06u00 zomertijd, eigenlijk is het pas 5u, maar ik ben klaarwakker. Heb al eens buiten gekeken, weer ziet er goed uit.
09u45 vertrokken onder een zacht lentezonnetje naar het Dockxhotel, plaats van afspraak
10u00 ben ik terplaatse, Rembrandt staat al te wachten, men maat Dolf met zijn Suzuki ook.
10u05 de motors druppelen binnen, er zijn er al 5, nee 9, nee 14, nee 20, neenee 25, godverdomme al 32, dat kan niet meer, allee nog 5, dat maakt dan euh ... 37, en nog ene, en nog 3.. Pff nog eens natellen, idd
41 motors staan te wachten op de parking.
11u00 toch maar eens de Bulls tellen: 1,2,3,5,10,15,22,28,30.
DERTIG

11u30 eindelijk vertrokken, de lange stoet zet zich in beweging, een paar HD wachten nog op een maatje die het zomeruur vergeten is, we pikken hen straks op.
12u30 Aankomst bij AMC, we hebben net een mooie rit gereden langs de Scheldekaaien, de Waaslandhaven en als toetje met z'n allen door de Waaslandtunnel, wat een kabaal... De motoragenten die ons kruisten zullen ook opgekeken hebben. AMC zorgt voor koek en koffie en warme hapjes, een geweldige ontvangst.
13u30 Vertrokken voor het 2de deel van de havenrit, soms gaan we wat sneller, die mooie bochten maken het alleen nog wat mooier. De lentezon verwarmd niet alleen ons hart. ( dank aan de weergoden)
14u30 Stop tussen de sluizen, terwijl slepers een oceaanreus binnentrekken, genieten wij van het mooie uitzicht over de haven. De camera's flitsen en de verstokte rokers leggen samen een rookgordijn aan.
15u00 Lunch in Lillo, de soep is eten en drinken tegelijk, de grote opkomst dwingt de cafebaas om zijn tafels en stoelen boven te halen en er wordt een terras geimproviseerd, heerlijk daar met het zonnetje in de rug.
16u00 Terug aan het Dockxhotel, jammer genoeg zijn we in het laatste stuk een paar mensen verloren, so sorry, ik maak het de volgende keer wel goed.
17u00 Henk zijn kenteken hangt ook terug aan zijn motor
Wat moet je allemaal onthouden van deze dag ( of het hele weekend voor enkelen) het was fantastisch, gisteren een zeer leuke dag met een mooie tochtje van een 80km en veel nagepraat onder het smaken van tapas, entradas en een geweldige pan paella.
Vandaag een slordige 120 km gereden langs mooie wegen en schone bochten, mmm ik lust nog wel wat van dat.
Als het voor jullie zo goed was als voor mij, doen we het volgend jaar nog een keer.
Greetz, een vermoeide maar gelukkige Judass
@ Gie, wij hebben je vandaag gemist en jij het ook wat gemist, hoop dat La Douce France één en 't ander goedmaakt.
Ps: een prachtige quote: Hier liggen kasseien op de Leien, kasseien doen lijden ( sorry een inside joke)