Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Gepost op: 14 Oktober 2005, 03:42:03 » |
|
Het jaarlijks internationaal BOC-treffen wordt volgend jaar lekker dicht in de buurt georganiseerd. De blauwe tekst is een (vrije) vertaling van de uitnodiging van Jörg Gierth: \"Het int. treffen 2006 zal van 12 tot 14 mei in Willingen Usseln (Sauerland) plaatsvinden. Wie meer over deze stad wil weten kan hier terecht voor meer informatie: HTTP://www.willingen.Com/
Het hotel http://www.treff-hotels.de/cgi-bin/hotel.cgi?TCODE=HTPADST&TID=
Het hotel reserveert 80 tweepersoonskamers voor ons en 20 vierpersoons appartementen van tenminste 35 m2 van het het type chalet. De chalets zijn ong. 150 meter van het hotel.
Direct bij het hotel bestaat de mogelijkheid om 10 à12 tenten/campers op te zetten/te plaatsen.
Aanvang treffen vrijdag 12 mei 2006:
-2 overnachtingen in het hotel - een welkomstdrankje op vrijdag - een buffet op vrijdagavond - een toer op zaterdag - grillavond op zaterdagavond
Vertrek op zondag de 14e na het ontbijt, zo rond 10.00 uur. Er kan gebruik worden gemaakt van de gelegenheid, een dag eerder aan te reizen, dus op donderdag 11 mei 2006. De bijkomende (hotel-)kosten zijn dan voor eigen rekening.
Totale prijs ca. €109.30 p.p., voor kampeerders ca. €65.50 p.p. Daarnaast zullen er nog kosten gemaakt worden door de organisatie voor b.v. het verzorgen van muziek op vrijdag- en zaterdagavond, de toer op zaterdag en een aandenken van het treffen. Deze kosten worden in een later stadium bekend gemaakt en aan de deelnemers doorberekend. (Vorig jaar ging dit om een bedrag van €40.-- p.p.) Tijdens de toer op zaterdag is een evt. lunch voor eigen rekening.
Annuleringen zijn tot 6 weken voor aanvang van het treffen kosteloos. Daarna zal een afrekening plaats moeten vinden die in verhouding staat tot het aantal dagen die nog te gaan zijn voor het treffen.\"Geregistreerden van de BOC kunnen zichzelf opgeven via de bekende wegen. Niet-leden kunnen zich opgeven via mij of elk ander geregistreerd BOC-lid die daartoe bereid is. Hopelijk heb ik alles een beetje volledig vertaald en uitgelegd. Als er vragen zijn dan hoor ik het graag. Ik zag dat Gie zich al opgegeven had... Mooi man! Ik ben alvast begonnen met de voorpret hoor....  :lol: :dry: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 December 2005, 14:22:47 » |
|
hoi paul je hebt nog geen reactie gehad op je reis naar Sauerland 2006 denk dat ik ook ga laat nog wel van mij horen
bulldog 1 :unsure:
|
|
|
|
|
|
SOUND OF THUNDER Nait soezen moar deur broezen !
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 December 2005, 17:40:06 » |
|
hoi,
we zouden ook graag willen maar moet even uitzoeken of het met mijn werk kan. tot wanneer kan ik aan geven of we met ze twee mee gaan of niet. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
jfox
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Landgraaf
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 19 December 2005, 20:48:47 » |
|
Jfox en Ladyfox willen meegaan, kunnen echter vanwege mijn werk niet zo ver vooruit kijken of het mogelijk is. wat is de uiterste inschrijf datum voor 2 personen in hotel groeten jfox
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Januari 2006, 22:00:53 » |
|
ik mag ook mee van\'t vrouwke jippie :lol: maar kan iemand mij vertellen waar ik kan inschrijven en tot wanneer,zou vrijdag oprijden en zou nog leuker zijn als we met een groepje konden vertrekken ni ?
grts dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paddy1
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Januari 2006, 23:30:11 » |
|
Zou ook graag meegaan,als den Dan en den Bob ook meegaan ga ik my zeker inschryven...grts Paddy;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Januari 2006, 11:07:49 » |
|
x En niet te vergeten, de Gie (ArtStudioG) is al lang ingeschreven en trekt ook al vanaf vrijdag naar Fritzenland. We zullen tegen die tijd nog wel afspreken om in groep te rijden. Eric G (helaas met de BMW maar mét de GPS) gaat ook mee vanuit Schoten (Hij is vorig jaar ook mee geweest). Ikzelf vertrek vanuit Wuustwezel. Vorig jaar zijn we samen gekomen in Sint-Job, vandaar naar Venlo waar we met de Nederlandse doggers hadden afgesproken (+ nog een Duits koppel) en dan verder naar Sauerland. Was zeer leuk, vooral wanner het stopte met regenen Om je in te schrijven volg je één van de links in Paul z\'n tekstje bovenaan in dit item. Dan kom je op de duitse bulldogsite. Je moet wel eerst registreren voor je er in kan (maar dat kan geen kwaad = leerzaam). greetz, Gie x
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
paddy1
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Januari 2006, 11:40:47 » |
|
Hello Gie,zeg op da inschryvingsformulier sta da gy den donderdag al vertrekt,klopt da?Omdat ge zegt da ge vrydags vertrekt kan ik efkes ni volgen...Grts PaddyB)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Januari 2006, 13:23:24 » |
|
x
Klopt, maar ik heb dat enkele maanden geleden al ingevuld en heb het zekere voor het onzekere genomen. Het gaat hier trouwens om een voorinschrijving. Ik kijk wel wat ik doe binnenkort.
