BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Gepost op: 15 Juni 2004, 09:35:53 » |
|
Zondag 11 juli gebeurt het: het eerste 2004 Bulldog treffen. Lees het bericht op de voorpagina van de site!
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Juni 2004, 16:51:09 » |
|
BulldogWebguy schreef:Zondag 11 juli gebeurt het: het eerste 2004 Bulldog treffen. Lees het bericht op de voorpagina van de site! Wij hebben het bericht ook nog laten toevoegen op de kalenders van http://www.mag.be en van http://www.motornet.beGeorgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Juni 2004, 17:26:16 » |
|
kijk maar uit dat we niet te veel opkomst gaan krijgen...lol
want wie ging er ook al weer tracteren?
haha
prins6
goed gedaan Georgie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Juni 2004, 17:43:02 » |
|
Georgie schreef:Georgie[/quote] Waar kan ik het bericht terugvinden op http://www.mag.be ?
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Juni 2004, 18:09:55 » |
|
[Georgie[/quote] Waar kan ik het bericht terugvinden op http://www.mag.be ?[/quote] Op hun website :laugh: , links menu ; varia ; opklikken ; 5de item is kalender ; aanklikken ; komt uiteraard op 18 juni uit, rechtsboven naar maand juli en hoera op den elfden juli  als derde item : BULLDOG TREFFEN B) en daar aanklikken : daar vind je dan : Locatie : Omschrijving : Eerste Yamaha Bulldogmeeting in eetcafé Olddutch aan de Markt 22 in Valkenswaard, Nederland. Treffen voor alle Belgische en Nederlandse Bulldogrijders. Meer info op 0495/503 162 of op http://groups.msn.com/yamahabt1100bulldog/welkom Datum : zondag, 11 Juli, 2004 Beginuur : 10:11 Categorie : Treffen Oke zo ? Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnet
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juni 2004, 02:02:27 » |
|
Kan er jammer genoeg niet bij zijn. Zit tijdens de hele zomer welgeteld één weekend met wachtdienst en laat het nu wel 10 - 11/07 zijn zeker ! Probeer nog iets te regelen met de enige collega die tijdens die periode niet op reis is maar vrees er voor. :mad:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2004, 00:07:40 » |
|
Ons volgend treffen speelt zich, wat mij betreft, op Belgisch grondgebied af. En, zo enthousiast als we nu allemaal zijn, het zal het me niet verbazen als dat dit jaar nog wat wordt :rolleyes:
Hou je je gebakje gewoon tegoed....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Juni 2004, 10:40:07 » |
|
Bulldozer schreef:Ons volgend treffen speelt zich, wat mij betreft, op Belgisch grondgebied af. En, zo enthousiast als we nu allemaal zijn, het zal het me niet verbazen als dat dit jaar nog wat wordt :rolleyes: THX in naam van alle Vlaamse Bulldogbikers en -sympathisanten CU in Vlaanderen Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Juni 2004, 19:36:12 » |
|
Ik ben nog eens op de Duitse site geweest, ben daar geen lid, dus kan er niet veel uitrichten. Maar vind het wel vreemd dat \"ons treffen\" nog niet is ingeschreven in hun kalender van de maand juli, is nog amper 3 weken. Kunnen Ad of Paul dat daar alsnog gaan invoegen  THX op voorhand CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Juni 2004, 13:08:25 » |
|
Ik heb de aankondiging voor ons treffen in Valkenswaard in ieder geval in de Nederlandse uitgave van M&T 07/2004 zien staan op bladzijde 118.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Juni 2004, 15:05:18 » |
|
AdjeBulldog schreef:Ik heb de aankondiging voor ons treffen in Valkenswaard in ieder geval in de Nederlandse uitgave van M&T 07/2004 zien staan op bladzijde 118. Dat is juist, dus zij die het willen weten die kunnen het vinden. Ook Google vind dit treffen als je bv Bulldog Valkenswaard in tikt dan heb je prijs. Ook bedankt voor het kalenderen op de Duitse site ;-) CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Juni 2004, 23:22:54 » |
|
Helaas kan ik die dag niet, ik heb al een andere afspraak. Maar ik zal de site in de gaten houden voor de impressie. B)
Gr. Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 Juni 2004, 23:49:22 » |
|
Georgie schreef:Maar vind het wel vreemd dat \"ons treffen\" nog niet is ingeschreven in hun kalender van de maand juli, is nog amper 3 weken. Kunnen Ad of Paul dat daar alsnog gaan invoegen  Is gebeurd... :y32b4:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 Juli 2004, 10:09:20 » |
|
Jippie !!!
Volgend weekend is het al zover! Ben heel benieuwd hoor!
