MissBitch
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
krijgt last van ontwenningsverschijnselen
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Juli 2006, 15:20:08 » |
|
Héé bulldog rijders uit het noorden des land, maak er iets moois van en laat zien hoe mooi Grunn is. zij die ook motor rijden groeten U  Moi
|
|
|
|
|
|
MissBitch RIDE FOR FUN
Träume nicht dein leben aber lebe deine Träume
|
|
|
|
misterMaxim1
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 14 Juli 2006, 01:07:36 » |
|
Hé die Gie, alles goed in het zuid zuiden? heb de pm van bulldog1 gelezen. het doet me goed dat je zo enthousiast bent. altijd wel in voor een leuk uitje. super van je dat je al wat mensen benaderd hebt voor het weekend hoge noorden. dit wordt een leuk weerzien.
Moi Tweety,
zijn jullie ook van de partij in september?
Hallo alle andere geïnteresseerde doggers voor het weekendje hoge noorden. Geweldig dat jullie willen komen.
We zullen op korte termijn wat meer informatie bekendmaken over wat, waar, hoelaat enz. enz.
groeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldog
Newbie

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 14 Juli 2006, 11:01:16 » |
|
Mooi idee  het is het laatste weekend van mijn vakantie als ik op tijd terug ben kom ik ook aan tuffen. Grtz Bulldog :y32b4:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 14 Juli 2006, 11:55:44 » |
|
.
Ik heb de data in mijn agenda gezet. Mocht werk er niet tussenkomen, dan ben ik aanwezig! B)
Mvg,
Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Juli 2006, 14:43:19 » |
|
:laugh: \'t Is eigenlijk een soort van internationale meeting aan het worden, ik bedoel: \'t wordt in het Noord-Nederland gehouden, er komen Belgen en die Sappemeerders die versta je eigenlijk ook niet! :lol: Nu nog wat Friezen, Duitsers en Engelsen en dan wordt het gewoon een mega world-meeting. Misschien een idee voor volgend jaar, mocht die internationale meeting in Engeland niet doorgaan, kunnen we \'t gewoon in Nederland of België organiseren. Bulldog1, Mr.Maxim1 en Bluedog willen wel meehelpen.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Juli 2006, 16:11:51 » |
|
Bluedog schreef::laugh: \'t Is eigenlijk een soort van internationale meeting aan het worden, ik bedoel: \'t wordt in het Noord-Nederland gehouden, er komen Belgen en die Sappemeerders die versta je eigenlijk ook niet! :lol: Nu nog wat Friezen, Duitsers en Engelsen en dan wordt het gewoon een mega world-meeting. Misschien een idee voor volgend jaar, mocht die internationale meeting in Engeland niet doorgaan, kunnen we \'t gewoon in Nederland of België organiseren. Bulldog1, Mr.Maxim1 en Bluedog willen wel meehelpen. Je kunt een berichtje bij onze Oosterburen op de site achterlaten. Vanuit Noord_Duitsland ben je zo in Drenthe. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MissBitch
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 15 Juli 2006, 00:27:44 » |
|
misterMaxim1 schreef:
Moi Tweety,
zijn jullie ook van de partij in september?
Als wij het kunnen wachten komen wij zeker langs,om al het mooi\'s te aanschouwen. Hoop voor jullie dat het een geweldige meeting wordt die voor herhaling vatbaar is. Dus jongens alle schouders eronder zet hem op. 
|
|
|
|
|
|
MissBitch RIDE FOR FUN
|
|
|
jfox
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Landgraaf
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 15 Juli 2006, 21:07:48 » |
|
goi, wij zullen aanwezig zijn, we vertrekken vanuit Landgraaf op zaterdag uiterlijk om 17.00 uur, hopelijk zijn we om 20.00 uur aanwezig. hoe wordt overnachting geregeld?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 15 Juli 2006, 23:30:01 » |
|
jfox schreef:hoe wordt overnachting geregeld? In principe denken wij dat er altijd wel een slaapplek aanwezig is. Er zijn diverse opties in Assen/Sappemeer: variërend van bed, luchtmatras tot tent. Bovendien als je zelf wat meeneemt (slaapzak) is er altijd plek! Woensdagavond gaan we ff verder brainstormen over het hoe, wat, wanneer en waar. Greetz, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 21 Juli 2006, 11:21:30 » |
|
Ci@o! Aangezien de vraag groter is dan het aanbod, heeft de commissie van wijze mannen :blink: :x besloten, dat zij een algemene logeerplek gaan regelen. Mede omdat diverse mensen hebben aangegeven (liever) in een hotelletje o.i.d. te willen overnachten. Wij zoeken iets niet te duur uit in Drenthe of Groningen en daar vindt ook het eetfestijn plaats. Ook via de p.m. hebben diverse mensen aangegeven, dat ze zeer waarschijnlijk zullen komen. Het lijstje onder geeft alleen de mensen aan die zeker zullen komen. Zo gauw er een verandering is, zullen wij deze steeds aanpassen. B) Het idee in vogelvlucht: Een paar die-hards zijn er al op vrijdag. Zaterdag 11:00 uur spreken wij af bij Bluedog in Assen (koffie e.d. wordt geregeld door de organisatie). Van daaruit gaan we via een mooie route naar de slaapplek, waar de mensen zich kunnen inkwartieren. Dus ook de mensen die zaterdags weer weg gaan! Diegene die zin hebben, krijgen ’s middags nog een mooie, bochtige route :y32b4: :y32b4: :y32b4: door het Groninger land (volgens Bulldog1 worden wij dan aangenaam verrast). ’s Avonds waarschijnlijk een BBQ  etc. De Foxjes komen dan ook rond 20:00. Op zondag ontbijten en daarna een toertje die de meeste mensen weer richting het zuiden brengt. Tussendoor heel veel geouwehoer over Bulls, motoren en BT1100s.  :laugh: Kosten: Brandstof, eventuele overnachting en/of BBQ en heel veel lol. Zaterdag 9 en zondag 10 september JFox & LadyFox ArtstudioG + diverse kornuiten Bulldog1 + vrouw MrMaxim1 + vriendin Bluedog + vrouw Timothy Zaterdag 9 september Motormuis + Lexe BulldogMeindert Hans Prins6 Totaal aantal liefhebbers: 19 Extra liefhebbers, maar nog niet definitief: 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 22 Juli 2006, 11:03:56 » |
|
...