Greetz, Gie
x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paddy1
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Januari 2006, 17:40:21 » |
|
Ok dan,dacht misschien dat je het over het hoofd gezien had en dan zou het gek zyn om een dag xtra te betalen he....;)grts Paddy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Januari 2006, 11:03:39 » |
|
.
Allereerst mijn excuses dat ik zo laat reageer. Dus ook maar meteen de beste wensen voor het nieuwe jaar en vooral een fijn toerjaar gewenst allemaal.
Voor wat betreft de deelname aan dit treffen is er een bijzondere spelregel van kracht. Iedereen die tenminste 6 weken voor het treffen de reservering annuleert, komt er zonder kosten vanaf. Dus mijn advies aan mensen die niet op langere termijn vooruit kunnen zien: inschrijven! En als je uiteindelijk of toch niet kunt of het nog steeds niet zeker weet, 6 weken voor de happening annuleren.
Heb je op de één of andere manier problemen met het inschrijven, dan doe ik dat met plezier voor je/jullie. Samen er naar toe rijden gaan we zeker regelen. Ik ga trouwens wel op donderdag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Januari 2006, 18:06:05 » |
|
hoi paul de beste wensen ook ik ga naar sauerland om al dat moois te bekijken en was van ook van plan donderdag al tegaan mischien dat we elkaar dan ergens kunnen oppikken op de route om samen verder te touren lijkt mij tof ik kom met de buurman jij zou de kamers wel willen regelen bij voor baat mijn hartelijke daar voor heb een 2 persoons kamer nodig we houden wel kontakt
groet bulldog 1 :laugh: :rolleyes: B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfox
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Landgraaf
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 Januari 2006, 23:21:48 » |
|
hoi paul weet nog niet zeker of we kunnen komen,wil ieder geval reserveren voor het treffen. kun je voor mij en ladyfox een 2 persoonskamer regelen. aankomst vrijdag tnv. j.g.h. fuchs gatestr 51a 6373 ln landgraaf tel 0653326848 indien je meer gegevens van mij moet hebben laat het me weten, ook gaarne een bevestiging van de reservering
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Januari 2006, 20:51:35 » |
|
hoi paul ben wat belangrijks vergeten door te geven mijn adres dat is J Oosterwijk verlengdeheren str 45 sappemeer 9611 bm groningen tel 0598 392634 mob0610531078 wij gaan dan op donderdag 2persoonskamer mijn hartelijke dank hier voor bulldog 1 B) :ohmy: :lol:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smetty
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Januari 2006, 12:54:56 » |
|
is er iemand die meegaat die in de streek van oost-vl. woont zie da ook wel zitten en ben ook uigerust met gps juist nog toestemming krijgen vant vrouwke :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Januari 2006, 21:24:36 » |
|
Hallo goeie avond zijn er ook leden die op de betreffende vrijdag aanrijden vanaf omgeving eindhoven. heb zelf wel zin om naar het BOC-treffen te gaan, heb echter nog nooit zoiets meegemaakt, weet ook niet wat me te wachten staat. Maar ja ik lust wel een biertje en een braadwurst dus ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 Januari 2006, 09:56:39 » |
|
--- Ik kom uit Eindhoven maar ik ga niet. Volgens de verhalen is het elk jaar weer beregezellig maar ik vindt persoonlijk één dag Bulldogmeeting wel voldoende met mijn relatief weinig beschikbare vrije tijd. Als ik 4 dagen ter beschikking had raffelde ik liever wat kilometers af in een bergachtige stuuromgeving wat verder weg zoals Schwarzwald of Alpen (dus meer rijden/zien en minder feesten). B)
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfox
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Landgraaf
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Januari 2006, 21:30:54 » |
|
wij komen uit landgraaf, weet ook niet wat ons te wachten staat. maar dit is een mooie omgeving en een mooie rit erheen en terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 20 Januari 2006, 13:51:04 » |
|
.
@jfox en @bulldog1,
Ik heb alleen nog jullie e-mailadres nodig.
@smetty en @dikkertje,
Gie (ArtStudioG) rijdt op vrijdag vanuit België aan. Probeer met hem iets af te spreken. Als je op donderdag al wilt vertrekken, kan je natuurlijk met mij (inmiddels ons) meerijden. Afhankelijk van de route die we uiteindelijk gaan rijden, spreken we dan een ontmoetingspunt af.
Lukt altijd! B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 20 Januari 2006, 17:50:42 » |
|
Paul,
Wij vertrekken ook al op donderdag (ge hebt niet goed gekeken op de Duitse site) !!! Wij, dat zijn ikzelf en Eric (BMW + GPS). Dus kunnen wij eventueel iets afspreken. Eric heeft al wel berekend dat het langs Keulen voor ons deze keer korter is. We zien wel. Als je met de havenrit van Antwerpen in maart kan komen dat kunnen we ons misschien al verkneukelen op onze Duitse vakantie.
Greetz, Gie
...
|
|
|
|
|
|
|
|
|