AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Gepost op: 28 Mei 2005, 10:24:07 » |
|
Omdat er hier na 1 jaar toch al behoorlijk wat mensen rondzwerven vroeg ik me af hoe men hier terecht gekomen is ?
- via zoekmachines zoals google ? - via kennissen ? - via andere forums ? - via contacten onderweg ?
etc.
Laat eens horen.
Groeten Ad (nr 1 op de lijst :rolleyes: )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Mei 2005, 11:23:11 » |
|
deze vind ik wel een leuke vraag, ikke was er ook snel bij, want al van de MSN-group  gewoon overgestapt, aangemeld, ingelogd en beginnen pennen  oja : via zoekrobotten : daar kunnen we onze status nog verbeteren me dunkt ! Groeten CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Mei 2005, 16:22:47 » |
|
eigelijk gewoon de naam gebruiken van de motor dan er 3 keer www voor en nl dan krijg je wat je zoekt. zo heb ik het gedaan. dus los van jou opctie\'s
was al wel de hele dag aan het plaatjes kijken.
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Mei 2005, 20:33:59 » |
|
Link via een virus binnen gekregen, ......een motovirus, zoiets als er via Email word rond gestuurd \"the anoying thing\"
Wreed moeilijk om vanaf te raken B)
cu Johnny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Mei 2005, 21:01:23 » |
|
Hoi,
Ik was van plan een Buell te kopen, maar had iets mis-tikt in Google...
Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Mei 2005, 21:04:09 » |
|
Toen de Bulldog \"in het vizier\" kwam, op zoek naar een nieuwe fiets, kwam ik hier terecht via Google. Borrie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Mei 2005, 00:15:41 » |
|
Had de Bulldog al gekocht en kort daarna via een ander forum ( ik kan me zelfs niet meer herinneren welk...) een vraag gesteld over de Bulldog. En raad eens wie er antwoordde? Juist ja, onze Ad. Hij verwees me verder naar het forum en de rest van het verhaal kent U al.
Greetz Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
Poedel
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Mei 2005, 10:49:39 » |
|
Op de site gekomen op aangeven van een vriend van mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
easyflup
Newbie

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 Mei 2005, 11:32:00 » |
|
Had al bijna een jaar m\'n motor maar geen internet, dan via een of ander nederlandse motorforum op de MSN-groep terechtgekomen. En meteen een week later de geboorte meegemaakt van deze prachtige site.
filip
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 Mei 2005, 11:58:53 » |
|
Eerst moto gekocht, dan eens gegoogled en op de msn-site terechtgekomen. Paar weken later is dan de nieuwe site gekomen...
Groeten, Stijn
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Mei 2005, 16:27:28 » |
|
Was al aantal maanden informatie over Bulldog op internet aan het zoeken. Ben via Google ook op deze site terrecht gekomen. Heb dit Forum aantal weken gevolgd, alvorens ik de Bulldog gekocht heb. :lol: Toen was net het 1e treffen in Valkenswaard geweest.
Groetjes Pace.
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Mei 2005, 17:09:07 » |
|
Ik reed al een jaartje Bulldog en was via Google achtergronden aan \'t zoeken voor de pc. Ben zo op deze site terecht gekomen, heb mij direct aangemeld en was meteen verk(n)ocht. Een bewijs van de kwaliteiten van onze webmaster: gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en goed terug te vinden.
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Mei 2005, 11:11:12 » |
|
Eh... Ik heb 'm gemaakt 
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Mei 2005, 21:49:11 » |
|
Voor mij precies zo !
Groet, Prins6
Nou ja, tijdje al de motor en via Google op de msn-site terecht gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Mei 2005, 22:50:42 » |
|
Via Franse en Italiaans sites (zoekend naar info over de Bull), kwam ik heel toevallig op het msn-forum terecht met een doorlink naar een compleet nieuwe site. Het zorgde gelijk ervoor dat mijn pc-kennis weer wat werd upgedate. Nu bijna een jaar later, vind ik de site nog steeds interessant en laagdrempelig. En intussen al leuke dingen beleefd dankzij het medium internet. Groet, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
GrijzeMuis
Newbie

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 31 Mei 2005, 00:42:27 » |
|
Volgens mij via de duitse Bulldog-site, dit was het forum dat ik volgde voordat het nederlandse aktief werd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 1 Juni 2005, 04:11:42 » |
|
Als \"stichter\" van de oorspronkelijke MSN site was ik er natuurlijk vanaf het eerste uur bij. Al gauw kreeg ik gezelschap van de eerste leden: Adje en Georgie..., (nog steeds) onze surfers !
Na een jaartje begonnen we uit ons jasje te groeien en werden we de beperkingen van de MSN site een beetje beu. Vlak voor het moment dat we \"om konden\" naar een nederlands-talige afdeling van het duitse forum, maakten we kennis met René als vers lid. Hij zette zijn idee voor een zelfstandig forum binnen enkele weken om in deze daad, waarvoor mijn eeuwig respect !!!
B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Juni 2005, 19:14:17 » |
|
Paultje schreef: Hij zette zijn idee voor een zelfstandig forum binnen enkele weken om in deze daad, waarvoor mijn eeuwig respect !!!
B) go paultje, go paultje.... :laugh: gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zeezotje
Newbie

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 15 Juni 2005, 18:28:13 » |
|
Ik kocht bijna een Bulldog aan iemand uit Oostende, en die verwees me naar deze fantastische site !!
Knap
|
|
|
|
|
|
Shit Happens !!
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 15 Juni 2005, 22:02:13 » |
|
zeezotje schreef:Ik kocht bijna een Bulldog aan iemand uit Oostende, en die verwees me naar deze fantastische site !! Knap Toevallig \"Fleurke\" ? Had een blauwe BT te koop gehad, staat nu bij Inghelbrecht motors te koop. Welkom op deze site, ook als W-Vlaming  CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
|