BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Gepost op: 2 Juli 2004, 15:08:31 » |
|
Georgie vroeg er weer om, dus allez, hier zijn de kosten en uren tot nu toe:
Domeinnamen: € 30,00 per jaar Hostingcontract (100MB, momenteel 70 MB in gebruik): € 50,00 per jaar
Technische inrichting en installatie: 4 uur Design website: 8 uur Beheer: 16 uur (inderdaad: gemiddeld 1 uur per dag)
Beheertijd zal na verloop wel afnemen; 1 uur per dag moet met minder kunnen. Wat het hostingcontract betreft: bij doorgroei naar een 200MB contract worden de kosten € 85,00 per jaar, exclusief de domeinnamen.
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:15:20 » |
|
Als ik een vlotte en goedkope optelling maak, kom ik vlot aan 6500 euro per jaar, voornamelijk dus beheerskosten, vaste kosten zo\'n 400 à 500 euro hier al inbegrepen. Tja daar moet toch eens ernstig over geklapt worden denk ik zo. Wat denken de andere (actieve) leden ? CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:17:23 » |
|
Hoeveel uur tel je dan en tegen welk uurtarief? Hoe kom je aan vaste kosten van € 500,00 per jaar 
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:22:12 » |
|
dus 2 domeinnamen à 30 : 60 euro + 85 euro voor 200MB (ik geef je dus een cd met een pak afbeeldingen ;-) ) + technische installatie 4x 30 euro (is weinig hé) = 120 + 16 uren beheer : 240 Optelling : 60 + 85 + 120 + 240 = 505 euro Tenzij het allemaal vrijwilligerswerk is tenzij de nederlandse overheid jouw werkuren betaald, aardig meegenomen tenzij wij alles cadeau krijgen ... CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilDog
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:31:32 » |
|
Ik wil niet lastig doen maar hangt dit soort van sites niet af van goodwill? (uitgezonderd de hostingkosten)
|
|
|
|
|
|
take it easiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:34:11 » |
|
Enige nuancering is wel nodig: deze site opzetten en onderhouden is mijn vak en ook mijn hobby. Ik heb nergens gesuggerreerd dat mijn uren betaald moeten worden. Ik heb op de \"oude\" site niet voor niets opgeroepen tot medebeheerers en mede-forum-moderators.
Wat de vaste kosten betreft:
Domeinnamen: € 15,00 per domeinnaam per jaar = € 30,00. Hosting: tot nu toe € 50,00 per jaar. Pas als we boven de 100 MB uitgroeien zal het contract moeten worden uitgebreid.
Wat mij betreft is dit een site VOOR en DOOR BT1100 fans en niet een site VOOR BT1100 fans DOOR 1 fan :laugh: (en dan heb ik het niet over de kosten maar over het beheer).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 Juli 2004, 16:19:05 » |
|
Help, als ik deze kosten allemaal hoor.... persoonlijk zou ik niet veel meer overhouden om in mijn tank te gooien! Misschien kan ik wel helpen...ik weet alleen niet precies wat hoor... wellicht stukjes op het juiste plaatsje plakken? Maar als ik wat kan doen..?! Geef me een goeie taak webguy... Gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 Juli 2004, 16:22:42 » |
|
Het lijkt me goed als we het daar op of na de 11e eens over hebben. Onder het genot van een Valkenswaards hapje en drankje... :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilDog
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Juli 2004, 17:28:19 » |
|
ik wil jullie beeldjes wel photoshoppen
|
|
|
|
|
|
take it easiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 3 Juli 2004, 17:55:26 » |
|
BulldogWebguy schreef:Enige nuancering is wel nodig: deze site opzetten en onderhouden is mijn vak en ook mijn hobby. Ik heb nergens gesuggerreerd dat mijn uren betaald moeten worden. Ik heb op de \"oude\" site niet voor niets opgeroepen tot medebeheerers en mede-forum-moderators.
Wat de vaste kosten betreft:
Domeinnamen: € 15,00 per domeinnaam per jaar = € 30,00. Hosting: tot nu toe € 50,00 per jaar. Pas als we boven de 100 MB uitgroeien zal het contract moeten worden uitgebreid.
Wat mij betreft is dit een site VOOR en DOOR BT1100 fans en niet een site VOOR BT1100 fans DOOR 1 fan :laugh: (en dan heb ik het niet over de kosten maar over het beheer). beste Rene, Je inspanningen voor deze site worden enorm op prijs gesteld. Ik neem aan dat het ook voldoening geeft als je ziet hoe de site loopt. PLUIM ! Magnet doet ook iets met sites ! idee ? Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 3 Juli 2004, 18:38:44 » |
|
Ja dat zijn aardige berekeningen. Maar waarom 60 foto\'s opslaan waar er 20 of 30 dezelfde bijzijn, trouwens die op het web te vinden zijn moeten niet op de site staan volgens mij, tevens oude berichten kunnen er ook af. Hosting waarom eigenlijk, je ziet via Google vindt ons iedereen uiteindelijk en daar zwier je om het even welke site op. Zelf heb ik ook mijn eigen website(tje) en domeinnaam , kost per jaar 30 euro.
Dus.... Ik dacht zo heh...
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 4 Juli 2004, 09:14:34 » |
|
JohnnyBulldog1 schreef:Ja dat zijn aardige berekeningen. Maar waarom 60 foto\'s opslaan waar er 20 of 30 dezelfde bijzijn, trouwens die op het web te vinden zijn moeten niet op de site staan volgens mij, tevens oude berichten kunnen er ook af. Hosting waarom eigenlijk, je ziet via Google vindt ons iedereen uiteindelijk en daar zwier je om het even welke site op. Zelf heb ik ook mijn eigen website(tje) en domeinnaam , kost per jaar 30 euro.
Dus.... Ik dacht zo heh...
Groetjes Foto\'s: heb je gelijk in. Nu staan er foto\'s in het algemene deel endezelfde in persoonlijke albums. Oude berichten: nooit verwijderen! Jou zou oude tips en truuks kunnen verwijderen en het is vaak heel interessant materiaal. En forumberichten nemen nauwelijks ruimte in beslag. Hosting: deze site is uitgerust met een content management systeem. Dat draait niet zomaal op elke server. En dit vind ik toch niet \"om het even welke site\". Dit moet juist DE bron worden voor Nederlands sprekende Bulldog rijders. Toch ? :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 4 Juli 2004, 11:06:42 » |
|
BulldogWebguy schreef: En dit vind ik toch niet \"om het even welke site\". Dit moet juist DE bron worden voor Nederlands sprekende Bulldog rijders. Toch ? :laugh:[/quote]
INDERDAAD
CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 6 Juli 2004, 09:46:03 » |
|
Georgie schreef:BulldogWebguy schreef: En dit vindt ik toch niet \"om het even welke site\". Dit moet juist DE bron worden voor Nederlands sprekende Bulldog rijders. Toch ? :laugh: INDERDAAD PS : vind ik (drinkt geen t(hee)) CU Georgie[/quote] Wanneer koop je nu gewoon een Bulldog Georgie ? Dan kun je pas echt ervaringen delen. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|