De verzamelde hoeveelheid Bulldog-info, zowel afbeeldingen, gescande verslagen, foto\'s van treffens, filmpjes en geluidsbandjes is nu al zo groot dat 1024 kB per persoon veel te weinig is.
Ik heb gisteren wat \"andere Bulldogs\" en \"naakte Bulldogs\" opgeladen, die 1024 kB zijn al opgesoupeerd voor amper 15 beelden. Als ik het aantal bestanden op 465 had geteld, tja ...
Nu ja, niks voor niks he, ...
Hoe doen die Duitsers en Fransen dat ? Een lidgeld per jaar of zo ?
Heeft onze webmaster een soort begroting van deze site al gemaakt of geschat ? Ik kan mij voorstellen als iedereen 5 euro geeft dat dat helemaal onvoldoende is, maar is 20 euro per persoon dan al voldoende ?
Prioriteit voor bestanden : let op voor de hoeveelheid foto\'s dat een treffen kan meebrengen : bv 4 leden elk 15 foto\'s .... (denk dat dat een minimum is)
Ofwel moeten we MSN-groep behouden voor het onderbrengen van de afbeeldingen en de foto\'s ... de gescande teksten zou ik hier houden, die zijn veel meer informatief.
Bv de getunede bikes : op MSN : daar zijn al heel veel voorbeelden van en de hele verzameling is nuttig om zelf te kunnen zien en aanvoelen dat deze of gene aanpassing je wel of niet mooi vind ... ik zeg maar gekleurde velgen, oranje, gele, rode, blauwe, blauwe met witte boord, grijze ... dit zijn al 6 foto\'s eventueel vanuit twee zichtpunten ... maakt al 12 foto\'s
Andere ideeën

CU
Georgie