|
prins6
|
 |
« Gepost op: 16 Juni 2004, 19:48:25 » |
|
Hier ook de lijst om aan te melden voor het treffen 11 juli a.s. te Valkenswaard.
Tot nu toe hebben we al een leuk cluppie bij elkaar!
Bulldozer BT 1100 Adjebulldog BulldogMeindert Ravertje Bulldogwebguy Prins6.
Toch heb ik het gevoel dat we nog mensen missen? :rolleyes:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Juni 2004, 21:49:17 » |
|
Jaja, \'k weet het wel, moet een familieaangelegenheid voorrang geven, kan dus pas om 11u30 à 12u00 vertrekken, ruim 180 km bollen, langsheen de ring van Antwerpen of wat ernog zal van overblijven tegen dan, ... dus wil het even regelen dat ik om 14uur kan aanpikken (wat en hoe ik zal eten  ) of later op het rondje Eindhoven op de koffieafspraak kan komen kennismaken. Ik volg jullie dagprogramma wel zodra het bekend is gemaakt. Groeten Georgie PS ik hoop nog steed welkom te zijn, .... zou nog een Bulldog kunnen huren voor die dag !
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Juni 2004, 00:30:03 » |
|
[ Ik volg jullie dagprogramma wel zodra het bekend is gemaakt. Groeten Georgie
PS ik hoop nog steed welkom te zijn, .... zou nog een Bulldog kunnen huren voor die dag ![/quote]
Voor mij hoor je er helemaal bij hoor !!!!
maar liefst op een bulldog....lol
prins6 :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Juni 2004, 00:32:22 » |
|
AdjeBulldog schreef:Leuk !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Juni 2004, 07:47:52 » |
|
Een Bulldog huren !!! Ja dan staat er binnenkort weer een RT te koop ! ha ha ! Als het een deftig afgestelde is toch , anders mag je wel eens met de mijne rijden he Georgie , zo nog eens lekker met je snuit in de wind ipv achter dat grote scherm.. :laugh: Greetz Johnny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Juni 2004, 08:44:26 » |
|
Hoy Johnny, ik heb altijd zonder scherm gereden op de Virago, het scherm van de Bulldog geeft volgens mij heel goeie windbescherming, zo\'n RT-scherm dat moet je ook vaak aanpassen om een aangename windbescherming te hebben. Ik rij er nog het meest in laagste stand mee. We zien wel CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Juni 2004, 12:53:34 » |
|
Beste bulldogverslaafden,
Ik kan er helaas niet bij zijn, wegens Rock Zottegem (nabij Gent) op zaterdag 10 juli as.
En ik zie het niet echt zitten om dan zondagochtend - na een korte nacht - naar NL te sjezen...
Maar misschien , wie weet, heb ik behoefte aan verse lucht... en dat kan evengoed rijwind zijn !! :x
Groetjes, BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Juni 2004, 21:33:15 » |
|
JohnnyBulldog1 schreef:Een Bulldog huren !!! Ja dan staat er binnenkort weer een RT te koop ! ha ha ! Als het een deftig afgestelde is toch , anders mag je wel eens met de mijne rijden he Georgie , zo nog eens lekker met je snuit in de wind ipv achter dat grote scherm.. :laugh: Greetz, Johnny Slecht nieuws om met een Bulldog te kunnen langskomen, die BT van Inghelbrecht, Oostende is verkocht, dus is niet langer te huur B) Geen nood die RT rijdt zeker 180 km in één trek :lol: , als ik rijdend voorbij de Antwerpse ring geraak CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 2 Juli 2004, 11:53:08 » |
|
Beste Bulltreffers !
Het overzicht is een beetje kwijt!
Al aangemeld op deze topic?
:rolleyes:
Gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 2 Juli 2004, 12:04:19 » |
|
prins6 schreef:Hier ook de lijst om aan te melden voor het treffen 11 juli a.s. te Valkenswaard.
Tot nu toe hebben we al een leuk cluppie bij elkaar!
Bulldozer BT 1100 Adjebulldog BulldogMeindert Ravertje Bulldogwebguy Prins6.
Toch heb ik het gevoel dat we nog mensen missen? :rolleyes: Bij goed weer : Georgie, België, W-VL, vertrek om 11u30, dus aankomst pas rond 13u30 te Valkenswaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 2 Juli 2004, 13:27:04 » |
|
Ik reken op Axel (Axman). Ik hoop dat Arno met hem meekomt, die is op dit moment nog met vakantie. Bij goed weer komt Jörg ook, hij komt zaterdag dan al deze kant op. Jörg moet alleen nog even afrekenen met een praktisch probleem. Hij rijdt n.l. rond met een V.Style-stuur, die nog niet \"ingeschreven\" is bij de TÜV. Dat moet dus gebeuren voor 11 juli want anders.... :blink: :dry:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NakedNik
Newbie

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 2 Juli 2004, 19:35:52 » |
|
Hi Prins6 Ik ben nieuw en nog wat onwennig op de site. Ik heb gisteren al proberen aan te geven graag bij het treffen te willen zijn. Ik woon alleen met mjin twee honden waarvoor ik nog wel even oppas moet regelen. (Zal wel lukken, hoor.)
met vriendelijke groeten, blijf heel, Niek oftewel NakedNik (Geeft een beetje mijn voorliefde voor de \"blote motor\" aan.)
|
|
|
|
|
|
.......... don't hurry, be happy...........
|
|
|
Diablo
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 Juli 2004, 21:44:15 » |
|
Vraagske.... komen jullie alleen naar het treffen of de nemen jullie de partner / levensgezel / zoon / dochter mee? Groeten, midnightblackdog.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 2 Juli 2004, 21:46:10 » |
|
Ik kom alleen.
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
Diablo
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Juli 2004, 21:52:10 » |
|
:laugh: Ik niet. :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 2 Juli 2004, 21:54:53 » |
|
Leuk dat jullie ook komen ! De meesten komen alleen voor zover ik heb begrepen. Ook een aantal die de duo-doggen meenemen... Wat je wilt dus! Gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tintin
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Juli 2004, 23:19:27 » |
|
midnightblackdog schreef:Vraagske.... komen jullie alleen naar het treffen of de nemen jullie de partner / levensgezel / zoon / dochter mee? Groeten, midnightblackdog..... Hey mededoggers, zou het bv een probleem zijn moest mijn vrouwke meekomen op haar eigen motor, zij rijdt namelijk Honda hornet CB 600. Groeten, John.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Juli 2004, 00:07:19 » |
|
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd B) Een vreemde eend in de bijt moet ook kunnen, een CB of een RT of welke dan ook de meeste zullen toch luider grommen he honden !!! Ik kom alleen CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Juli 2004, 12:08:37 » |
|
Toch al een imposante lijst voor de meeting. Ik hoop eigenlijk wel dat er wat meer mensen komen. Straks zit ik daar met een zooitje Duitsers op het terras! :unsure: Niet dat ik een hekel aan Duitsers heb, maar ik begrijp ze niet zo goed als ze wat zeggen.
Grote kans dat mijn buurman Nick ook komt. En ik neem mijn vriendin mee.
Tot volgende week.
P.s. Moet het niet zo\'n pokkeweer zijn als nu, want dan ben zelfs ik er niet. Maar volgens de Enkhuizer almenak is het volgend weekend schitterend weer om een Bulldogmeeting te houden.
Groeten Raver
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|