BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 08:02:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  2e Int. Bulldog meeting Duitsland
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: 2e Int. Bulldog meeting Duitsland  (gelezen 11878 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Antwoord #40 Gepost op: 22 Juni 2005, 20:30:47 »

Paul, hoe was Glauchau eigenlijk?
We hebben nog geen verslag gezien, ben erg benieuwd. Was je de enige Nederlander?
Groet, Bluedog.

Take what is useful & develop from there!
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #41 Gepost op: 22 Juni 2005, 22:46:29 »

Op de Duitse site van onze collega\'s niets dan lof en meer dan 70 dogs, waaaaw, wat een meeting !!!

http://joerg.kuni.ch/phpBB2/portal.php

Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #42 Gepost op: 23 Juni 2005, 13:12:53 »

Glauchau was in één woord geweldig.
Meer dan 70 doggen, een paar keer een poging gedaan om ze te tellen, uiteindelijk maar opgegeven omdat je de tel echt kwijtraakt met zoveel motoren bij elkaar. Ik denk dat er tijdens de presentatie voor de plaatselijke pers wel min of meer (officieel) geteld is.

Ik bleek niet de enige nederlander te zijn. Eén van de duitse leden is nederlander, op paspoort dan. Verder een aantal oostenrijkers, een zwitser en zelfs een fin die al drie weken op het zadel zat, op doorreis Italië-> Finland. Had de dog eerst zelf naar Italië gevlogen. Beroep: piloot dus. Ook zijn Mick, John en Barrie uit Engeland op komen dagen. Die heb ik op het laatste moment nog kunnen koppelen aan Eddie, die vrijdagochtend de mannen in de buurt van Keulen heeft opgepikt. Aanvankelijk zouden ze bij ons aanhaken, maar een week van te voren bleken ze niet eerder dan op vrijdag vanuit Eindhoven te kunnen vertrekken. Dus da\'s ook nog goedgekomen.

De lokatie op zich viel wel een beetje tegen, nog steeds typisch oost-duits. wel grappig om er eens aan te proeven, maar geen lokatie om de bloemetjes \'ns buiten te zetten, zal ik maar zeggen.

Voor wat betreft ons bezoek aan Ride-In, dat is een verhaal op zich. Om het niet te lang te maken volgen hier enkele trefwoorden die op dit berdrijf van toepassing zijn. Onproffesioneel, nauwelijks commercieel, totaal onvoorbereid op ons bezoek, geen kennis van eigen artikelen en de prijzen ervan en ga zo maar door. Wat een k..bedrijfje zeg. Nou ja, ze hadden wel een vinger in de pap voor wat betreft de organisatie van het treffen en dat hebben ze wonder boven wonder zeer redelijk gedaan, moet ik zeggen.

Al met al een meer dan geslaagd treffen waar ik steeds meer plezier aan ga beleven doordat je gezichten en namen gaat herkennen en koppelen kan. Natuurlijk is er specifiek naar een aantal van onze leden gevraagd en ik heb weer moeten beloven dat we volgend jaar in \"grote getalen\" zullen opdraven. Voor zover bekend, er werd druk gespeculeerd, wordt het volgend jaar een stuk dichterbij (voor ons dan) georganiseerd. Dus wat dat betreft zouden wij  die belofte wel \'ns waar kunnen gaan maken.

Last but not least: seizoens-afsluitings-treffen ergens in september/oktober. ik denk in Sauerland....

Ben enigzins laat met dit verslagje, maar ik sta inmiddels toch wel bekend als één van de snelste, niet dan ? Ben ook de laatste weken wat vakantiedagen aan het opmaken voordat de grote uittocht gaat plaatshebben. dan krijg ik het weer druk dus. Net terug na enkele dagen Frankrijk gaan we aankomend weekend toeren in de Eifel.

Wat heb ik toch een ellendig bestaan hè, al was het maar omdat het de laatste weken uitsluitend \"zeer geschikt motorweer\" is geweest....  B)
Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: