|
prins6
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 7 September 2005, 00:08:33 » |
|
. Judass schreef: Ik wil zelfs de stikkertjes leveren en als ik de namen van de aanwezigen op voorhand ken, zelfs afdrukken.
Greetz Bob
Leuk idee hoor !! Als je wilt doen graag...enneh ik zal een lijstje maken van wie er zich aangemeld heeft...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 7 September 2005, 00:16:12 » |
|
. Al aangemeld voor het treffen : Judas Lexe ArtStudio Bullseye easyflup Bulldog Meindert joe de bull AdjeBulldog Borrie Hans Poedel bulldog1 ....... /Bluedog johan538 Paultje Timothy anvilredboy CarNy Bulldogwebguy V-Twin 1100 nOtex btpaulus Motormuis Prins6 Wie staat er nog niet op de lijst en wil er wel bij zijn?  ? of wie wil er ook nog zo\'n mooie sticker ? :laugh: Groet, Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 7 September 2005, 00:17:19 » |
|
prins6 wil je mij ook op de lijst zetten voor de 18 september
gegroet evert
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 7 September 2005, 00:48:53 » |
|
Hoi Prin6,
Ik zal ook van de partij zijn.
Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 7 September 2005, 09:33:44 » |
|
Dag Bulldogvrienden,
het webmastertje is ook van de partij!
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
V-Twin1100
Newbie

|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 8 September 2005, 00:23:01 » |
|
Ik schrijf niet veel op dit forum, gaat mijn bericht dat ik meega ook nog verloren :ohmy: Ik ga dus mee :laugh:
Gr.
Oeps; ik zie dat ik er al wel bij stond op het lijstje :huh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 8 September 2005, 00:57:11 » |
|
prins6 schreef:Al aangemeld voor het treffen : JudasS Lexe ArtStudio Bullseye easyflup Bulldog Meindert joe de bull AdjeBulldog Borrie Hans Poedel bulldog1 Bleudog -> Bluedog johan538 Paultje Timothy anvilredboy CarNy Bulldogwebguy V-Twin1100 Motormuis Prins6 nOtex + Ruim 200 geregistreerden... & evt. aanhang! Wie staat er nog niet op de lijst en wil er wel bij zijn?  ? Ik wil ook graag mee, maar ik neem aan dat het typefoutje was, want van \'Bleudog\' horen we nooit wat van, maar hij mag natuurlijk altijd nog komen. :lol: Het wordt vast een gezellige boel met zoveel aanmeldingen. Greetz!
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 8 September 2005, 11:31:00 » |
|
Henk, bedankt voor de \"s\"
Greetz Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 8 September 2005, 21:45:19 » |
|
anvilredboy schreef:prins6 wil je mij ook op de lijst zetten voor de 18 september Evert, je gaat me toch niet vertellen dat Envilredgirl niet van de partij zal zijn...? :blink:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bullrOg
Jr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 9 September 2005, 14:00:12 » |
|
nOtex is nOrmaal gezien OOk van de partij!
grOeten en hOpelijk tOt vOlgende week :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 9 September 2005, 20:40:53 » |
|
Ja paultje dat ga ik je nu vertellen er moet er toch èèn werken ze kan pertinent geen vrij krijgen dat heb je wel eens in de verpleeghuis sector  :dry: Dus ik kom alleen als je zin heb kunnen we samen er naar toe rijden de 18 september  :laugh: gegroet evert
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 10 September 2005, 18:54:50 » |
|
. We zijn er uit !! Verzamelen bij de Mac Donalds, IJsselstein om 12.00 uur. Vanaf de A2 (Utrecht-Adam of andersom) afslag Nieuwegein. aan het einde vd afslag richting IJsselstein. Volg IJsselstein centrum. Net voorbij de rotonde ligt de Mac aan de linker kant. Sorry, we konden niet een gezelliger plekkie vinden voor het verzamelen. Aan het einde hebben we wel een leuk terras/cafe gevonden. Daar kun je evt ook iets eten. (is niet super goedkoop, maar ja). Als je je nog niet hebt aangemeld, doe dit aub nog wel, ze willen voor ons het terras of cafe reserveren... Nu alleen nog mooi weer !! Groet, Motormuis en Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 10 September 2005, 19:02:49 » |
|
. Speciaal voor Paul, de mac is al \'s morgens al vroeg open.... kan je komen wanneer je wilt....hihi... Maar koffie met gebak door het welkomst-comité zit helaas niet (meer) in het budget....3 (auto) tanken benzine verreden ondertussen, en dat met de huidige prijzen...  + een grote kras op de auto en lekke band...lol... Enneh, koffie met gebak bij de Mac staat niet op mijn favorieten lijstje... :laugh: Groet, en tot zondag !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 10 September 2005, 22:12:34 » |
|
Da\'s duidelijke taal. Goed weer en we staan bij de Mac. Hoe laat vertrekt de colonne uit het Eindhovense? Borrie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 12 September 2005, 09:41:30 » |
|
Borrie schreef:Da\'s duidelijke taal. Goed weer en we staan bij de Mac. Hoe laat vertrekt de colonne uit het Eindhovense? Borrie Verzamelen 10.30-11.00 u bij Texaco tankstation langs de A2 tussen Best en Liempde. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 12 September 2005, 09:43:28 » |
|
AdjeBulldog schreef: Verzamelen 10.30-11.00 u bij Texaco tankstation langs de A2 tussen Best en Liempde. Ad
Ik zal er zijn Ad.
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 12 September 2005, 10:09:51 » |
|
I\'ll be there. Borrie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 12 September 2005, 10:10:28 » |
|
I\'ll be there. Borrie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bullrOg
Jr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 12 September 2005, 12:35:31 » |
|
is er een (plan voor) verzamelingspunt voor de belgische doggers?
:unsure: nOtex
|
|
|
|
|
|
|
|
|
easyflup
Newbie

|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 12 September 2005, 14:49:39 » |
|
Stijn (Bulleye) komt van oudenaarde naar Gent (afrit UZ) vanwaar we richting Sint Job rijden waar we misschien kunnen afspreken met de Bob (Judass) ?!?
filip
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|