BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 00:39:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.038 aantal berichten in 2.140 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  1e BT treffen in Valkenswaard
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 1e BT treffen in Valkenswaard  (gelezen 2545 keer)
Poedel
Jr. Member
**

« Gepost op: 11 Juli 2004, 17:09:15 »

Ben net terug van de bijeenkomst in Valkenswaard. Dat was echt de moeite waard. Leuke dingen gezien aan verschillende fietsen en goeie tips gekregen.
Ik heb me prima vermaakt.
Eingelijk had er een soort PRESENTIELIJST gemaakt moeten worden, dan konden we zien wie er nu geweest zijn. Misschien alsnog via \"HET NET\" te realiseren\"?

Ben benieuw d wat het vervolg gaat worden: een owners club? een Nederlands logo maken? b.v. bij een treffen met rit hesjes (geel, valt ook goed op in het verkeer) met BT1100 BULLDOG Logo erop? Kunnen we elkaar ook beter in de gaten houden.

Verder bij een volgende rit een soort procedure, manier van rijden opstellen, opdat we niemand missen tijdens de rit (zoasl nu gebeurde).

Zo maar wat gedachtes. SEE-U
Gdoes
JohnnyBulldog1
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juli 2004, 17:32:52 »

Ja , het kon niet droog blijven hé, maar al bij al een geslaagd \"treffen\" vindt ik met een behoorlijk grote opkomst.
De rit onder leiding van Ad was dik in orde, niet te drukke wegen en niets gebeurd ook belangrijk zeker met zo\'n weer.
Dat er af en toe gewacht moest worden op de rest is heel normaal bij groepjes groter dan 5 moto\'s, dus dat is geen verwijt, iedereen is aangekomen waar hij moest zijn
Voor onze Bulldozer, proost ! voor het gebak met het drankje , dat hou je zeker nog tegoed van mij !!
Ik begreep dat er een paar mensen geintresserd waren in de grote K&N filters die ik erop gezet had, ja jammer , ik had moeten weten dat ze die dingen samen met die speciale Dyno kit volledig hadden afgestemd op volledig open uitlaten.  Droevig
Met mijn \"half\" open pijpen was er helemaal niets van te bakken op het lage en middengebied...volledige set is te koop...

Bye
johnny

prins6
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juli 2004, 18:27:11 »

Ook ik heb genoten...

leuk om alle gezichten eens te zien...
lastiger om alle namen erbij te onthouden.. Lachebek

Prachtig gezicht toen ik ongeveer in het midden reed, met voor me een lange rij Bulldogs en achter me ook zo\'n lange rij.    

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Ondanks het buitje onderweg en ondanks Safe, wat mij betreft een super geslaagde dag !

Complimenten!

gr.
Prins6

En wat een opkomst he? !!!!
raver
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Juli 2004, 19:08:22 »

Ik vond het heel leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet echt kennis hebben kunnen maken. Beetje handen schudden en daar bleef het jammer genoeg bij. Misschien eens een bbq\'tje doen.

Ik  heb in ieder geval genoten vandaag.
Diablo
Full Member
Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Juli 2004, 20:38:19 »

Hey,

het was een fijne dag, ondanks de regen die af en toe op ons neerviel  Tong .
Dank voor de lekkere kop koffie en de overheerlijke taart.
Ook een ferm pluim voor de organisatie en de rondrit waarbij we de streek eens van dichtbij konden bewonderen :laugh: .
De bulldoggers zijn een toffe bende en het gebeuren is zeker voor herhaling vatbaar. Knipoog  :rolleyes:

Grtz :laugh:
Judass
Betalende leden
Hero Member

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Juli 2004, 22:38:27 »

gdoes schreef:
Citaat
Ben net terug van de bijeenkomst in Valkenswaard. Dat was echt de moeite waard. Leuke dingen gezien aan verschillende fietsen en goeie tips gekregen.
Eingelijk had er een soort PRESENTIELIJST gemaakt moeten worden, dan konden we zien wie er nu geweest zijn. Misschien alsnog via \"HET NET\" te realiseren\"?

Ben benieuw d wat het vervolg gaat worden: een owners club? een Nederlands logo maken? b.v. bij een treffen met rit hesjes (geel, valt ook goed op in het verkeer) met BT1100 BULLDOG Logo erop? Kunnen we elkaar ook beter in de gaten houden.

Verder bij een volgende rit een soort procedure, manier van rijden opstellen, opdat we niemand missen tijdens de rit (zoasl nu gebeurde).

