BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:35:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.038 aantal berichten in 2.140 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Havenrit 2007, vertrek uit het noorden
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Print
Auteur Topic: Havenrit 2007, vertrek uit het noorden  (gelezen 1854 keer)
Paultje
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

NL Duiven

« Gepost op: 20 Maart 2007, 03:00:18 »

Als alles loopt volgens planning zal ik zaterdagochtend richting Antwerpen vertrekken. Ik ga er vanuit, dat er niemand toevallig langs Arnhem rijdt dus spreken "we" iets af in b.v. Breda of al eerder?
jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Maart 2007, 21:47:53 »

He Paultje,

Ik wil best wel langs Arnhem rijden, ipv door Amsterdam. Vind ik zelfs helemaal niet erg en het is al met al maar 50 km meer ofzo. Maar ik kan er niet eerder zijn dan 09.30/10.00 uur. Komen er nog meer uit het hoge Noorden?

Groeten jirev.

(ovb omstandigheden vanzelfsprekend)
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Maart 2007, 22:28:17 »

Paultje,

We kunnen voor zaterdag eventueel bij Hazeldonk/Shell station afspreken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzorgingsplaats_Hazeldonk
Dit is vooral handig voor diegene die via Breda naar Antwerpen rijden.

Gr. Tim
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #3 Gepost op: 22 Maart 2007, 01:11:59 »

Hé jirev,

Ik hoop dat Bluedog nog reageert, hij moet uit Assen komen. Ook had ik gelezen dat Bulldog1 wilde meekomen en die moet uit Groningen komen. Voor jou lijkt het me interessant om met die hen mee op te rijden. Kunnen jullie altijd nog langs Arnhem scheuren of we spreken af ergens tussen Utrecht en Breda, da's voor jullie logischer lijkt me. Als jij uit Vlieland komen moet, dan laat ik je dat hele stuk niet alleen rijden, da's duidelijk. We wachten nog een dagje op reacties van Bluedog en Bulldog1...

Tim, Hazeldonk ligt direct aan de grens zo te zien. Lijkt me een goeie plek om de meute te verzamelen voordat we uiteindelijk richting Antwerpen koersen. Hazeldonk staat dus als laatste tussenstop voor de grensovergang, tijdstip nog niet bekend.

Bob komt ook nog onze richting op om ons ergens op te pikken. Zou niet nodig hoeven zijn... Rollende ogen Wat zeg ik nou...? Nou ja, ik bedoel: we zouden het de derde keer toch zelfstandig moeten vinden, of niet soms?

Kortom, we wachten op de reacties die morgen nog binnenkomen en spreken vrijdag definitief af. Ok?
jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #4 Gepost op: 22 Maart 2007, 01:55:00 »

Yo Paul,

Hazeldonk ken ik wel van de diverse Disney-trips, das geen probleem. Ik vind het ook geen punt om ff om Arnhem te rijden hoor, ik kom die ochtend uit Harlingen. Als ik de A50 aanhou dan heb je net over de tweede brug (is dat de Waal?) een tankstation dacht ik, dat zou een goed koffiepunt verzamelpunt kunnen zijn. Als Blue- en Bulldog1 ook gaan dan zouden wij noorderlingen ergens tussen Meppel en Zwolle kunnen afspreken, zijn we even later zo bij je. Via Arnhem is maar een paar km's meer dan over Utreg, maar het mij niet uit.
Ik vind het ook echt niet erg om alléén te rijden hoor, dat schiet meestal ook wel lekker op  Knipoog

Is het de bedoeling dat we allemaal in het Dockshotel overnachten of mag het ook min of meer in het centrum, dan geef ik bijvoorbeeld de voorkeur aan het Florida, garage in de buurt en op strompelafstand van de cafés??
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #5 Gepost op: 22 Maart 2007, 02:14:32 »

jirev,

A50, ergens tussen Arnhem en Nijmegen, komt altijd goed. Ben verder niet zo'n knaller, dus dan kunnen jullie mogelijk meer opschieten en ik m'n eigen plan trekken om elkaar uiteindelijk te ontmoeten bij Hazeldonk. We wachten nog even op een reactie van Bluedog en Bulldog1...

De hotelkeuze is zeker geen verplichting maar wel makkelijk omdat we daar zondagochtend weer verzamelen. Ik had zowiezo al voorgesteld om niet met de motor naar het centrum te gaan. Hoef ik ook de avond niet door te brengen in m'n motorkleding.
Dus jou voorstel om ons te parkeren in Hotel Florida is ook een overweging waard...
jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Maart 2007, 09:20:58 »

Môge Paul,

Het maakt mij inderdaad niet uit, dus laten we de reactie's nog maar even afwachten. En een hotelletje in, of in de buurt van het centrum met een garage in de buurt laat zich vast ook nog wel op het laatste ogenblik vinden.
Laterrr jirev.

Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Maart 2007, 20:57:51 »

He luitjes!
De bedoeling is om 8 uur te vertrekken, ben ik dus om half 11 in Antwerpen. Grijns
Nee hoor, we gaan het benzineverbruik eindelijk eens naar beneden halen, bovendien heb ik (nog) een bijna standaard Bull. Knipoog
Het is een beetje afhankelijk van 't weer hoe snel ik/we ga(an). Hoe kouder, hoe vaker er even af voor een bakkie leut. Lachebek
We kunnen rond Utrecht iets afspreken? Jirev iets eerder wellicht? En dan door naar Breda en met de bende door naar Antwerpen.
Hotelletje in 't centrum klinkt beter, zolang mijn Bulletje maar goed staat, want hij is nu "Über-Kool"! Cool
Stel maar wat voor, zolang 't maar niet te moeilijk is, want ik doe alles zonder navigatie. Ik weet het niet
Grtz, Bluedog.

Take what is useful & develop from there!
jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #8 Gepost op: 22 Maart 2007, 23:02:26 »

Pas om half 11, wat doe je die laatste 30 minuten dan?? Grijns
Ik was ook van plan om om acht uur te vertrekken, dan zou ik om een uur of negen Meppel ruim voorbij moeten zijn. Ik kan ook wel iets eerder gaan, dat is geen probleem.

Het enige probleem is momenteel die qutgriep die niet echt wil verdwijnen (maar goed daar zijn aspirines voor) en ik moet morgen even kijken of ik last krijg van het zitten op de bike (ouwe mannen kwaal). Als dat zo is dan wordt het echt niks maar ik meld me morgenavond weer. Hoop dat het wat beter gaat, dan kunnen we altijd nog even een afspraakje voor onderweg regelen  Knipoog en ergens verderop Paultjuh ook nog oppikken. Ik houdt me eveneens aanbevolen voor een knap hotelletje met bewaakte parking in de buurt, ergens in het centrum, er staat genoeg op het net met dumpprijzen in de weekenden.

Bij twijfel kan ik morgen altijd nog even een Pm-etje doen met mn mobiele nummer, voor het laatste nieuws per sms.
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #9 Gepost op: 23 Maart 2007, 00:40:35 »

Mooi jongens,

Met z'n drieën dus. Als jullie de A27 naar beneden komen, zal ik me na Gorinchem bij jullie voegen. Ik sta dan op verzorgingsplaats "Hank", da's tussen afslag 22 en 21 en volgens de kaart nog zo'n 20 km. voor Breda. Enig idee hoe laat ik daar dan moet staan?  Ik weet het niet

Nog steeds vind ik een hotelletje in het centrum, met garage dan, een superidee. Ik hoop dat ik de organisatie hiermee niet beledig, maar ook ik ben er niet helemaal gerust op dat onze fietskes, daar voor het Docks Hotel, echt veilig staan. En ik wil toch graag een paar uurtjes rustig kunnen slapen voor de "grote dag" aanbreekt... 

jirev, doe je voorzichtig op je nieuwe banden straks?  Lachen

ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #10 Gepost op: 23 Maart 2007, 09:41:21 »

Zeker geen probleem met dat hotelletje ... ik heb enkel de mensen van het Dockshotel verwittigd dat er misschien overnachtingen zijn, niks concreet. It's a free country en ook ik vind het goed dat jullie ergens in 't centrum zitten. Zo is het vervoer van en naar het hotel opgelost. Ben even gaan kijken naar dat Florida Hotel en is inderdaad mooi (maar duur). Het ligt aan het station en dat is niet echt de kant van Antwerpen waar we 't liefst vertoeven dus misschien even kijken in de buurt van de Grote Markt/Groenplaats. Kijk maar eens naar www.hotelspecials.be en dan vooral naar www.hotelspecials.be/antigone.html... dat is perfect gelegen in de Jordaenskaai met parkeergelegenheid, huisdieren toegelaten (Bulldog) en ideale omgeving voor zowel Las Manas resto en bruine cafés voor een na-pint. We zien wel
Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
Judass
Betalende leden
Hero Member

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Antwoord #11 Gepost op: 23 Maart 2007, 10:56:43 »

No problem for me too, gezelschap voor zaterdag(avond) ziet er voorlopig als volgt uit:

Ikke en Ingrid, Gie, Dan en madame, Pace en Nece, Paultje, Bluedog en onder voorbehoud Bulldog1.
Heb alvast een tafel voor 10 personen gereserveerd, in het onvolprezen "Las Manas"

http://www.lasmanas.com/HTM/index.aspx

Ik kijk er al naar uit  Lachen

Gr Bob

ps Als er nog mensen willen meegaan, U bent allen welkom, maar laat me iets weten voor vanavond ivm met de reservatie.

