Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
23 Mei 2012, 00:58:42
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
23.038
aantal berichten in
2.140
topics door
430
geregistreerde leden
Nieuwste lid:
CrimeDoc
BT1100 Bulldog Forum
BT1100 Bulldog
Touren/Treffen
(Moderator:
BulldogWebguy
)
Noord-Noorderrit
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
« vorige
volgende »
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
5
...
13
Auteur
Topic: Noord-Noorderrit (gelezen 20202 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
Aw:Noord-Noorderrit
«
Antwoord #40 Gepost op:
24 Juli 2006, 15:37:00 »
Ci@o!
Ik kreeg net een mailtje van John & Lindsay, beiden uit Engeland en echte motorrijders die zijn blijven hangen in NL. In de toekomst komt er nog een BikeMotel in het nieuwe TT World. Hier iets ingekort het mailtje ->
We hebben 21 bedden ter beschikking, en kunnen indien nodig nog bedden in de buurt regelen mochten dit er veel meer worden.
BikeMotel is voor dit soort activiteiten perfect geschikt. We hebben een eigen bar, en organiseren BBQ\'s. BikeMotel is uitsluitend voor motorrijders.
We hebben 12 stapelbed plaatsen in twee kamers beneden, en 5 slaapplaatsen in de familie kamer bestaande uit 1 tweepersoonsbed en drie enkele bedden. Daarnaast hebben we twee tweepersoons bed kamers = totaal 21. De stapelbed bedden zijn 25 Euro per persoon per nacht inclusief ontbijt. De andere bedden zijn 30 Euro per persoon per nacht inclusief ontbijt. Koffie en thee zijn gratis voor heel je verblijf voor onze gasten. De bar is ter beschikking voor jullie.
Onze BBQ\'s zijn ruim geserveerd, koud buffet, salade\'s etc. etc. met ruim assortiment aan hamburgers, kip, sate, spare ribs en nog veel meer.
Een keuze menu kost 15 Euro per persoon (tweegangen menu) en de BBQ is 25 Euro per persoon.
De data welke je noemde zijn nog vrij.
Laat weten of jullie willen gaan vastleggen of nog meer informatie willen.
Snelle lui, daar houd ik van en bovendien echte motor-liefhebbers! :y32b4:
Grtz, Bluedog.
Take what is useful & develop from there!
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #41 Gepost op:
26 Juli 2006, 14:46:39 »
...
als ik dit zo allemaal zie denk ik dat ik vrijdag al in de namiddag vertrek (rond een uur of twee) !! Als er nog liefhebbers zijn die er een lang weekend van willen breien, laat maar weten. Ik weet van den trip naar Duitsland dat een dagje eerder vertrekken veel relaxter is. Als we vrijdag vertrekken kunnen we rustig aan naar ginder bollen, \'s avonds een gezellig avondje maken en op zaterdag een mooie toer in het Hoge Noorden. Mmmmm, ik ben er voor gewonnen. Zij die mij liefhebben, volge mij B) B) B)
Tot later \'n greetz,
Gie
...
Loud pipes save lifes !!!
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
«
Antwoord #42 Gepost op:
26 Juli 2006, 15:52:24 »
Bluedog schreef:
Citaat
Bluedog schreef:
Citaat
Ci@o!
Zaterdag 9 en zondag 10 september
JFox & LadyFox
ArtstudioG, Eric, Dirk & Doggy2
Bulldog1 + vrouw
MrMaxim1 + vriendin
Bluedog + vrouw
Timothy
Zaterdag 9 september
Motormuis + Lexe
BulldogMeindert
Hans
Prins6
Totaal aantal liefhebbers: 19
Extra liefhebbers, maar nog niet definitief: 6
Ik ga er vanuit dat de mensen die zaterdag en zondag blijven akkoord gaan met het BikeMotel (zie vorige schrijven). :y32b4:
De mensen die op zaterdag komen, willen die ook mee BBQ\'n?
De mensen die toch nog willen blijven overnachten, willen die dat heel snel doorgeven, want we moeten reserveren!
Over het betalen, evt. vantevoren, zullen we het binnenkort hebben. Want we zijn wel lief, maar niet gek! Nou ja, \'n beetje dan... BikeMotel wil natuurlijk zekerheid.
