BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:42:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.038 aantal berichten in 2.140 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Algemeen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  't Schnitzelparadijs
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 't Schnitzelparadijs  (gelezen 963 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Gepost op: 29 Mei 2007, 20:17:36 »

Ci@o! 't Was vandaag een productief dagje.
Eerst ff naar "die Schnitzelbrüder" gekachelt. In 1e instantie voor een achterlicht-restyling (zie topic achterlicht voor pics). Gelijk een revisie aan het voorfrontje, een complete beurt incl. cardanolie  Knipoog , een lekkere lunch en veel slap geouwehoer.  Lachen
's Middags naar MP Leek voor een helmentest en wat anti-slipspul voor mijn tassen, om vervolgens daar ter plekke nog ff een Yamaha-rugzak te scoren   Lachebek (yep, voor nop) en ook nog eens met inhoud: S100 reiniger (wat ik daar nou meemoet  Grijns ), leuke Yamaha-boekjes, een Yamaha Parking Shield en een  Grijns Grijns Grijns kettingreiniger, tja wat je daar nou mee aan moet... Grijns Grijns Grijns
's Middags in de stromende regen terug, met een doorsijpelende leren broek  Beschaamd , maar 't is dan wel extra lekker als je een mede motorrijder kunt groeten, dat groet toch altijd iets lekkerder dan een paar 100 motards op een zonnige dag. Cool
Grtz, Bluedog (al weer een gelukkig man).
P.S.: Hoeveel schnitzels kost me dit nou weer?

Take what is useful & develop from there!
Herrie
Betalende leden
Full Member

Eindhoven (NL)

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Mei 2007, 19:39:26 »

Misschien een domme vraag maar waar zitten de schnitzelgebroeders en is dat een motorzaak of vat ik hem gewoon niet  Knipoog

Groet

Herman
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Mei 2007, 21:40:36 »

Schnitzelbrüder 1 staat voor Bulldog1 en nummer 2 staat voor Hotdog. 2 handige lui en ik betaal ze uit in natura  Verbaasd, ik bedoel schnitzels (die van het BikerMotel in Duitsland). Bekend onder bepaalde forumleden.  Grijns

Herrie
Betalende leden
Full Member

Eindhoven (NL)

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Mei 2007, 21:14:42 »

Schnitzelbrüder 1 staat voor Bulldog1 en nummer 2 staat voor Hotdog. 2 handige lui en ik betaal ze uit in natura  Verbaasd, ik bedoel schnitzels (die van het BikerMotel in Duitsland). Bekend onder bepaalde forumleden.  Grijns

Grijns Grijns Oké snap hem, goeie deal lijkt me  Knipoog Knipoog en een goede reden om effe lekker te happen !

Groet

Herman
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juni 2007, 19:51:51 »

Gisteren naar Schnitzelbrüder 3 geweest voor een met de handgemaakte V-style nummerplaathouder. Kost me weer een schnitzel, maar dan heb je ook wat  Verbaasd Weet alleen niet voor wie dat geldt, voor beiden denk ik.  Lachen Heb zojuist via Ebay Duitsland een mooie led kentekenplaatverlichting gescoord.  Lachebek
Op dit moment rijd ik dus ietwat illegaal rond met een geleend nummerplaatje, zodat ik iets minder uit de toon val. Deze week vooral hard gereden zonder plaat, maar met de naderende TT drukte, is dit niet meer verstandig.
In het slechtste geval kan een nieuw 1-kenteken 4 weken duren, vuile bureaucraten. Droevig Boos Beschaamd
Nou ja, als ik nu geflitst word, is iemand anders de pineut en moet ie ook nog heel veel houderschapsbelasting betalen. Grijns
Pics -> http://www.bikepics.com/members/blauwehond/05bt1100/default.asp?i=836942&s=0
Grtz, Bluedog.

Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Juli 2007, 14:14:54 »

Ci@o!
't Was ff wachten op die bureaucratische RDW, maar ja dan ben je ook gelijk weer nummer1! Knipoog
Tevens is vandaag het led-lampje voor de kentekenplaatverlichting gemonteerd -> http://www.bikepics.com/members/blauwehond/05bt1100/default.asp?i=836942&s=0
Het zit nu allemaal hufter-proof vast, herstel kasseien-proof vast! Grijns
Grtz, Bluedog.

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: