BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 08:08:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Operatie \"Motorrijders in rouw\"
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Operatie \"Motorrijders in rouw\"  (gelezen 1522 keer)
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Gepost op: 26 Oktober 2004, 18:31:03 »

Gaan er sommige rijders van dit forum naar deze meeting 30 okt 04, Brussel Verbaasd?

PERSMEDEDELING
Onmiddellijke verspreiding

Operatie \"Motorijders in rouw...\" op 30 oktober door het land.

Op 30 oktober zullen er duizende motorijders zich verzamelen in Brussel om een betere wegeninfrastructuur te vragen. De Beweging is door internet gestart wegens het drama dat een motoclub in Lambusart beleefde. Twee leden ervan zijn gestorven wegens een slechte staat van de wegen. Die rouwtijd is een solidariteitsbeweging voor de slachtoffers van de families die het meegemaakt hebben.
Het is ook de gelegenheid om te protesteren om de motorijders te beschermen tegen ongevallen verbonden aan de wegeninfrastructuur.
Federaties, Clubs, motorijdersverenigingen en internet-sites zullen zich voor die gelegenheid verzamelen. Talrijke vertrekpunten zijn trouwens door het hele land voorzien om Brussel te bereiken in konvooi.
....
Talrijke vertrekpunten zijn over het land voorzien. De beschikbare forums zijn:
http://groups.msn.com/DRAGONTRIKERPAYSNOIR, op http://www.vroom.be, op http://motosecure.been op http://paradisdumotard.beom alle afgesproken vertrekpunten te kennen.

vertrek Brugge, Lac Loppem om 9 uur
vertrek Kortrijk, Kinepolis om 9 uur
vertrek Gent E40 Wetteren om 10 uur
vertrek Antwerpen, Metropolis om 10 uur
....

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Wuustwezel (B)

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Oktober 2004, 19:34:35 »

Als het weer meezit, sta ik om 9.30 uur aan Metropolis in Antwerpen ! Dit is niet bepaald één van mijn geliefkoosde evenementen, maar als iedereen er zo over denkt is de solidariteit onder motorrijders zo verdwenen als sneeuw onder de zon. Dus wil ik mij wel engageren om hieraan mijn steun te betuigen. Het zal wel een massa motorrijders op de been brengen. Ik zal dus ogen te kort komen.

Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Oktober 2004, 21:46:19 »

helaas, ik moet werken zaterdagvoormiddag...  Droevig

groeten,
stijn

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
JohnnyBulldog1
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Oktober 2004, 23:49:09 »

Op een zaterdag naar Brussel, slim, al die strontkoppen van ministers zijn dan thuis ipv in de wetstraat.(sommigen maken mayonaise zoals die pipo die 70Km per uur heeft uitgevonden hier ,den SS\'er)
Niemand luistert naar een minderheidsgroep die constant het logo opgerdrukt krijgt van snelheidsmaniak of lawaaimaker !
Wake up  :y32b4:
Wat heeft ooit die run uitgehaald in de jaren 70 in Nederland tegen die bewuste taks ? 0,0.
Het enige wat we daar aan over gehouden hebben was de motorgroet als ik het goed voor heb, die verwatert ook al vooral in en langs de grootsteden volgens mij.
Maar hier kan ik fout zitten, het kan komen door ongeloofelijk veel trillingen in het stuur van sommigen die hun stuur niet durven loslaten met 1 handje.

Voila hier ligt mijne gal, zo denk ik erover .

racer
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Oktober 2004, 18:41:50 »

ik ga zeker mee
racer
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Oktober 2004, 00:32:15 »

nog aan Johnnybulldog,
ik heb ervoor gezorgd dat er toch wat politiekers zullen aanwezig zijn en zelfs ook op de motor, dus ze zitten niet allemaal thuis
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #6 Gepost op: 29 Oktober 2004, 10:08:47 »

Ik ga ook zeker mee en start aan Metropolis in Antwerpen (rond 9.30u). We vertrekken daar om 10 uur richting Brussel.

Greetz,
Gie

ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #7 Gepost op: 30 Oktober 2004, 21:46:59 »

Toch wel best spectaculair zo\'n 25.000 motors tesamen aan de Heizel. De weergoden zaten mee. We hebben op alle zenders het nieuws gehaald. Er waren verschillende ministers aanwezig om onze griefen te aanhoren en er werd een petitie overhandigd met tienduizenden handtekeningen. Zelf \"den Thielemans\", burgemeester van Brussel, was op zijne moto gekomen. Een groot succes ! Nu maar hopen dat ze net alleen gekeken hebben maar ook geluisterd. En Johnny, als ze naar aanleiding van onze actie al 1 straat sneller zullen herstellen, hebben we al resultaat. Als je daar mee tussen staat, krijg je toch al gauw het idee van één grote familie zonder onderscheid van rang of orde. We zijn toch al geen minderheid meer, helaas nog wel een zwakke weggebruiker. Kortom, het was een fijne dag.

Ben verschillende doggers tegen het lijf gelopen en heb rijkelijk gestoeft over \"onze\" site. Helaas waren het allemaal franstaligen maar ik denk dat die ook welkom zijn. Misschien ons frans een beetje oppoetsen als de eerste zich aanmeldt. Toch weer leuk van ideeën gewisseld.

Het initiatief vind ik loofwaardig en ... ik was erbij.

Greetz,
Gie

JohnnyBulldog1
Sr. Member

« Antwoord #8 Gepost op: 31 Oktober 2004, 09:35:03 »

Hallo,

Ja het is te hopen dat ze er iets aan doen hé, maar de aandacht gaat meestal op het einde van het jaar naar het innen van zoveel mogelijk boetes  B)

En die franstraligen zullen voor 1 keer wel eens de moeite doen zeker om nederlands te schrijven hoop ik  :blink:  of zijn wij het weer die ons moeten aanpassen ? ha ha ...

bye

racer
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 2 November 2004, 19:36:56 »

wel Gie, moet jou bevestigen, het heeft echt wel een enorm gevoel om tussen al die motoren door te rijden. Ik heb wel bij enkele motards gemopper gehoord omdat er daar terplaatse niets meer voorzien was. Ikzelf ben dan nog met enkele mensen door het pajottenland gereden mooie streek ook om te toeren.µ

Groeten Bjorn
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: