BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Gepost op: 18 April 2006, 17:20:19 » |
|
--- Beste allemaal,
Ik wil jullie als leden van BT1100bulldog een dilemma voorleggen. Ik overweeg mijn huidige baan op te zeggen en 100% voor mezelf te beginnen met mijn Internet bedrijf. Zal spannend worden, ik heb nu een goedbetaalde baan...
Tot nu toe kon ik de kosten van de website en het beheer redelijk in de hand houden. Maar als ik straks voor mezelf werk kan ik elke minuut gebruiken om echt geld te verdienen.
Ik zit dus te overwegen om geld te vragen aan de bezoekers om van de BT1100bulldog site gebruik te maken...
Mijn gedachte is om de kosten per bezoeker wel heel laag te houden.
Het bedrag dat ik in gedachten heb is Euro 0,50 per maand, dus Euro 6,00 per jaar.
Dat is dan ook meteen aanleiding om het \"klantenbestand\" eens op te schonen, ik verwacht nl. dat personen die niet echt geinteresseerd zijn snel zullen afhaken.
Voor het geld krijgen de bezoekers uiteraard wel wat terug..
De forumsoftware zal zwaar worden gemoderniseerd en de diskruimte wil ik zodanig uitbreiden dat we ALLE foto\'s op de eigen site kunnen plaatsen...
Wat denken jullie? Is mijn voorstel te brutaal? Is het not done?
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 April 2006, 17:46:54 » |
|
x x Hallo BulldogWebguy, Voor €6,- per jaar wil graag van deze website gebruik blijven maken. :rolleyes: Voor mij is die financiële bijdrage dus geen probleem, vooral ook omdat we dan nog meer verwend zullen worden met \"gemoderniseerde forumsoftware\" Groetjes Pace, x x x
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 April 2006, 17:58:07 » |
|
pace schreef:Hallo BulldogWebguy, Voor €6,- per jaar wil graag van deze website gebruik blijven maken. :rolleyes: Voor mij is die financiële bijdrage dus geen probleem, vooral ook omdat we dan nog meer verwend zullen worden met \"gemoderniseerde forumsoftware\" Groetjes Pace, Hier kan ik mij wel in vinden is weinig done, maar enfin, voor wat hoort wat, OK voor €6,- per jaar en update van het geheel  CU Georgie (blijkt dat dit mijn 700-ste post is !!!) .
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 April 2006, 18:25:13 » |
|
Ik heb er graag E. 6,-- per jaar voor over en vind het al hartstikke mooi dat je dit al zo\'n tijd voor ons doet. Je hebt de knoop nog niet doorgehakt, begrijp ik. Maar mocht je dat doen dan wens ik nu vast heel veel succes met je eigen bedrijf.
Hoe komen jullie aan dat Euro-teken? :blink: Mij lukt dit niet :mad: Meindert
|
|
|
|
|
|
Houw et heel.... en jezelf ook.
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 April 2006, 18:50:37 » |
|
nou, dat is goed nieuws en minder. maar voor mij, maakt het niet uit ik geeft gewoon € 6,= graag aan de site. dus gewoon doen als er met je bedrijf brood mee valt te verdienden en je vind het leuk dan moet je het gewoon doen.
p.s. dan heb ik nog wel een vraag. wij staan met ze twee ingeschreven motormuis en lexe. hoe denk je daar over. -
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
|
DoggyStyle
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 April 2006, 19:46:55 » |
|
_ € 6? Geen probleem voor mij, maar dan vind ik wel dat de site iets uitgebreider mag zijn. Nu heb je eigenlijk alleen het forum en daar blijft het zowat bij, geen fotogalerij, geen downloads, geen nieuws,... Maar ik heb begrepen uit je uitleg dat je daar dan aan gaat werken, dus dat komt in orde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johan538
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 18 April 2006, 19:49:31 » |
|
Dat is 3 biertjes voor die prijs.
Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DoggyStyle
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 April 2006, 19:49:34 » |
|
BulldogMeindert schreef:
Hoe komen jullie aan dat Euro-teken? :blink: Mij lukt dit niet :mad: Meindert
Het \'€ teken\' kan je rechts onderaan op de \'E toets\' vinden. Heb je een oud klavier dan kan dat nog wel eens ontbreken op je toetsenbord. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2006, 20:06:18 » |
|
--- motormuis schreef:nou, dat is goed nieuws en minder. p.s. dan heb ik nog wel een vraag. wij staan met ze twee ingeschreven motormuis en lexe. hoe denk je daar over.
Simpel: een registratie voor deelname is op persoonlijke basis. De bijdrage is dan ook per persoon.
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 April 2006, 20:06:43 » |
|
.
Ik vind het prima! B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 April 2006, 20:07:39 » |
|
--- DoggyStyle schreef:Nu heb je eigenlijk alleen het forum en daar blijft het zowat bij, geen fotogalerij, geen downloads, geen nieuws,... Maar ik heb begrepen uit je uitleg dat je daar dan aan gaat werken, dus dat komt in orde.  Dat is zeker de bedoeling! Nu zijn er verschillende fotogalleries in gebruik. Bij inzet van een beter en groter hostingcontract is het mijn bedoeling dat alle foto\'s straks op 1 plaats geplaatst kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 18 April 2006, 20:27:42 » |
|
...
Ik heb vorig jaar ook een (of zelfs twee) donaties gedaan dus verandert er eigenlijk niks behalve dat we onze geliefde site/forum terug in volle glorie zullen krijgen. Wat is dan 6 euro voor een heel jaar plezier? Ook voor mij is dit dik in orde. Ik doe nu al mijn petje af voor al dat werk, René. Wat moet ik dan doen met de nieuwe site? Mijne schedel ontvellen? :lol: :lol: :lol:
Alleszins veel succes met je beslissing, wat dan ook en keep up the good work. Op mij mag je rekenen.
Greetz, Gie
...
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 18 April 2006, 20:47:28 » |
|
.
René,
Laat u maar eens goed gaan !
Van harte, Stijn
.
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 18 April 2006, 21:41:32 » |
|
Het \'€ teken\' kan je rechts onderaan op de \'E toets\' vinden. Heb je een oud klavier dan kan dat nog wel eens ontbreken op je toetsenbord.
Bedankt voor je reacte Doggystyle. Het ontbreekt inderdaad.
|
|
|
|
|
|
Houw et heel.... en jezelf ook.
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 18 April 2006, 21:54:25 » |
|
BulldogWebguy schreef:--- motormuis schreef:nou, dat is goed nieuws en minder. p.s. dan heb ik nog wel een vraag. wij staan met ze twee ingeschreven motormuis en lexe. hoe denk je daar over.
Simpel: een registratie voor deelname is op persoonlijke basis. De bijdrage is dan ook per persoon. oke bedankt voor je antwoord. het was ook niet echt een probleem. dus €12,= komt goed. -
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
Hans
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Lisse
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 18 April 2006, 22:02:11 » |
|
Is voor mij ook prima, zeker als je er meer mogelijkheden voor terugkrijgt Hans .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 April 2006, 22:23:35 » |
|
. Een bijdrage voor de kosten is voor mij ook geen probleem ! Als voordeel zie ik dat het leden bestand meer up to date zou zijn Go for it ! en succes met je beslissing... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 April 2006, 22:27:31 » |
|
moi redelijk bedrag voor een jaar en een nog betere site als je voor je zelf begint is voor mij oke groet johan bulldog 1 :huh: :lol:
|
|
|
|
|
|
SOUND OF THUNDER Nait soezen moar deur broezen !
|
|
|
Han
Newbie

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 18 April 2006, 22:31:50 » |
|
Hoi,
Uiteraard geen probleem!
Groetjes Han
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 18 April 2006, 22:38:26 » |
|
hey doggers die bijdrage is het minste wat we kunnen doen om uw bloed-zweet en tranen te kunnen belonen hé :lol: ik weet alleen niet aan wie ik ze kan geven die ze dan vervolgens aan jou kan bezorgen!!!
grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|