens van betaald worden.  Gelukkig komen we weer in een wat rustiger vaarwater dus kunnen we wat meer tijd aan andere zaken besteden. Wij zijn een paar maand geleden naar mooi Assen verhuisd en heb ik mijn buurman Bulldog1 in Sappemeer achter moeten laten. Hij wou niet mee verhuizen  Nog even en het is tijd voor de Noordnoorderrit 2. Heb er veel zin in moet ik zeggen. Heb vandaag met Bluedog het 1e deel van de zondagroute gereden, weer was prachtig, lekker terrasje gepakt, prachtige drentse landschappen gezien oa mooie route over de Hondsrug, authentieke drentse dorpjes, dus absoluut geen straf. Het ging ook vandaag weer mooi. Alle voorbereidingen zijn, voor zover ik weet, klaar. Ook dat is weer mooi. Erg blij ben ik met de animo voor dit weekend en verheug me er alweer op iedereen weer te zien. See you soon, Arjan
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 15 Augustus 2007, 23:36:06 » |
|
@Fritsel en Regiena Moi Fritsel en Regiena, Kan jullie wel antwoord geven op jullie vraag, denk dat Bluedog al op ιιn oor ligt.  Alleen zondag meerijden is geen probleem. Tis maar net wat jullie zelf willen. Het vertrek is strak om 10,00 uur bij hotel Karsten te Norg. En wat je verder dient te betalen is je eigen eten/drinken en niet te vergeten de brandstof voor je bull. That΄s all. Groet΄n uut Ass΄n
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
Fritsel
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 16 Augustus 2007, 12:57:25 » |
|
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid  zullen wij de zondag meerijden!  Lijkt me te gek om een zooitje van die honden bij elkaar te zien en te horen  Groet'n, Fritsel & Regiena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 16 Augustus 2007, 15:16:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
|
|
Fritsel
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 18 Augustus 2007, 14:28:11 » |
|
Moi Johan, Ja ik moak mie al harstikke bliede om dei roedel is een keer soamen te zein...  Eb'n een lekker stukkie soamen broesen en misschien een klain beetie soezen  Groet'n, Fritsel Ik zie verdorie dat ik nu full member ben!!! Voor het eerst in mijn leven wordt ik voor vol aangezien........ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Bulldog 42
Betalende leden
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 18 Augustus 2007, 20:20:42 » |
|
Hoeveel Bulldoggers hebben zich al aangemeld voor deze tocht.Als het ff lukt doe ik ook mee!!!!!!!!!
Gr Black Bulldog 42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 19 Augustus 2007, 15:26:51 » |
|
Pagina 2, overzichtslijstje? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gdoes
Betalende leden
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 19 Augustus 2007, 17:01:32 » |
|
Dag allemaal, 't Ziet er naar uit dat ik ZONDAG ook naar het Noorden kom. Ik heb dan n.l. vakantie, zou naar US of A gaan, maar dat is even uitgesteld. Zondag voor 10.00 uur melden heb ik begrepen, waar precies? Ik vertrek 's ochtends vroeg vanuit Aalst-Waalre onder Eindhoven. Tot dan allemaal! Gerrit Does / Poedel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 Augustus 2007, 17:23:35 » |
|
Dag allemaal, 't Ziet er naar uit dat ik ZONDAG ook naar het Noorden kom. Ik heb dan n.l. vakantie, zou naar US of A gaan, maar dat is even uitgesteld. Zondag voor 10.00 uur melden heb ik begrepen, waar precies? Ik vertrek 's ochtends vroeg vanuit Aalst-Waalre onder Eindhoven. Tot dan allemaal! Gerrit Does / Poedel
hey Poedel hier moet je zijn voor 10u => http://www.hotelkarsten.nl/grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 19 Augustus 2007, 20:55:38 » |
|
Pagina 2! En verder dit topic doornemen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 22 Augustus 2007, 20:03:38 » |
|
Hoi organisatie, Kan ik nog twee vrienden meenemen? Dan willen ze op zaterdag komen en gaan ze met ons terug naar huis. Ik heb voor de zekerheid al een kamer voor ze gereserveerd in Hotel de Klokbeker. Tevens krijg ik het verzoek van enkele oosterburen of ze ook zouden mogen komen. Dan zal ik het een en ander voor ze vertalen, ze hebben de topic geprobeerd te ontcijferen maar komen er niet goed uit. Ik denk dat het in eerste instantie om een man/vrouw of 6 gaat. Heb begrepen dat de inschrijving eigenlijk gesloten is vanaf 8 augustus. Daarom wacht ik eerst jullie reactie even af voordat ik bovenstaande acties verder uitwerk. Greetz, Paul 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 22 Augustus 2007, 22:29:37 » |
|
Tevens krijg ik het verzoek van enkele oosterburen of ze ook zouden mogen komen. Dan zal ik het een en ander voor ze vertalen, ze hebben de topic geprobeerd te ontcijferen maar komen er niet goed uit. Ik denk dat het in eerste instantie om een man/vrouw of 6 gaat.
Heb begrepen dat de inschrijving eigenlijk gesloten is vanaf 8 augustus. Daarom wacht ik eerst jullie reactie even af voordat ik bovenstaande acties verder uitwerk.
Hallo Paulchen, Wie geht es denn mit dir? De inschrijving is inderdaad al gesloten, maar vind het eigenlijk wel prima dat men wil komen. Goed initiatief. Ze moeten wel zelf hun overnachting regelen, maar jij weet al zie ik waar je dat moet regelen. Des te meer zielen, des te meer vreugde  Er is afgesproken met hotel Karsten dat wij minimaal 1 week voor het treffen aan hun doorgeven, hoeveel mensen er zaterdagavond mee willen BBQ-en. Dit laatste moet ons wel even duidelijk gemaakt worden. Anders is er geen voer genoeg  De groeten en tot gauw,
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
|