BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 08:06:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Verslag Kempenrit 17 oktober
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Verslag Kempenrit 17 oktober  (gelezen 2040 keer)
Judass
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Gepost op: 17 Oktober 2004, 19:55:45 »

Hallo doggies,

Het ging leuk worden vandaag, ik was al vroeg uit de veren, vergelijk het met een kind dat de Sint verwacht.
De andere hond nog even uitlaten, naar de bakker en dan met de duimen zitten draaien tot het tijd was om naar Kasterlee te vertrekken.
De Bulldog stond volgetankt in de garage en bij het bekijken van het weerbericht (dank U Johnny) toch maar besloten om de regenkledij aan te trekken.
Het  frisse herfstweer voelde lekker aan en met een stevig tempo denderde ik naar Kasterlee.
En toen ging het bijna mis, in een mooie, lange bocht in Poederlee lag er een dikke laag modder op het asfalt. De achterkant van de Bulldog schoof weg in het slijk en slechts door de koppeling bliksemsnel in te knijpen kon ik een katastrofe vermijden. Toen ik dit aan de anderen vertelde bleek dat \"Artstudio-Guy\" net hetzelfde had ervaren.
De anderen waren JohnnyBuldog, Djorn, Bulldozer, AdjeBulldog, Stijn en zijn makker op een Maurauder, Guy Artstudio en ikzelf.
dat betekende dus 7 Bulldogs en de Maurauder. Niet slecht voor een inderhaast ingerichte herfstrit, normaal hadden er nog 2 meer geweest, doch ziekte en een kwaaie baas beslisten er anders over.
Bij een kopje koffie warmden we ons op en toen Ad er als laatste bijkwam konden we veel later dan gepland ( wie maalt daar nu om) vertrekken.
Het was een mooie rit langs landelijke wegen en natuurlijk zou het de trappistenroute niet zijn als we niet langs de abdijen van respectievelijk Postel, Averbode en Tongerlo passeerden.
De weergoden waren ons gunstig gezind en dankzij Johnny zijn geweldige timing ( middagpauze als het begint te regenen) hielden we het redelijk droog.
Ad moest halverwege afpikken wegens familiale verplichtingen en na een lekker lunch en een goed gesprek vatten we het 2de deel van de tocht aan ( zelfs een flauw herfstzonnetje stak zijn neus op).
We waren al veel te snel aan het einde ( misschien beter zo want de regen had het zonnetje verdreven) en na een tankbeurt voor Bulldozer ( zijn Dog moest voor 2 werken, zijn eega was erbij) werden de handjes geschud en keerde iedereen ( hoop ik toch) behouden, naar huis terug.
Langs deze weg wil ik dan ook graag Johnny bedanken voor deze geweldige dag en een herfstrit als deze mag er voor mij elk jaar bij zijn.
Foto\'s genomen door Ad en Paul zullen weldra volgen.

Greetz Bob.

Ps:  ik heb ook zeer genoten van de geanimeerde gesprekken. Diegenen die nu niet meer kan volgen, hadden er maar bij moeten zijn.

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
JohnnyBulldog1
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Oktober 2004, 21:17:19 »

Dank u Bob,
Zoveel heeft het niet te betekenen , een ritje maken en zorgen dat we samen aan een tafel kunnen zitten.
Ik was zeer blij met jullie aanwezigheid en ook natuurlijk de man met de Marauder altijd welkom , Stijn jij zegt hem dat wel hé.
Ik heb ook zeer genoten van de \"verhalen\" aan tafel, ik moet er nog mee lachen !
En direkt bij thuiskomst heb ik 2 foto\'s opgeladen , op de verkeerde plek geloof ik want ik zag op het laatste moment dat ze naar \"accesoires en tuning\" vertrokken  :huh:
Misschien later deze proberen te verplaatsen.
Voor volgend voorjaar of zomer gaan we verder tot vooraan in de Ardennen , daar weet ik een paar zeer mooie ritjes.

De foto\'s heb ik ook even full size op mijn site gezet tot ik ze hier op hun plaats kan zetten. Kijk op http://www.gelec.be   trappistenroute vertrek en lunchstop  

Groetjes
Johnny Knipoog

BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Best (NL)

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Oktober 2004, 16:36:14 »

Klinkt als was het een zeer gezellige bijeenkomst! Jammer dat ik het heb moeten missen. Ik de foto\'s van Johnny verplaatst naar het juiste (nieuw aangemaakte) album.

BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
Poedel
Jr. Member
**

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Oktober 2004, 17:46:36 »

Hoi mannen, was toch nog te beroerd (ziek) om te komen. Heb er wel spijt van, maar ja, er zijn ergere dingen. Volgens mij hebben jullie een leuke dag gehad. Perfect toch. Groet,
Gerrit Does
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Oktober 2004, 18:25:34 »

Ja,

Mooie rit, leuke groep mensen bij elkaar, droog gehouden, niet te vergeten de koffie van Johnny en de volgende keer gaan we even bij zo\'n abdijke naar binnen hè. Knipoog
Kortom, geweldigenoten ! Het meest blij ben ik toch met het feit, dat we het droog gehouden hebben. Want als we dit jaar één ding \"teveel\" gedaan hebben, dan is het toch wel rijden in de regen.
Deze dag was voor Irene en mij een geweldige afsluiter van het toerseizoen 2004.

Johnny bedankt en natuurlijk ook de andere deelnemers voor hun opkomst.
@Bob, mooi verslag joh. Ik zal de foto\'s deze week nog posten.
@Gerrit, nogmaals beterschap !

Zo, en laat nou de voorpret voor a.s. zaterdag maar beginnen....  Tong  :lol:  :dry:
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Oktober 2004, 19:00:10 »

Ik vind het reuze dat de trip en de bijeenkomst super waren.  Is best ook echt gezellig met z\'n kleine groep, kan tenminste iedereen met iedereen babbelen  :laugh:

En dat je het droog hebt kunnen houden, ja man, mijn regio heeft er anders wel weer zijn deel gutsende regen gehad (30 liter over zaterdag én zondag) !
Het was naar Valkenswaard al z\'n plasboel, enfin ik kon toch nie komen ...

Tot een volgende gelegenheid.
Gemeende dank als forumlid aan Johnny !!!
 :laugh:
CU
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #6 Gepost op: 18 Oktober 2004, 23:04:14 »

collegae,

het was schitterend !!   B)

het samen tafelen en gezellig samenzijn was zeker even tof als het samen rijden  -  hilarische anekdotes, allez daarom doen we het... als de sfeer maar goed zit ! Tong

en voor de afwezigen : wat een hels lawaai, al die open uitlaten tesamen !  :blink:

dank aan alle aanwezigen & speciaal aan johnny voor het snelle op-poten-zetten van deze samenkomst

groeten,
Stijn

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #7 Gepost op: 19 Oktober 2004, 16:19:57 »

BulldogWebguy schreef:
Citaat
Klinkt als was het een zeer gezellige bijeenkomst! Jammer dat ik het heb moeten missen. Ik de foto\'s van Johnny verplaatst naar het juiste (nieuw aangemaakte) album.

Was zeker de moeite waard. Met wat passen en meten heb ik er ook nog een paar uurtjes bij kunnen zijn. Er 35 minuten over gedaan om vanuit Eindhoven Noord in Kasterlee (57km) aan te komen. Mijn foto\'s, ter sfeerondersteuning, heb ik al naar je toegestuurd voor plaatsing.

Groeten
Ad

AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Oktober 2004, 17:03:27 »

Alvast enkele impressies:
[img size=450]http://predator.bikepics.com/pics/yamaha-bt1100-03-bikepics-231393.jpg[/img]

[img size=450]http://predator.bikepics.com/pics/yamaha-bt1100-03-bikepics-231395.jpg[/img]

[img size=450]http://predator.bikepics.com/pics/yamaha-bt1100-03-bikepics-231396.jpg[/img]

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #9 Gepost op: 21 Oktober 2004, 17:03:52 »

De foto\'s werden online gebracht (door webguy), 19 stuks om precies te zijn.
CU
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Best (NL)

« Antwoord #10 Gepost op: 21 Oktober 2004, 17:10:17 »

En zojuist nog 9 foto\'s van Paul toegevoegd.

BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #11 Gepost op: 23 Oktober 2004, 01:16:37 »

Txs.... B)
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »