dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 24 Mei 2007, 22:23:39 » |
|
Das mooi Gie, Ik zal er op tijd zijn. Krijg er zin in
Ik had natuurlijk gekeken hoe jullie reden en zag dat jullie daar langs kwamen, is voor mij een klein uurtje . Grt. Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 29 Mei 2007, 08:59:33 » |
|
Eerste weers-vooruitzicht voor het Zwarte Woud. Vanaf Donderdag 7/6/07.  Licht bewolkt --> 12 tot 21 graden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 29 Mei 2007, 18:00:35 » |
|
Gisteren is er nog sneeuw gevallen in het Zwarte Woud, foto stond in het Nieuwsblad  gr Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
|
Ladyfox
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 30 Mei 2007, 19:27:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 31 Mei 2007, 09:28:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 31 Mei 2007, 21:13:42 » |
|
Zou ik bij de zuiderburen kunnen aansluiten net voorbij afslag 29 zonhoven /houthalen /eindhoven is een parkeerplaats ik zou daar op jullie kunnen wachten. Geef maar een tijd aan en ik ben er. groeten Antoine Ik heb vandaag mijn route omgelegd via de parking voor Zonhoven. het is van bij ons vertrek 76 km tot op de parking . We zien je daar zoals gie al verder heeft afgesproken . tot donderdag 07/06/07. groeten eric 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 31 Mei 2007, 21:16:33 » |
|
Hoi Familieman, ik heb ook een Garmin en ga ook naar het donkere bos. Zou je de route die jij hebt gemaakt ook naar mij willen mailen? Ga ik even kijken of er wat mee stoeien kan... Dank voor je moeite! Groetz, Aat. hallo, Aat ik heb vandaag je vraag over het verzenden van de route gelezen en ik zal je alles even over mail versturen. groeten eric 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 31 Mei 2007, 23:36:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 1 Juni 2007, 09:40:54 » |
|
Zou ik bij de zuiderburen kunnen aansluiten net voorbij afslag 29 zonhoven /houthalen /eindhoven is een parkeerplaats ik zou daar op jullie kunnen wachten. Geef maar een tijd aan en ik ben er. groeten Antoine Ik heb vandaag mijn route omgelegd via de parking voor Zonhoven. het is van bij ons vertrek 76 km tot op de parking . We zien je daar zoals gie al verder heeft afgesproken . tot donderdag 07/06/07. groeten eric  Die parking is toch net voor bij de afslag zonkoven /houthalen he, Ik dacht dat jullie daar toch langs kwamen en dat je de route niet om moest gooien daarvoor,indien toch het geval bedankt dat jullie me op willen komen pikken. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ladyfox
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 1 Juni 2007, 19:10:46 » |
|
Nog 6 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ladyfox  (waarvan ik nog maar 1dag hoeft te werken  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 2 Juni 2007, 18:32:50 » |
|
Vanmiddag die parking gezocht net voor bij afslag houthalen /eindhoven kom hem nergens vinden ,op de kaart staat toch echt een p van parkeerplaats aleen nergens een te vinden, alleeen een strook waar je eigenlijk niet in mag rijden met een verbods bord, neem aan dat we daar niet mogen gaan staan, ben toen doorgereden tot de grensovergang met stein, ook een optie misschien, laat maar iets weten wat jullie het beste vinden. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 4 Juni 2007, 07:31:41 » |
|
Nog 3 nachtjes slapen !!! "See You"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 4 Juni 2007, 19:53:39 » |
|
Zo sneeuwde en regende het, nu zitten we tegen de 30 C  -> http://www.badherrenalb.de/index.shtml?wetter Vrijdagavond ff een buitje en daarna gaat het gewoon weer lekker warm worden of we gaan klagen dat het te warm is in motorkleding. Misschien een idee om een zwembroek mee te nemen, want het hotel heeft het allemaal -> http://www.treffhotel-badherrenalb.de/ Do.mo. vertrekken MrMaxim1 en ik rond 07:15 naar het nog hogere Noorden.  Om daarna af te zakken naar het Zuid-Zuiden!  Grtz, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 4 Juni 2007, 21:03:01 » |
|
AFTELLEUH !!!!!! Heb de motor daarnet nog helemaal gecheckt en gefinetuned, nog wat verse hondebrokken in 't bakje en nu alle spulletjes inpakken (heb nl morgen en overmorgen geen tijd). De startblokken zijn al uit de kast  Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 5 Juni 2007, 07:44:20 » |
|
Goed idee, heb mun zwembox al ingepakt,ik heb nog zo gezegt geen bommetje. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 5 Juni 2007, 09:58:14 » |
|
Misschien een idee om een zwembroek mee te nemen... Heb me ooit laten wijsmaken dat je tijdens het zwemmen nat wordt, dus da's niks voor mij...  Nog maar twee nachies... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfox
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Landgraaf
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 5 Juni 2007, 16:08:33 » |
|
ter info aan ieder die de grensovergang bochholz neemt. er is een verhoogde grenscontrole, van nederland naar duitsland. Reken met file vorming aan de grensovergang, ook nog omdat de donderdag een Feestdag is in duitsland. Frohe Leichnamen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|