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #12 Gepost op: 23 Maart 2007, 11:42:41 »

.... en onder voorbehoud Bulldog1 en Timothy.

Bob,

Ik zal het etentje helaas moeten overslaan   Droevig

Gr. Tim
jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #13 Gepost op: 23 Maart 2007, 12:58:33 »

Terwijl ik dacht met wat aspirines op te knappen, ben ik vannacht helaas genadeloos neer gesabeld door vriend "qutgriep" of zoiets. En ondanks dat ik minstens de halve waddenzee er uit gezweet heb, voel ik me net een soort zombie, waardeloos. En ik baal ook als een stekker, want, zoals zo velen kijk ik al weken uit naar dit weekend. Excusez maar een hardgrondig $@%#$#%, ik kan met de beste willen van de wereld echt niet mee. Ik zou zelfs op het oude rubber zijn meegegaan.
Maar goed het is niet anders, he spijt me echt enorm dat ik niet mee kan, ik hoop dat jullie wel een hoop plezier beleven en vooral prachtig mooi weer!

Greeetz Jirev. Boos

(mag nu het hele weekend kantoorwerk doen, want binnen werken kan wel hé, en als het maar niet thuis is, lief vrouwtje heb ik)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #14 Gepost op: 23 Maart 2007, 13:37:30 »

Bij twijfel kan ik morgen altijd nog even een Pm-etje doen met mn mobiele nummer, voor het laatste nieuws per sms.
5 x eraf om te tanken, koffie te drinken en te plassen! Knipoog
Enne Jirev, ik ging 'doodziek' mee naar Duitsland, dus dat stukkie naar Antwerpen moet ook nog wel lukken. Jullie mensen van de zee zijn toch nooit ziek? Mijn vrouw uit Harns is dat ook nooit. Dus: De watertoren (draaiend restaurant) vlakbij Meppel van V/d Most is misschien een mooi ontmoetingsplek. Zo rond 09:00 uur? Ik weet het niet
Grtz, Bluedog.

Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #15 Gepost op: 23 Maart 2007, 13:42:35 »

Mooi jongens,

Ik sta dan op verzorgingsplaats "Hank", da's tussen afslag 22 en 21 en volgens de kaart nog zo'n 20 km. voor Breda. Enig idee hoe laat ik daar dan moet staan?  Ik weet het niet
Rond 10:30 is Henk bij Hank denk ik! Rollende ogen En de rest van de bende. Rollende ogen
Grtz, Bluedog.

jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #16 Gepost op: 23 Maart 2007, 16:22:55 »

5 x eraf om te tanken, koffie te drinken en te plassen! Knipoog
Enne Jirev, ik ging 'doodziek' mee naar Duitsland, dus dat stukkie naar Antwerpen moet ook nog wel lukken. Jullie mensen van de zee zijn toch nooit ziek? Mijn vrouw uit Harns is dat ook nooit. Dus: De watertoren (draaiend restaurant) vlakbij Meppel van V/d Most is misschien een mooi ontmoetingsplek. Zo rond 09:00 uur? Ik weet het niet
Grtz, Bluedog.

Grrrrrrrr, ok ik stap dus zo op de veerboot naar Harlingen, maar dat is nog geen 100 % garantie voor morgenochtend. Ik meldt me vanavond nog wel even  Knipoog

Hmpf Jirev.

(Sorry Judass, misschien zou ik toch wel weer graag aanschuiven morgenavond Beschaamd)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #17 Gepost op: 23 Maart 2007, 21:01:18 »

We gaan voor je duimen Jirev!

jirev
Betalende leden
Full Member

No more BULL !

« Antwoord #18 Gepost op: 23 Maart 2007, 21:04:45 »

Ok Bluedog,

Morgenochtend om 0900 uur ergens in de buurt van die watertoren, als het er maar niet waait.  Lachebek
Ik ben er geestelijk klaar voor, nu het lichaam nog, dus ik ga mooi op tiet te kooi.
Mocht er iets zijn kan je me altijd nog even bellen of sms-en.

Laterrrrrrrrr Jirev.
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #19 Gepost op: 23 Maart 2007, 21:21:04 »

jirev,

Zet 'm op jongen!  Cool

Tim, zien we elkaar bij Hazeldonk? Ik verwacht zo tussen 11:00 en 11:30 uur daar te kunnen zijn met de meute uit het noorden.
Pagina's: [1] 2 Print 
« vorige volgende »
Ga naar: