V-Twin1100
Newbie

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 16 Juli 2004, 16:36:20 » |
|
Ik kan me helemaal vinden in wat racer zegt, ik denk zelfs dat als er een club met een bestuur en van alles en nog wat zou komen, de kans groot is dat de spontaniteit en het enthousiasme een stuk minder wordt. Ik vind aan de andere kant wel dat als er bv met de groep weer een rit gereden gaat worden, uit het oogpunt van veiligheid, dan wel iets geregeld moet worden.
Voor de mensen die het aangaat: een fijne vakantie! :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 16 Juli 2004, 18:03:11 » |
|
inderdaad v twin op gebied van veiligheid moeten we ons kunnen organiseren maar alle andere vaste regeltjes die een bestuur zou moeten volgen en de andere leden ook daar ben ik niet zo voor.
Groeten Bjorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 16 Juli 2004, 18:21:58 » |
|
Zullen we maar weer terug gaan naar het treffen? In september kan ik ook komen, (behalve de 19e) Succes met een datum prikken Johnny :laugh: gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 16 Juli 2004, 20:43:11 » |
|
hoort een meerdaagse tot de mogelijkheden ? grtz BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
|
Diablo
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 17 Juli 2004, 14:09:09 » |
|
Hoi,
ik ben ook niet zo voor \"de regels\" en \"verplichtingen\"; geef mij maar de spontaniteit zoals we zondag hebben meegemaakt. De sfeer was prima.
Wat betreft organisatie, ok, er moet ergens iemand zijn die alles in goede banen probeert te leiden zonder dat er na een bepaalde tijd strubbelingen opduiken, want dan is de boel om zeep....
Iemand moet een initiatief nemen, zie maar naar \"het forum\", een prachtig medium waarmee je ontelbaar veel mensen kan bereiken. Nogmaals proficiat aan de oprichters die zich noch tijd, noch moeite hebben bespaard om dit \"forum\" uit de grond te stampen en heel kort daarna een heus treffen op poten te zetten.
Alle eerste stappen om iets te bereiken zijn enorme uitdagingen.... maar zoals het zondag was, mag het voor mij altijd zo zijn. Heb me enorm goed gevoeld tussen al die mensen, onbekenden, .....maar die toch samen \"iets\" gemeen hebben, hun Bulldog. Is dat niet prachtig? Niemand kent mekaar en toch praat iedereen met iedereen, in \'t dialect, in zijn eigen taal, in\'t frans, in \'t nederlands, in \'t duits, ......
Pure spontaniteit en een vorm van collegialiteit omdat we over hetzelfde kunnen praten, de Bulldog. Fijn toch!
Voor mij mag een treffen eender waar zijn, zolang ik er op menselijke wijze kan geraken..
:laugh:
Dit gezegd zijnde..... groet ik jullie en wens ik aan diegene die in verlof zijn: een prettige vakantie toe.
Grtz, Vincent..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 17 Juli 2004, 14:55:29 » |
|
Mooi gesproken
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnet
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 17 Juli 2004, 17:56:18 » |
|
Augustus wordt ook voor mij moeilijk, tweede en derde week zit ik met de familie in Rincon De La Ventura (Zuid Spanje) op bezoek bij mijn nichtje en haar familie. Die wonen er reeds enkele jaren in een typisch Spaanse hacienda. Jammer genoeg kan de Bulldog niet mee, we nemen het vliegtuig ... maar haar man heeft een V-Max en een TDM dus gaan we af en toe wel eens een ritje maken terwijl de vrouwen en kinderen naar het strand zijn. De overige weken in augustus constant werken om verlof van collega\'s op te vangen.
September is prima, mijn echtgenote en ik komen zeker af op voorwaarde dat het niet in één van m\'n werkende weekends valt. Heb in september 2 weekends wachtdienst i.p.v. 1 per maand zoals gewoonlijk ... één van de nadelen van de gezondheidszorg, een ziekenhuis sluit nooit.
11 - 12/09 en 25 - 26/ 09 zijn de weekends dat het wel lukt, hopelijk tot dan !
Serge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 25 Juli 2004, 14:04:15 » |
|
Is er al een datum geprikt?
:rolleyes:
Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 14 Augustus 2004, 12:49:31 » |
|
Uhhh,
waar is het oorspronkelijke enthousiastme gebleven? :rolleyes:
gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 15 Augustus 2004, 13:59:11 » |
|
Vakantieperiode nietwaar ? In september/oktober wil ik in ieder geval op een zondag een keer naar de Eifel. Iemand mee ?
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 16 Augustus 2004, 19:51:56 » |
|
1 dagje Eifel? gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 17 Augustus 2004, 08:06:46 » |
|
Ja Prins6; vanuit Eindhoven zit ik in een uurtje in de Eifel. Heb ik in April ook eens gedaan. Ik zit op zaterdag meestal vol met mijn sportende kinderen. Mogelijk dat ik ook zaterdagmiddag al aanrij als mijn broer op z\'n Fazer 600 ook meegaat .We overnachten dan in een hotelletje (in sept / okt) is er overal plaats genoeg). Ik laat nog horen.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 25 Augustus 2004, 02:02:30 » |
|
Leuk, count me in !
Alleen als ik echt geen vrij kan krijgen gaat het niet door natuurlijk. Lijkt het me een uitstekende gelegenheid elkaar dit jaar nog even te zien en spreken. Op de één of andere manier lukt het momenteel toch niet om grotere treffens te organiseren.
Ook bij onze oosterburen is het helaas (te) rustig.... :unsure:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poedel
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 27 Augustus 2004, 22:36:28 » |
|
Hoi Ad, lees net iets over een ritje naar de Eifel! Als dat iets wordt laat het even weten, Ik heb ook wel interesse. Gerrit Does - Aalst-Waalre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 28 Augustus 2004, 08:08:45 » |
|
Ik kan pas iets plannen als de sportkalenders van mijn kinderen bekend zijn.
Groeten Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 5 September 2004, 22:33:57 » |
|
Een dagje kan ik me ook wel vrij maken ... duuus, ben zeer geïnteresseerd. Kom uit Wuustwezel (België), kan nooit ver zijn. En trouwens op de Dog kan het niet ver genoeg zijn. Grapstje  September kan, oktober kan ook nog. Hopen op lekker weer?
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
|