Gdoes

Gezien de evenredige verhoudingen Belgen/ Nederlanders ben ik voorstander van een Bene(lux) club(je) en logo.
Wat betreft de presentielijst, misschien kan de webmaster bij de ledenlijst een fotootje plakken?

Greetz Bob

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Juli 2004, 22:58:11 »

Vanmorgen goot het bakken uit de hemel toen ik vertrok naar Valkenswaard.
Motorrijden doe ik nu zo\'n zeven jaar, maar nog nooit ben ik aan een rit begonnen terwijl het regende. Een primeur voor mijzelf vandaag.
De motivatie was er dan ook wel. Ik had erg veel zin in het ontmoeten van andere Bulldogrijders. Leuk ook om eens gezichten te zien bij de \"webnames\".
Het was een hartstikke leuke dag. Alles is prima verlopen en lijkt mij zeker voor herhaling vatbaar. Eigenlijk weet ik niet eens wie nou wat heeft georganiseerd, maar in ieder geval bedankt.
Tot ziens BulldogMeindert

Houw et heel.... en jezelf ook.
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #7 Gepost op: 12 Juli 2004, 00:45:16 »

Voor een eerste treffen zeker geslaagd ! Jongens, jongens (en meisjes niet te vergeten)..., 26 Bulldogs (en eentje die toevallig kwam aanwaaien en sinds vandaag ook bekend is met ons bestaan), da\'s toch geweldig !!!!!

Zelf organiseren is zeker anders dan \"slechts\" meedoen, dat heb ik vandaag wel ondervonden. We nemen deze bagage mee naar de organisatie van het volgend treffen.

Eerst nog ff na-genieten.....  B)
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #8 Gepost op: 12 Juli 2004, 07:39:46 »

Het was keileuk. Alleen jammer van die klojo\'s van Safe die 20 EURO per sessie op hun testbank dachten in rekening te kunnen brengen. Dat stond ook niet in de kleine lettertjes van de advertentie om mensen te lokken.

Leuk ook iedereen eens ontmoet te hebben al was het wel kort. Volgende keer wat langer de tijd nemen \'s avonds om wat na te kletsen / eten / slapen/ .... en geen kind achterop die denkt dat ie met regen ook wel een paar uur op de motor kan.

Filmpje dat ik gemaakt heb duurt ca 5 minuten enkomt t.z.t. via Rene op de site.

Tot de volgende keer.

Ad

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #9 Gepost op: 12 Juli 2004, 12:50:19 »

gdoes schreef:
Citaat

Gdoes

Ja regen, bakken water ja, om tot in Eindhoven te geraken, niet te min het was zeker de moeite geweest.
Een chatbox, een presentielijst, een briefing, ... jaja ik was er niet om 10 uur hé...
Proficiat aan onze fotograaf : gave foto\'s, scherp, mooie perspectieven, klasse
Hartelijke dank voor ons warm onthaal : Bulldozer, Prins6, onze Webbulldog, ...
Hartelijke dank voor het sms-verkeer : Prins6 + Tintin
Hartelijke dank voor het (natte) gezelfschap hé BullsEye ... wat een weer
Wellicht komt er initiatief vanuit West-Vlaanderen, heb zo\'n gevoel ...
CU
ook bij een volgend treffen
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #10 Gepost op: 25 Juli 2005, 21:02:00 »

De video (.WMV file 768 kbps) van de 1e Bulldog meeting in Valkenswaard July 2004 staat nu bij bikepics.com:

http://www.bikepics.com/videos/000091/

Ad

Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #11 Gepost op: 28 Juli 2005, 10:01:06 »

Ad,  

Ik krijg \'m niet geopend of gedownload, die video. Is dat iets speciaals soms, zo\'n WMV-file ?
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #12 Gepost op: 28 Juli 2005, 13:14:54 »

WMV=window movie;

mij lukt het ook niet

fout zit ergens bij bikepics

Ad

AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #13 Gepost op: 10 Augustus 2005, 15:00:36 »

:mad:

Ad

AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #14 Gepost op: 11 Augustus 2005, 14:23:39 »

:lol:

http://savefile.com/files.php?fid=7500901

25,5 MB via bovenstaande link te downloaden:
op de link klikken en daarna te downloaden

Ik heb de film op een gratis webspace gezet.

Ad

Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #15 Gepost op: 17 Augustus 2005, 02:05:32 »

Yep,

Hij is binnen ! Dit keer ging het van een leien dakkie....  :lol:

Ad, bedankt hoor !
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »