Hans
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Lisse
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 30 Januari 2007, 22:54:44 » |
|
Ik kom op zondag, tenzij het erg slecht weer is... Voorkeur gaat uit naar toertocht.
Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 30 Januari 2007, 23:06:57 » |
|
bob, gie,
yep, count me in
zondag zeker, zaterdag misschien (maar dan zonder overnachting, is niet zo ver hé)
speed ok, bezoekje aan centrum zeker ok, wordt wel leuk !!!
groeten, stijn
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 31 Januari 2007, 12:03:33 » |
|
Zoals ik al zei: I'll be there! - Ja, weekend lijkt me leuk. Ik zal zeker proberen Irene mee te krijgen!
- Mijn voorkeur gaat uit naar ritten met minder kasseien...
 - Moet dat weekend eigenlijk werken, maar ik ga er vanuit, dat vrij krijgen steeds gemakkelijker zal worden naarmate de productie afneemt. Dus 90% zeker.
Vast hartelijk dank voor de organisatie jongens, top! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tintin
Gast
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 3 Februari 2007, 00:54:00 » |
|
Hallo Bob en Gie, als het weer een beetje meezit ben ik er graag voor de derde maal opnieuw bij op zondag. Niet meer op de Bulldog maar toch wel als sympathisant. Groetjes vanuit Kortrijk. John.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DoggyStyle
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 4 Februari 2007, 20:44:46 » |
|
Hallo Bob en Gie, als het weer een beetje meezit ben ik er graag voor de derde maal opnieuw bij op zondag. Niet meer op de Bulldog maar toch wel als sympathisant. Groetjes vanuit Kortrijk. John.
Heb jij geen Buell gekocht als opvolger van uw Bulldog? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tintin
Gast
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 4 Februari 2007, 23:18:26 » |
|
Heb jij geen Buell gekocht als opvolger van uw Bulldog?  Neen, toch niet. Zal iemand anders geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gdoes
Betalende leden
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 11 Februari 2007, 12:53:31 » |
|
Goedemorgen Bob en Gie, Na lange tijd zit ik weer eens op de site (druk, druk, TE druk). Ik kom zeker op de zondag naar Antwerpen. Tegen die tijd zal ik denk ik met Adje mee komen. Wij spreken t.z.t. nog iets af AD? Ja, 't moet niet sneuwen natuurlijk, wordt m'n motor vies van al die pekel!!!! Na 2 x de rit gemist te hebben, nu toch voor de 3e keer er eindelijk bij. Kijk er naar uit. Vast bedankt voor de voor bereidingen e.d. Gerrit Does "Poedel" Carpe Diem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 12 Februari 2007, 16:28:27 » |
|
Hoi Bull-Bob en MT-0Gie,
Ik zal er ook zijn. Eventueel zaterdag en zondag, maar dan rijd ik wel ff heen en weer naar Lummen om bij moeder de vrouw te slapen...
Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 12 Februari 2007, 16:39:54 » |
|
Goedemorgen Bob en Gie, Na lange tijd zit ik weer eens op de site (druk, druk, TE druk). Ik kom zeker op de zondag naar Antwerpen. Tegen die tijd zal ik denk ik met Adje mee komen. Wij spreken t.z.t. nog iets af AD? Ja, 't moet niet sneuwen natuurlijk, wordt m'n motor vies van al die pekel!!!! Na 2 x de rit gemist te hebben, nu toch voor de 3e keer er eindelijk bij. Kijk er naar uit. Vast bedankt voor de voor bereidingen e.d. Gerrit Does "Poedel" Carpe Diem
komt in orde Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 12 Februari 2007, 17:47:12 » |
|
Hoi Bull-Bob en MT-0Gie,
Ik zal er ook zijn. Eventueel zaterdag en zondag, maar dan rijd ik wel ff heen en weer naar Lummen om bij moeder de vrouw te slapen...
