BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 08:31:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Bulldog meting NRW 26/06-04
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Bulldog meting NRW 26/06-04  (gelezen 1582 keer)
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

exit

« Gepost op: 28 Juni 2004, 15:49:39 »

En Bulldozer hoe was het in Duitsland ?

http://groups.msn.com/YamahaBT1100Bulldog/tourentreffen.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=985&all_topics=0

Ad

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Juni 2004, 15:52:43 »

Dag Ad,

Zullen we MSN-groep ook blijven onderhouden ?
Ik dacht dat de foto\'s er makkelijker te plaatsen waren dan hier, maar linken naar die foto\'s is niet evident.
CU
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Juni 2004, 20:54:45 »

Zoals altijd, weer hartstikke leuk.
Heenweg in anderhalf uur gereden, was ik de eerste daar ! Haha, alles nog gesloten... Sta je daar, in the middle of nowhere ! Schiet er toch even zoiets als: \"Of was het nou toch morgen...?\" door je heen. Na ongeveer een kwartiertje komt er een vriendelijke dame in een Golfje voorbij, bekijkt mijn hond eens en begint me spontaaan uit te leggen, dat er een stukje terug, langs de weg, een groepje motorrijders stilstaat. \"En die motoren lijken toch wel veel op die van u, alleen anders van kleur...\"
Ik bedank de dame en spring op de fiets. Ja hoor, ongeveer een kilometertje terug staan een stuk of 4 jongens te wachten, inclusief Tom, die het georganiseerd had. \"Waar kom jij dan vandaan ?\", is de reactie van Tom. Hij was blijkbaar stomverbaast dat ik van \"de verkeerde kant\" afkwam. \"Och\", zeg ik, \"Ik dacht na een kwartiertje wachten op de plaats van bestemming, ik ga \'ns kijken waar de rest blijft, hahaha....\"
Een beetje in de rats over mijn brandstofvoorrraad, ik reed al 35 km. op reserve en had de laatste 100 km. geen pompstation meer gezien, heb ik me door Tom naar een pompstation laten wijzen, natuurlijk maar een paar km. verderop. Terug naar \"de tussenstopplaats\" en meteen door naar de verzamelplaats, voor mij geen onbekend gebied meer dus.
De uiteindelijke samenkomst is altijd toch weer één van de hoogtepunten van zo\'n dag. Bekenden begroeten elkaar als zodanig en de (gelukkig maar altijd weer) nieuwkomers worden, samen met hun honden, goed besnuffeld. Daarna een gezamelijk ontbijt genuttigd dat dit keer zeer gezellig (leuke locatie en prachtig weer) was. Alles lekker ontspannen, even over de EK geblaft en verder veel gelachen. Om ongeveer 11.30 uur aan de toer begonnen die ook lekker ontspannen verliep, geen geraas dus. Houd ik dus ook niet van, zeker niet in onbekend gebied. Dit lage tempo hadden we te danken aan een aantal mannen die wel een heel erg vers roze velletje bij zich hadden. Eén van drie weken oud en de ander net een week (!) oud. Gezeten op twee gloednieuwe Stoneblue\'s namen zij deel aan dit treffen, trots als ze waren.
Om ongeveer 14.30 uur neergestreken bij een Griek aan het water, zo\'n soort stuwmeertje, stikt het daarvan. Lekker gegeten en om een uur of vier weer op de honden gestegen, op weg naar de laatste stop.
Nou, die laatste stop heb ik dus niet gezien.... Nadat we net een paar minuten gereden hadden kwamen we op een kruising terecht. Het eerste deel van de groep (in totaal 13 Doggen en 2 vreemde honden) knalde over de kruising een tunnel in. De tweede groep remde plotseling af en bleef uiteindelijk staan. Laat zich wel raden in welk deel ik dus zat..... Bleek dat één rijder besloten had vanaf dit punt de route naar huis op te pakken. Achteraf wist ik, dat hij er eerder tussenuit zou gaan. Maar omdat de rijders, waarmee ik al had afgesproken de terugweg deels samen te rijden, ook waren blijven staan, ondernam ik geen actie om het eerste deel van de groep achterna te gaan.
Dus niet rechtdoor de tunnel in maar linksaf in de richting van de snelwegen. Einde toer dus, jammer dan.....
We hebben er weer van geleerd en er inmiddels al over gehad dat we dit een volgende keer beter afspreken. Alles bij elkaar gezien toch wel de leukste toer die ik tot nu toe gereden heb. Mede door het lagere tempo waardoor ik dit keer \'ns de kans heb gehad van de omgeving te genieten..., heerlijk !

Zo wil ik er elk weekend wel één.... B)
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Juni 2004, 22:07:14 »

Mooi en uitgebreid verslag Paul
THX
Inderdaad zo\'n 70 km per uur maakt genieten van de omgeving best mogelijk !
CU
Georgie

Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Juni 2004, 03:09:25 »

Tja, ik kon het weer niet kort houden hè....

Hier http://www.bulldog-bt1100.de/phpBB2/album_cat.php3?cat_id=17&sort_method=pic_time&sort_order=ASC&start=36 een paar fotootjes.
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #5 Gepost op: 29 Juni 2004, 10:19:28 »

Nieuwe camera gekocht ? Ik zie dat je zelf foto\'s geplaatst hebt.
Heb je ook nog zieltjes gewonnen voor 11 juli ? Ik las dat onze vriend Axmann uit het Sauerland ook wilde komen.

Ad

Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #6 Gepost op: 29 Juni 2004, 17:54:52 »

Ja, ik heb ook eindelijk zo\'n ding aangeschaft. Niks bijzonders hoor, maar ik kan er ook korte filmpjes (met geluid) mee maken. Dan kan ik straks ook \'ns iets plaatsen in een persoonlijke album en niet te vergeten, een avator maken.

Tja, wat betreft de aanwezigheid van onze oosterburen op 11 juli...., ik weet het niet meer. Jörg heeft een oproep staan voor een evt. gezamelijke overnachting waarop niet gereageerd wordt. Axel verwacht ik absoluut, die is naar mij toe ook heel enthousiast, komt ook vaker met de motor naar Nederland. Hopelijk krijgt hij er nog enkelen mee. Zal me ook weer niet verbazen dat er op het laatste moment toch een stuk of 10 komen.

We wachten af....
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Best (NL)

« Antwoord #7 Gepost op: 29 Juni 2004, 18:01:41 »

Ik neem in ieder geval mijn digitale (foto)camera ook mee. Kunnen we meteen \'s avonds wat plaatjes live hebben.

BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #8 Gepost op: 29 Juni 2004, 20:59:14 »

Bulldozer schreef:
Citaat
... ... Hopelijk krijgt hij er nog enkelen mee. Zal me ook weer niet verbazen dat er op het laatste moment toch een stuk of 10 komen.
We wachten af....

10 Duitse Dogs, we zullen ons zelf moeten reppen om 10 Nederlandstalige Doggers samen te krijgen  B)
We zien wel.
Georgie

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: