AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Gepost op: 15 Oktober 2004, 17:16:44 » |
|
De webmaster van de Duitse site, Jörg Gierth, heeft me gevraagd de Nederlandse en Belgische Bulldog-eigenaren via deze site op de hoogte te houden over de 2e Internationale Bulldog meeting in Duitsland. De datum van het treffen staat al vast: 10 t/m 12 juni 2005. Verdere info volgt nog. http://www.bulldog-bt1100.de/touren.php3?action=2005 Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Oktober 2004, 00:20:06 » |
|
Now you\'re talking !! This is great stuff !! Da\'s alvast een knaller om naar uit te kijken. Ik durf al bijna zeggen \"COUNT ME IN\".
Dit moeten we goed opvolgen en DEELNEMEN.
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Oktober 2004, 18:22:05 » |
|
Moet toch alleen al prachtig zijn om met een hele meute Bulldogs vanuit Nederland en Belgie over de Autobahn door Duitsland te denderen en met donderend geweld daar op dat treffen aan te komen...... Dan zullen de 40 kamer die daar gereserveerd zijn wel te weinig zijn.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 Oktober 2004, 00:20:24 » |
|
Heb vandaag meteen 35 van de 40 kamers voor ons gereserveerd. Ik reken (lees hoop) dus op een grote opkomst. B) :dry:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Oktober 2004, 10:02:48 » |
|
Op dit moment is het voor mij , als vader van 3 nog jonge kinderen, nog wat ver in de tijd dat ik kan zeggen: YES I\'LL BE THERE. Zal het zeker thuis in de groep gooien als wat meer details bekend zijn: met name waar het zal plaats vinden (Duitsland is groot). Reistijd kan varieren van 1 uur tot 1-2 dagen.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Oktober 2004, 10:45:53 » |
|
Update:
Treffen zal plaatsinden in Glauchau (postcode 08371). Ik heb even in Routenet.nl gekeken: vanuit Eindhoven ca 608 km richting de voormalige DDR (ergens tussen Jema en Dresden). Vanmorgen (18-10-04 / 9.00 u) waren er al 20 aanmeldingen.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 18 Oktober 2004, 12:26:22 » |
|
Holy sh*t :ohmy:
Ik heb op de gps nagekeken en dat is vanuit Wuustwezel 694km !! Hoe gaan we dat overbruggen? Kunnen we onze dogs niet op een treinstel zetten en naar ginder sporen?
Ik vind dit voor zo\'n korte periode wel erg ver. Ik ben nl geen geoefend motorreiziger.
Het hotel ziet er wel prachtig uit. Ben benieuwd naar de prijs :x
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 Oktober 2004, 13:42:02 » |
|
Ik vindt het ook nogal ver voor 2 dagen Zie: www.our-harleys.comDit zijn een stel HD rijders uit omgeving van Helmond die naar alle grote HD-metings in Europa gaan. Ze parkeren de Harley\'s in een grote vrachtwagen en rijden er dan mee naar de plaats van bestemming. En dan maar opscheppen dat ze helemaal uit Nederland gekomen zijn. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 Oktober 2004, 14:10:22 » |
|
Oei,
707.1 km vanaf hier...