En met zoveel \"nieuwe\" leden lijkt het ook een groot feest te worden !!!
Tot volgende week :laugh:
Gr Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 2 Juli 2004, 11:16:47 » |
|
Heb mailtje gekregen dat wij ook voorkomen op de website van het Vlastreffen, Kortrijk, België http://www.vlastreffen.be/calendaren dat met een link naar deze site ! Ook in motorwereld, mag, motornet, motor en toerisme ... staat dit treffen gemeld. Hoeveel bikers zijn nu al zeker aanwezig ? Weet er al iemand van een gunstig weerbericht ? CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Juli 2004, 12:52:32 » |
|
Georgie schreef:Heb mailtje gekregen dat wij ook voorkomen op de website van het Vlastreffen, Kortrijk, België http://www.vlastreffen.be/calendaren dat met een link naar deze site ! Ook in motorwereld, mag, motornet, motor en toerisme ... staat dit treffen gemeld. Hoeveel bikers zijn nu al zeker aanwezig ? Weet er al iemand van een gunstig weerbericht ? CU Georgie Ze kunnen het weer voor de volgende dag nog maar nauwelijks goed voorspellen laat staan voor volgende week. Nu is het in ieder geval kletsnat buiten. Je kunt hier kijken: http://www.weeronline.nl/Nederland/Eindhoven.htmWeer of geen weer: ik kom al zal dat pas tegen 11.00 u zijn (mijn zoontje moet eerst waterpoloën). Ik heb al een stuk van de route nagereden. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 2 Juli 2004, 15:59:01 » |
|
Recent artikel bij motorrijder :
Het fenomeen ‘diefstal’ is spijtig genoeg even oud als het begrip ‘eigendom’, dat heeft één van onze medewerkers onlangs nog aan den lijve ondervonden. Op het weekend van 8 en 9 mei was één van onze collega’s namelijk de pineut, want bij een uitstapje in Nederlands Limburg werd zijn (test)motor gestolen. De diefstal gebeurde op amper enkele minuten tijd, wat er op wijst dat het om ‘professionals’ ging. In het weekend van 15-16 mei waren er trouwens nog eens drie andere motoren aan de beurt, zo vernamen we uit welingelichte bron. Alles wijst er dus op dat er een bende in de regio actief is. Markant detail: nagenoeg enkel motoren met Duitse en Belgische kentekens worden geviseerd. Wanneer je dus naar de regio van Maastricht, Venlo en Thorn trekt met je tweewieler, let er dan donders goed op dat je niet de volgende in het rijtje bent en beveilig je motor zo goed je maar kan. Een gewaarschuwd motorrijder is… veel euro’s waard, net als een nieuwe motor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 3 Juli 2004, 17:39:48 » |
|
Ergens halverwege de tocht (natuurlijk afhankelijk van het weer) zouden we een pitstop kunnen houden in St Oedenrode. Op de markt in het centrum aldaar zijn voldoende eet/drinkgelegenheden (waaronder cafe den Dommel waar ook een motorclub zit). Als we 12.00 u aanrijden schat ik dat we ca 13.30 u in St Oedenrode zijn.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Juli 2004, 21:06:46 » |
|
Ja maar, dat wordt voor deze wel ff moeilijk he. Ik vertrek pas om 11u30 bij mij in W-Vl, moet 187 km bollen naar Valkenswaard, dat is volgens Mappy net geen 2 uur ... wat zal die ring Antwerpen geven ? Als ik rechtstreeks naar St-Oedenrode (210 km) bol dan is dat volgens dezelfde mappy 2u en 5 min. Dus E34 - E25 - A58 - A50 afrit 9  Juist ? Of zou E34 - E25 afrit 27 op N619 niet beter zijn (tegenrichting rondrit) tot Oedenrode  Dat is dan zonder enig verkeerd rijden, niet moeten wachten op BullsEye, ter hoogte van Gent ... , geen fileleed, weg het gemiddelde van 100 à 110 km/uur ... Van wie kan ik een GSM-nr krijgen om in nood te kunnen bijgestuurd worden en/of om contact te houden over jullie of onze positie ? (privebericht is OK) Niet aan ons gedacht ? Hoe groot is die rondrit, Ad ? Km en tijd ervoor voorzien ? Georgie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Juli 2004, 21:27:45 » |
|
Georgie, je mag best mijn nummer hebben voor onderweg hoor ! Alleen als ik aan het rijden ben, hoor ik dat ding echt niet !
Misschien kan ik hem op trillen zetten...en dan heel hard? :laugh:
dan zien de rijders achter mij misschien wel dat ik gebeld wordt! :laugh:
maar het komt vast goed!
we regelen wel wat !
gr Prins6
|
|
|
|
|
|
|