|
Georgie
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 18 Juni 2004, 12:55:23 » |
|
Betreffende de layout : De bovenliggende menu balk vond ik frisser ogen, de opbouw van de in de linker kolom is gewijzigd, moet het blad wellicht te diep doorscrollen, vroeger stonden ook die bovenliggende menu daarin (is dubbel maar werkte wel gemakkelijk). Die bovenliggende menu\'s werken niet gebruiksvriendelijk of mislukken, evenals die emoticons op Mac OS 9. Dus zal ik meer \'s avonds moeten langskomen, via een PC, hmhm ...
Groeten Georgie
PS : enkele taalfouten nog te verbeteren : abonneer (ipv abboneer) links van berichtenkader) op de homepage : domeinnamen (ipv domainnamen) en vergeef mij als ik er in de vluchte ook zou typen, THX
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Juni 2004, 13:09:21 » |
|
Georgie schreef:Betreffende de layout : De bovenliggende menu balk vond ik frisser ogen, de opbouw van de in de linker kolom is gewijzigd, moet het blad wellicht te diep doorscrollen, vroeger stonden ook die bovenliggende menu daarin (is dubbel maar werkte wel gemakkelijk). Ik zal het menu terug plaatsen. PS : enkele taalfouten nog te verbeteren : abonneer (ipv abboneer) links van berichtenkader) op de homepage : domeinnamen (ipv domainnamen) Ook dat zal ik aanpassen. Vluch tiepen sonder vauten is best moejluk.
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2004, 15:16:48 » |
|
Hoe vind je de layout nu? 
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2004, 16:37:04 » |
|
BulldogWebguy schreef:Hoe vind je de layout nu?  :laugh:  B) :laugh: EERSTE KLAS, PRIMA, MANTHX in naam van alle surfers Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Juni 2004, 16:38:54 » |
|
het is gelukt...
lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2004, 16:40:17 » |
|
ik bdoel de avator...laat ik me verder maar niet bemoeien met lay-out enzo... lol :laugh:
prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2004, 16:57:07 » |
|
prins6 schreef:ik bdoel de avator...laat ik me verder maar niet bemoeien met lay-out enzo...
prins6 Klinkt alsof je er wel een mening over hebt maar niet wilt \"zeuren\". Vertel het gerust hoor! Ik heb een dikke huid en sta open voor alle suggesties 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2004, 17:20:44 » |
|
Nee hoor, ik bedoelde eigenlijk: hoe lang ik met zo\'n avatar bezig was... ik stel me voor dat jij er ook veel tijd in moet steken. (wrs wel handiger dan ik)
Maar tuurlijk wil ik ook wel wat zeggen over de lay-out dan... erg profie... misschien wel te? Meer voor een bedrijf zeg maar...
Ik zou \'t graag iets speelser (?) zien... Maar er zijn zoveel meningen !
Doe er mee wat je wilt...
prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Juni 2004, 17:29:06 » |
|
De layout vind ik prachtig, en terecht ook heel functioneel, dat primeert. Dat er meer frullen kunnen aangebracht worden, misschien maar dat vind ik niet nodig, als je dagelijks komt is het vaak moeilijk na te gaan waar de laatste berichten staan, dat is hier niet.
Hoe meer knoppen hoe minder het overzicht, we zijn (allez René is) nog maar enkel dagen bezig en sommigen (ik o.a.) zitten van alles te vragen, missen dan nog url-linken correct in te brengen, maar wat je niet gezien hebt, René corrigeert dat voortdurend.
Ik weet niet wat men bij jullie betaalt voor een ICT-medewerker, 70 à 80 euro per uur ... reken dat voor hem dan maar niet uit !!!! Op geen tijd staan hier honderd foto\'s online (allez enkele minuten) ...
Laat hem nu meer wat doen, we kunnen het nauwelijks verbeteren hoor. Enfin Dat denk ik er nu over, geen hardfeelings Prins6
CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Juni 2004, 17:46:15 » |
|
Je hebt gelijk Georgie, het ziet er prachtig uit. Maar er werd ook duidelijk om reacties gevraagd... daarom dus...
Zeker geen kritiek, we zijn al zo ver gekomen , idd al in een aantal dagen!
:rolleyes:
prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 18 Juni 2004, 21:59:12 » |
|
Hey, Mijn eerste reactie op de nieuwe site. Goed hé, maar kleine letterkes eh. Aan ons Prins6 (ke) mooi zulle iedereen in zijn profiel zijn naam etaleren ed, maar ik vindt niks bij Prins6, streng geheim ? Doei
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 19 Juni 2004, 00:09:49 » |
|
Nee Johnny, niet geheim hoor... Maar heb wel slechte ervaringen met gegevens op het net zetten. Als je meld dat je vrouw bent krijg je soms al vervelende reacties... Vandaar ! B) Niet dat ik dat van \"onze\"vaste leden verwacht hoor ! Maar misschien is het leuker kennis te maken op 11 juli ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 19 Juni 2004, 00:44:25 » |
|
Toch maar gedaan !
gr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 19 Juni 2004, 00:54:28 » |
|
Tof!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 23 Juni 2004, 19:26:45 » |
|
Dag rene, hoe krijg ik hier een foto geupload ?
tnkx Johnny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|