Diegene die vrijdag al komen, laat het ons via een p.m. weten, dan bekijken we wat mogelijk is.
De mensen die zich nog niet hebben opgegeven of zich bijna hebben opgegeven, laat het a.u.b. zo spoedig mogelijk weten.
Groetjes, De feestcommissie :laugh:
P.S.: Let op de kleine lettertjes! :lol:
Doggy2
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
hoboken ( B )
«
Antwoord #43 Gepost op:
26 Juli 2006, 20:20:09 »
hey doggers
spijtig maar ik kan nog niets bevestigen,één ding weet ik al wel...vrijdagmiddag zal zeker ni lukken :mad: maar als ik een trefpunt(adres) voor zaterdagmorgen kan krijgen,dan ben ik vrijwel zeker van de partij
grts dan.
ik voel me het beste....als ik op de motor zit!!!
http://www.bikepics.com/members/doggy2/03bt1100/
http://www.youtube.com/user/tigergast
bulldog1
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
NL (Sappemeer)
«
Antwoord #44 Gepost op:
27 Juli 2006, 00:02:40 »
Goededag doggers, we brengen het goede nieuws.
Het bikersmotel in Pekela is besproken voor ons weekend in september. Dat is dus geregeld.
Het volgende willen wij graag voor woensdag 2 aug. weten:
- wie willen er definitief blijven overnachten
- wie doen er mee met de BBQ
- voor het bikersmotel zijn wij genoodzaakt een bedrag in het voren te betalen. voor iedereen die daar wil overnachten en meedoet aan de BBQ, willen wij graag voor woensdag 2 aug. een aanbetaling ontvangen van € 30- per persoon. Dit kan overgemaakt worden op rekeningnr. 95.77.11.743 t.n.v. J. Schenkel met duidelijke vermelding van naam van de deelnemer (geen nickname) en als betalingskenmerk: bikersmotel. Het restantbedrag kan in dat weekend bij het bikersmotel worden afgerekend.
Van het bikersmotel kregen wij te horen dat wanneer wij met minimaal 15 personen komen overnachten, dat wij het motel helemaal tot onze beschikking hebben. Dat is dus top. De eigenaren willen ervoor zorgen dat wij daar een onvergetelijk weekend zullen beleven. Ook zij hebben er, netzo als ons, al heel veel zin in.
A.s. woensdag zal de organisatie alvast de zaterdagroute door Groningen gaan uitzetten. Dit wordt een rit van ca. 100 km. door het prachtige platteland van Noord noord nederland. Al met al zien wij erg naar het weekend in september uit. Er is nog wat extra ruimte in het motel, dus doggers die nog twijfelen, meldt jullie gerust aan.
Groeten en tot gauw.
Johan Bulldog1 en Arjan Mr.Maxim1
:y32b4:
:ohmy: B) :huh: :rolleyes: :blink: :laugh:
:unsure: :dry: :lol: B) B)
SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
«
Antwoord #45 Gepost op:
27 Juli 2006, 09:43:47 »
Ik kom het hele weekend incl. de BBQ!
Kleine toevoeging: Ben je vegetariër, heb je een voedselallergie of iets anders wat handig is om te weten dan gaarne vermelden, kan ook via de p.m. (bijvoorbeeld een bedplasprobleem :laugh: ). Het BikeMotel kan 21 gasten herbergen, maar dit kan uitgebreid worden volgens Mr & Mrs Bex.
Wij drieën staan op dit moment al garant voor wat centjes! :huh: :ohmy: :x
Greets, Bluedog. :y32b4:
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #46 Gepost op:
27 Juli 2006, 10:42:55 »
...
Dockerdirk en ArtStudioG komen reeds vanaf vrijdag. Wij zullen vermoedelijk rond 14u vertrekken op de P+R parking van Sint-Job-in-\'t Goor (nabij de NL-grens). Wie mee wil kan best iets laten weten. Qua voorafbetaling voor het hotel wachten we nog even op het IBAN nr van Johan (kwestie van geen transfertkosten te moeten betalen aan de bank). Ik heb hem hierover een PM gestuurd. Dat is dus al zeker 2 personen en 2 dogs vanuit België.