Groeten, Benny.
hey carny en me wa komde gij als ik zo onbeleefd mag zen ?  ( en zegt na ni me de motto hé  ) grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 12 Februari 2007, 18:17:50 » |
|
hey carny en me wa komde gij als ik zo onbeleefd mag zen ?  ( en zegt na ni me de motto hé  ) grts dan. Hoi Dan, Zal waarschijnlijk nog met de Bulldog zijn, maar ik ben wel op zoek naar iets meer vermogen. Als er een demo-fiets beschikbaar is, ga ik proefrijden op de Moto Guzzi 1200 Sport. Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 12 Februari 2007, 18:43:57 » |
|
laat ons weten wat je bevindingen zijn van de fiets hé  grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 13 Februari 2007, 03:06:47 » |
|
Zo, het hele weekend vrij gepland dus kom maar op met het feest.  Ben ik nou de enige die z'n pyama mee gaat nemen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 21 Februari 2007, 16:10:42 » |
|
Ben ik nou de enige die z'n pyama mee gaat nemen...
en toen was het stil... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy Lizard
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 23 Februari 2007, 18:22:46 » |
|
Hello Bob en Gie Zonder onverwachte omstandigheden zullen mijn eega en ik er zondag bij zijn!  Liefst een toertochtje, zoals ik al zei : mijn eega is er bij!!  (rijmt ook nog)  Greetz Crazy Lizard
|
|
|
|
|
|
KEEP ROLLING, ROLLING, ROLLING ...... 2002-2007 TDM850 / 2007- ... BT1100
|
|
|
jirev
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
No more BULL !
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 23 Februari 2007, 21:30:35 » |
|
Ben ik nou de enige die z'n pyama mee gaat nemen...
en toen was het stil...  Als mijn werk af is en het zonnetje schijnt, dan ben ik ook een dagje eerder al in de stad. Hotelletje, lekker eten en een paar pinten lijkt me niet gek. Ik heb min of meer vrijgepland, maar het is nog wel heeeeeeeeeeel ver weg hé. Tenminste als ik mee mag met de rondrit? Is het dan op zaterdag of zondag, dat ben ik even kwijt?? Groeten jirev.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 24 Februari 2007, 18:27:21 » |
|
Ik heb min of meer vrijgepland, maar het is nog wel heeeeeeeeeeel ver weg hé. Tenminste als ik mee mag met de rondrit? Is het dan op zaterdag of zondag, dat ben ik even kwijt?? Nou, 5 weekjes nog maar en dan is het zover... De toer staat, zoals voorgaande 2 jaar, gepland voor zondag 25 maart. Het idee om zaterdag alvast te komen is ontstaan uit het feit, dat je elkaar op zo'n dag weinig spreekt. In verhouding tot de totale dag gezien dan. Bovendien kunnen we zaterdag(-avond) natuurlijk, je zei het al, verantwoord een pintje pakken... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 24 Februari 2007, 18:46:52 » |
|
We kunnen zaterdag ook gezellig de stad Antwerpen induiken en wat rondkuieren. Mijn werk is midden in Antwerpen en wij hebben een kelderparking, volledig afgesloten, waar ik met m'n badge ook in 't weekend binnenkan. Handig en veilig ! En 's avonds zoals je al zei een drankje nuttigen. En net dat weekend zijn het opendeurdagen van Yamaha België en worden we weer verwacht bij Yamaha AMC in Stabroek. We zien wel, hopelijk komt het allemaal op tijd in orde met Bob z'n rugletsel want anders moeten we misschien even uitstellen. Judass? Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 24 Februari 2007, 18:53:50 » |
|
Perfect Gie. Die zaterdag krijgen we wel om, zo te horen. En Bob, beterschap jongen. Dat je maar gauw weer op twee wielen mag staan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
joedebull
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 25 Februari 2007, 21:07:24 » |
|
 VANAF NU IS HET OFFICIEEL DE 3de HAVENRIT VAN ANTWERPEN ZAL PLAATS VINDEN OP: Plaats en uur van afspraak volgen natuurlijk nog. Als er genoeg intresse is kunnen we er een weekend van maken met op zaterdag bv een tocht door de Waaslandhaven of de gewone "haventocht" maar dan met de nadruk meer op snelheid en het bochtenwerk  , ook een bezoekje aan Antwerpen-stad is altijd mogelijk. Wat willen we dus graag weten? 1/ Wie heeft er intresse om er een weekend van te maken ?( liefst snel reageren, dan kunnen wij de slaapmogelijkheden bekijken) 2/ Wat draagt Uw voorkeur weg: een touristische rit door de Waaslandhaven en omgeving of de haventocht "on speed"? 3/ Wie zal er zeker zondag 25/3 bij zijn? Groetjes Bob en Gie Op zondagochtend ben ik meestal met een hondenvereniging bezig met behendigheid, maar deze dag ga ik graag zelf met mijn eigen bull aan de slag. Ik vind een toertocht altijd goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|