Mmmmmmmmmm, dat ziet er al prima uit ... was \'t maar al zover !! Ik breng tot hiertoe Eric (GPS) mee en Dirk (een nieuwe dogger) en ik dacht dat Judass en zijn madam ook mee kwamen. En Danny ... wat denkt ge? Het is misschien handig dat de Belgen die mee naar het Noorden knallen zich melden bij mij via pm, ik zal het allemaal centraliseren en dan kunnen we misschien hier in Wuustwezel of op de P+R parking in Sint-Job afspreken. Later hierover meer.
Greetz, Gie
...
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 22 Juli 2006, 13:20:02 » |
|
hey doggers
ik rij al zeker mee,maar het vrouwke moet de zaterdag nog proberen los te krijgen op haar werk :unsure: . rijden jullie vrijdagavond al op of zaterdagmorgen? :rolleyes: in ieder geval -bolle..bolle..bolle-hoe meer hoe zwemmer :lol:
grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 22 Juli 2006, 15:10:50 » |
|
Bluedog schreef:Ci@o!
Zaterdag 9 en zondag 10 september JFox & LadyFox ArtstudioG, Eric, Dirk & Doggy2 Bulldog1 + vrouw MrMaxim1 + vriendin Bluedog + vrouw Timothy
Zaterdag 9 september Motormuis + Lexe BulldogMeindert Hans Prins6
Totaal aantal liefhebbers: 19 Extra liefhebbers, maar nog niet definitief: 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 22 Juli 2006, 15:40:43 » |
|
oke.:laugh: de mensen die via amsterdam komen op 9 sept.2006. prins6 hans bulldogmeindert motormuis lexe we ontmoeten elkaar op de A4 afslag sloten nr 1 bij de mac rond 7.30 uur. als iedereen lekker op tijd is dan vertreken we 7.45 uur. we hebben een lange route over de A28 of de korte route via almere lelystad. het verschil is simpel.:laugh: lange route is 195.8 km en 1 uur en 53 korte route is165.4 km en 2 uur 3n 20 min dus als we met ze allen even aan geven welke we gaan weten we ongeveer hoe lang we er over doen. als we niet fout rijden, of heeft iemand gps op de motor. dan zitten we goed. :laugh: zelf kies ik voor de lange route reden dan hebben we tijd genoeg om er te komen met 1 of 2 koffie stop er tussen. :rolleyes:
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
MissBitch
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 23 Juli 2006, 17:13:29 » |
|
Hoi doggers Misschien hebben jullie wat aan deze informatie voor de overnachtingen. www.bikemotel.nldeze zit in Nieuwe Pekela 
|
|
|
|
|
|
MissBitch RIDE FOR FUN
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 23 Juli 2006, 20:07:43 » |
|
misschien blijven we toch slapen. maar dat laat ik nog wel weten. ik hoop van wel. hangt van de vergaderings tijd af hoe laat het begind. -
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 23 Juli 2006, 23:05:23 » |
|
Goede tip Tweety, ik heb ze al een mail gestuurd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poedel
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 23 Juli 2006, 23:09:02 » |
|
Beter laat dan niet, maar ik denk dat ik er ook zal zijn, minstens 1 dag, 10 of 11 september, ik laat het nog weten (vanuit Waalre - NB).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Han
Newbie

|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 23 Juli 2006, 23:28:53 » |
|
Hoi luitjes,
Ben net terug van vakantie en lees dat jullie in het weekend van 9 september weer een treffen organiseren. Helaas kan ik er niet bij zijn maar ik wens jullie een heel fijn weekend met goed weer!!
Gr. Han
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MissBitch
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 24 Juli 2006, 07:53:41 » |
|
Bluedog schreef:Goede tip Tweety, ik heb ze al een mail gestuurd! Kwam ik toevallig tegen op een andere site,na wat foto\'s te hebben bekeken op de site van het Bikemotel dacht ik dat is net wat voor de Doggers,mooi centraal punt,en ruimte genoeg voor de motoren. Hoop voor jullie dat het lukt. :laugh:
|
|
|
|
|
|
MissBitch RIDE FOR FUN
|
|
|
|