Greetz en tot later,
Gie
...
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
NL Assen
«
Antwoord #47 Gepost op:
27 Juli 2006, 11:52:38 »
Goedemorgen,
bij deze mijn IBAN nr. om het betalingsverkeer vanuit België wat makkelijker te maken.
IBAN nr. NL63 SNSB 0957 7117 43
BICcode is: SNSBNL2A
Gie, dit nr. is trouwens niet van Johan maar van mij B) :lol:
:laugh:
groeten Arjan
Mister Maxim
"No risk, no life"
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #48 Gepost op:
27 Juli 2006, 13:07:47 »
...
Ziezo, heb net al ingeschreven. Voor de belgen opgelet: bij overschrijving kiezen voor een \"europese\" betaling = kosteloos.
Laat het goei weer nu maar komen ...
of was dat er al? Pffffff
Greetz,
Gie
...
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
«
Antwoord #49 Gepost op:
27 Juli 2006, 15:01:52 »
Ci@o!
Bij deze het nieuwste uptodate-lijstje->
Zaterdag 9 & zondag 10 september het FL-pakket!
Bulldog1
MrMaxim1
Bluedog
ArtstudioG
Dockerdirk
jfox
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
NL - Landgraaf
«
Antwoord #50 Gepost op:
27 Juli 2006, 18:30:56 »
ben weer terug van rusland.
jfox en ladyfox doen definitief mee
komen echter pas later op de zaterdag aan
en zullen zondag terug rijden
doen aan de BBQ mee.
gelieve 2 persoonskamer
Timothy
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht:
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
«
Antwoord #51 Gepost op:
27 Juli 2006, 23:10:01 »
.
Hierbij mij aanmelding voor de overnachting voor het Bikemotel. Maar ik heb Bulldog1 een PM gestuurd ivm het overboeken naar z\'n rekening. Naast naam, rekeningnummer, moet ik ook z\'n woonplaats weten.
Gr. Tim
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
«
Antwoord #52 Gepost op:
27 Juli 2006, 23:46:39 »
Bluedog schreef:
Citaat
Ci@o!
Bij deze het nieuwste uptodate-lijstje->
Zaterdag 9 & zondag 10 september het FL-pakket!
Bulldog1
MrMaxim1
Bluedog
ArtstudioG
Dockerdirk
JFox & LadyFox
Timothy
De mensen die alleen zaterdag willen komen, hebben we ook nog wel op \'t lijstje staan, maar willen die ook nog even melden of ze mee willen eten!
Vertrekpunt op zaterdag is nog steeds Assen. JFox & LadyFox krijgen dan het adres van BikeMotel, omdat ze later komen. Dit geldt tevens voor de mensen die 11:00 niet kunnen halen. Missen ze natuurlijk wel de gratis :blink: versnaperingen en de mooie heenroute.
Alle adressen e.d. volgen later, hetzij via de site of via de p.m. :y32b4:
Grtz, Bluedog.
Doggy2
Gast
«
Antwoord #53 Gepost op:
28 Juli 2006, 00:46:46 »
hey doggers
ik zal pas laat in augustus weten of mijn vrouwke zaterdag 9 september vrij kan krijgen,maar heb al een paar hotels gevonden in assen om ons slapen te verzekeren.wat de bbq betreft mag je 2 personen bijtellen voor zaterdagavond,mocht ik alsnog alleen moeten komen dan eet ik wel voor 2 :x en betaal ik er ook twee natuurlijk.nu nog wachten op het adres van samenkomst op zaterdagmorgen B) .
grts dan.
pace
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
Kerkrade (NL)
«
Antwoord #54 Gepost op:
28 Juli 2006, 18:21:43 »
-
Hallo Doggers,
Met het vrouwtje overlegd, we komen samen naar het Noorden, als het kan hadden we graag een 2 persoonskamer, we doen beiden mee aan de BBQ. Omdat dit het laatste weekend van mijn vakantie :rolleyes: is, komen we al op vrijdag naar Assen toe. €60,- is al overgemaakt.
@ Gie: Als jij rond 14:00 uur uit Antwerpen vertrekt kunnen we dan een geschikte plek afspreken waar we de rit gezamelijk verder kunnen voortzetten? We vertrekken zelf vanuit Kerkrade.