:huh:
Leuk weekendje trok me wel, maar ja... :dry:
gr. Prins6
Liever een leuk weekend in Nederland of Belgie ! B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 Oktober 2004, 23:13:45 » |
|
761 km van bij mij ... :x
groeten, Stijn
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 Oktober 2004, 23:42:11 » |
|
jippie heb jullie tot nu toe allemaal verslagen 780,6 km van bij mij :p
ik zal nog zien het is nog niet voor in de komende weken hé heb die afstanden nog gereden op een supersport dus op een bull is dit zeker haalbaar
groeten Bjorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Oktober 2004, 15:57:05 » |
|
Ci@o! Het lijkt mij wel een mooie meeting, ver maar te overbruggen en we kunnen altijd hier in Nederland nog even oefenen. En/of we moeten zelf zoiets opzetten, bijv. een jaar later. Groeten, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Oktober 2004, 15:05:27 » |
|
De routeplanner heeft voor mij deze mooie afstand uitgerekend : Naar Glauchau (D, 08371) Afstand 784,4 km. Reisduur 07:08
Al is dat op een touring, lijkt we wel ferm de moeite én bijzonder ver ;-) Kunnen idd beter wat rondrijden in België-Nederland CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Oktober 2004, 16:39:49 » |
|
Georgie, je hebt toch zeker niet overwogen om met die Duitse broodtrommel naar die meeting te gaan ? Het is een BULLDOG-meeting georganiseerd voor en door Bulldog rijders. Geloof maar dat het een bijzondere ervaring is om daar aan deel te nemen. Helaas niet voor BMW rijders. Misschien organiseert de BMW club wel iets in de buurt.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 November 2004, 15:38:14 » |
|
11-11-2004: reeds 65 aanmeldingen. het zal er druk worden.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 14 November 2004, 18:12:24 » |
|
AdjeBulldog schreef:Georgie, je hebt toch zeker niet overwogen om met die Duitse broodtrommel naar die meeting te gaan ? Het is een BULLDOG-meeting georganiseerd voor en door Bulldog rijders. Geloof maar dat het een bijzondere ervaring is om daar aan deel te nemen. Helaas niet voor BMW rijders. Misschien organiseert de BMW club wel iets in de buurt. Ad Weinig ruimdenkende opmerking Ad !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tintin
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 14 November 2004, 19:01:56 » |
|
Georgie schreef:AdjeBulldog schreef:Georgie, je hebt toch zeker niet overwogen om met die Duitse broodtrommel naar die meeting te gaan ? Het is een BULLDOG-meeting georganiseerd voor en door Bulldog rijders. Geloof maar dat het een bijzondere ervaring is om daar aan deel te nemen. Helaas niet voor BMW rijders. Misschien organiseert de BMW club wel iets in de buurt. Ad Weinig ruimdenkende opmerking Ad !!! Was al aan tdenken, waar blijft de reactie van Georgie toch. Maar ik kan je wel bijtreden Georgie, op de meeste treffens is tenslotte iedereen welkom. Alleen is er dan een aparte parking voorzien voor de \"bezoekers\". Greetz, John.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 15 November 2004, 09:30:26 » |
|
Georgie schreef:AdjeBulldog schreef:Georgie, je hebt toch zeker niet overwogen om met die Duitse broodtrommel naar die meeting te gaan ? Het is een BULLDOG-meeting georganiseerd voor en door Bulldog rijders. Geloof maar dat het een bijzondere ervaring is om daar aan deel te nemen. Helaas niet voor BMW rijders. Misschien organiseert de BMW club wel iets in de buurt. Ad Weinig ruimdenkende opmerking Ad !!! Je was inderdaad traag met je reactie. Hoe bedoel je dit ? \"Kunnen idd beter wat rondrijden in België-Nederland\". Te ver voor een BMW rijder met zo\'n tourbak ? Volgens mij heb je überhaupt nooit overwogen om naar dat treffen te gaan. Lijkt me toch echt een onderwerp voor Bulldog-rijders waar een treffen plaats zou moeten vinden en niet voor eventuele gasten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 15 November 2004, 11:12:52 » |
|
AdjeBulldog schreef:Georgie schreef:AdjeBulldog schreef:Georgie, je hebt toch zeker niet overwogen om met die Duitse broodtrommel naar die meeting te gaan ? Het is een BULLDOG-meeting georganiseerd voor en door Bulldog rijders. Geloof maar dat het een bijzondere ervaring is om daar aan deel te nemen. Helaas niet voor BMW rijders. Misschien organiseert de BMW club wel iets in de buurt. Ad Weinig ruimdenkende opmerking Ad !!! Je was inderdaad traag met je reactie. Hoe bedoel je dit ? \"Kunnen idd beter wat rondrijden in België-Nederland\". Te ver voor een BMW rijder met zo\'n tourbak ? Volgens mij heb je überhaupt nooit overwogen om naar dat treffen te gaan. Lijkt me toch echt een onderwerp voor Bulldog-rijders waar een treffen plaats zou moeten vinden en niet voor eventuele gasten. Laat het rusten aub Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joerg
Newbie

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 November 2004, 12:45:31 » |
|
because the much reservations we have now two hotels for the Bulldog drivers. Maybe same one out the Netherland or Belgium came to this meeting.
Regards Jörg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|