JeuDeBull
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Haarlem (NL)
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 9 Maart 2007, 08:24:39 » |
|
Wie gaan er op de zondagmorgen en dan vanuit de omgeving Amsterdam/Haarlem/Schiphol?
Ik ga vanuit Lisse,( bij fatsoenlijk weer  ). We kunnen evt. bij afslag Nieuw Vennep boven de splitsing A-4/A-44 afspreken? @Hans Tegen die tijd maar even contact dan, voor mij moet het inderdaad ook wel een beetje behoorlijk weer zijn. Wat ik begreep is dat de verwachtingen in ieder geval uitstekend zijn....  @Bob & Gie In dat geval ben ik er met de luns op zondag natuurlijk ook bij @DeAnderen uit de omgeving Hrlm Adam Schiphol... Wie rijdt er nog meer mee 
|
|
|
|
|
|
Groetjes en de Bulls,
Cesar
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 9 Maart 2007, 09:50:40 » |
|
"Yep, ikke" zei de gek. Zaterdag vanuit Duiven (bij Arnhem) en zondagmiddag pas naar huis als de stekker eruit gaat. En bij gunstige weersverwachtingen komt Irene mee... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drum
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
hasselt (B)
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 9 Maart 2007, 16:49:58 » |
|
beste bob en gie,bij een beetje fatsoenlijk weer zal ik er zondag ook bij zijn!!!!!! alvast bedankt voor al jullie moeite en tijd die jullie in dit treffen hebben gestoken. grts drum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 9 Maart 2007, 23:50:44 » |
|
Hallo Bob&Gie, Paul&Nel zullen zaterdagmorgen aanwezig zijn voor het hele weekend,  groetjes
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
Tommy
Jr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 10 Maart 2007, 17:27:27 » |
|
Hey doggers Lang geleden dat ik nog op het forum kwam, maar lees nu over de 3 de havenrit. De vorige jaren is er steeds iets tussengekomen, maar dit jaar ben ik erbij. Tenzij de weergoden die dag echt wel heel slechtgezind zijn...  Bob en Gie, ik laat het nog wel weten indien ik kom  Zijn er eigenlijk nog die van de richting Vl-Brabant (Leuven) komen? Dan kunnen we mss afspreken... Groeten, Tommy 
|
|
|
|
|
|
___________________________________________________________________________________ There's no substitute for cubic inches
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 10 Maart 2007, 21:57:45 » |
|
Ik kom op zondag. Hoor of zie ik nog iets, hoe laat we aanrijden met de groep omgeving eindhoven. Eventueel net als vorig jaar TEXACO A67 oeienbos. Groeten Dikkertje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 11 Maart 2007, 13:28:17 » |
|
Ik kom op zondag. Hoor of zie ik nog iets, hoe laat we aanrijden met de groep omgeving eindhoven. Eventueel net als vorig jaar TEXACO A67 oeienbos. Groeten Dikkertje.
lijkt me strak plan: ca 9.15 - 9.30 u ? Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 11 Maart 2007, 22:43:14 » |
|
Hoi,
Ik zal er op zondag bij zijn. Vertrekken doe ik in Lummen (Limburg), en kan eventueel andere Doggers oppikken.
Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
drum
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
hasselt (B)
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 12 Maart 2007, 16:36:20 » |
|
hoi carny,als het niet regent kunnen we mss iets afspreken. ik woon in hasselt.ik neem normaal mijn dochter mee (achterop). je kan mij via e-mail altijd iets laten weten .grts drum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DoggyStyle
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 12 Maart 2007, 19:50:46 » |
|
Zondag ben ik erbij... nogmaals, als het droog weer is.  Normaal neem ik m'n broer (die ook Bulldogrijder is) ook mee. Vingers kruisen voor prachtig weer!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gdoes
Betalende leden
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 13 Maart 2007, 23:11:29 » |
|
O.K. Adje en Dikkertje, ik zal er ook zijn zondagochtend de 25e maart tussen 9.15 en 9.30 uur, TEXACO - Oeienbos A67. Breng een maat van me mee, Louis Vrijdag. Hij rijdt op een Yamaha FJR. Tot de 25e mannen, kijk er naar uit! Groet,
Gerrit Does
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 14 Maart 2007, 09:47:52 » |
|
Ik zal er Zondag zeker bij zijn  , en zaterdagavond zoek ik de bende wel op in Antwaerpe  of rijd ik ook mee, dat moet ik nog even afwachten.(wel niet met een Bulldog  :-\maar ja wat niet is kan nog komen...  ) Grzzzz Bartje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 14 Maart 2007, 09:49:38 » |
|
@ Bob of Gie: Hoeveel rijders verwachten jullie eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 14 Maart 2007, 09:57:54 » |
|
Zondag met 2. Vrouwke gaat ook mee  Groeten, Bart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 14 Maart 2007, 10:33:32 » |
|
@ Bob of Gie: Hoeveel rijders verwachten jullie eigenlijk?
Naar jaarlijkse gewoonte duiken er bij lekker weer toch een 25 tal motoren op, alles hangt af van het gemoed van de weergoden. Voor zaterdag hebben al bevestigd: Ikke, Gie, Paultje, Pace, Dan, Tim. Voor zondag: Ikke, Paultje, Pace, Dan, Filip, Stijn,Carny, Ad, Dikkertje, Gerrit. Ook zullen er zeker enkele MTo1 meerijden, als ook een Shadow, Maurauder en Monster Gr Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 14 Maart 2007, 12:35:14 » |
|
Hey, Gisteren heb ik de havenrondrit nog eens afgereden en ik kan u melden dat we zo'n slordige 130 km bij elkaar gefietst hebben. Ook zijn de kasseistroken beperkt zodat de vergelijking met Parijs - Roubaix dit jaar niet van toepassing zal zijn. Dus weer een excuus minder om thuis te blijven  Gr Bob @ de Noordmannen: wat zijn jullie plannen?
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
|
Rembrandt
Gast
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 14 Maart 2007, 12:41:01 » |
|
Ik kom zondag, wen droog weer is. Groeten Frans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 14 Maart 2007, 12:53:28 » |
|
Met de vrouw is het geregeld, hoewel die het eigenlijk altijd wel goed vindt.  Ik kom zaterdag en zondag, tenzij 't weer zwaar k... is, maar ik ben ook al bij Dr. Bob geweest in zware omstandigheden, dus 't zal wel loslopen.  Bulldog1 wil ook graag mee, Mr.Maxim1 wilde ook graag mee, maar die zit met een nieuw stulpje, dus...  en Hotdog, MissBitch en alle andere Noordmannen...  Bob, wat is ook al weer de beste grensovergang voor mij? Ik scheur toch langs St.Job om zo in Antwerpen te geraken? Ik doe het allemaal zonder TomTom, Garmin etc., dus lekker met wat simpele aanwijzingen.  Grtz, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 14 Maart 2007, 13:23:21 » |
|
Bluedog, jouw beste route is over Utrecht en dan naar Breda, ter zijner tijd spreken we nog af dat ik jou ( jullie) oppik op weg naar de afspraak.
gr Bob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 14 Maart 2007, 14:30:14 » |
|
Hotdog, MissBitch en alle andere Noordmannen...  Geld is op. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|