Groetjes Pace,
-
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
Ladyfox
Betalende leden
Full Member
«
Antwoord #55 Gepost op:
29 Juli 2006, 00:12:53 »
hoi mannen!!Dit lijkt me weer een leuk weerzien.En de dames ook leuk om kennis te maken.Heb het de laatste tijd heel erg druk gehadWeinig tijd om online te zijn.Maar we gaan weer spass\' maken(lol) :laugh: Tot dan !!!!P.s op de vraagWelke zaak ik ga openen,een dames en heren kapsalon.hoi ,hoi.
Groetjes Ladyfox
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #56 Gepost op:
29 Juli 2006, 10:31:17 »
...
@Pace: uiteraard kunnen we afspreken. We moeten eerst nog eens kijken welke route we juist gaan nemen om te zien waar onze wegen kunnen kruisen. Ik denk Breda-Utrecht-Amersfoort-Zwolle-Assen. Je mag ook altijd richting Loenhout komen, voormiddag doorrijden, \'s middags broodjes en koffie bij mij thuis en rond 14 uur richting Hoge Noorden?
@LadyFox: Anita, aan mij zal je niet veel verdienen maar dat wist je al, hé. Schiet het al een beetje op het salon? In ieder geval veel succes al in de aanloop en het zal een heel prettig weezien zijn met jullie in september.
@organisatie: nogmaals bedankt voor het fijne initiatief, ik kijk er al naar uit. Dockerdirk en ikzelf komen dus al vanaf vrijdag (misschien nog meer?) en wij hebben dus 2 overnachtingen nodig. kan dit ook in BikeMotel? Zaterdag bbq, count us in (2 personen, wij rijden solo). Eric is nog in overleg maar de kans is groot dat ook hij van de partij is.
Nu terug wat genieten van het mooie weer, de Bull in een sopje zetten en de baan op. Tot onderweg
Greetz,
Gie
...
pace
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
Kerkrade (NL)
«
Antwoord #57 Gepost op:
29 Juli 2006, 10:45:52 »
-
Hallo Gie,
Bedankt voor je uitnodiging :lol: , moet dit nog even met Nel overleggen, maar ze rijdt pas sinds kort weer mee op de motor, te veel km op een dag kan ze nog niet aan, rugpatient, alhoewel ze aardig vorderingen maakt. Wel moet ik uiteraard rustig aan rijden en veel pauses maken. :rolleyes:
Als ik zo de route zie, ik had net al een pm naar je toe gestuurd, dus ik wordt op mijn wenken bedient, zou ik evt. in Utrecht dan wel Amersfoort, willen afspreken om dan de 2e helft gezamenlijk af te leggen. Je hoort nog van me.
Ook voor mij geldt dat ik een extra overnachting wil reserveren.
Groetjes Paul en Nel Ceelen,
-
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
motormuis
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
It's my world.You're just living in it. NL
«
Antwoord #58 Gepost op:
29 Juli 2006, 12:09:36 »
[/quote]
De mensen die alleen zaterdag willen komen, hebben we ook nog wel op \'t lijstje staan, maar willen die ook nog even melden of ze mee willen eten!
Vertrekpunt op zaterdag is nog steeds Assen. JFox & LadyFox krijgen dan het adres van BikeMotel, omdat ze later komen. Dit geldt tevens voor de mensen die 11:00 niet kunnen halen. Missen ze natuurlijk wel de gratis :blink: versnaperingen en de mooie heenroute.
Alle adressen e.d. volgen later, hetzij via de site of via de p.m. :y32b4:
Grtz, Bluedog.[/quote]
zet lexe en motormuis maar voor slapen 9 & 10 sept. en BBQ er op.
60 euro is over gemaakt.
kunnen we een 2 persoons kamer krijgen? zo,ja, moeten we slaapzakken mee brengen of ...........
:laugh: hoera wij mogen blijven slapen.
gr. motormuis
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #59 Gepost op:
29 Juli 2006, 14:21:32 »
...
Eric komt ook mee vanaf vrijdag dus nog één extra voor de BBQ en 2 nachten.
Tot later,
Greetz,
Gie
...
Pagina's:
1
2
[
3
]
4