AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Gepost op: 30 September 2004, 15:46:42 » |
|
Op 11,12 en 13 februari 2005 wordt in \'s-Hertogenbosch (Brabanthallen) een grote motorbeurs gehouden: http://www.nationalemotorbeurs.nl/Kunnen we tegen die tijd ook wel eens iets over afspreken. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 September 2004, 23:15:48 » |
|
Ja leuk ! Effe kijken of de Bulldog dan al uit de winterslaap te krijgen is. En anders komen we met de auto voor één keertje....  :dry: Utrecht is dan weer in maart, toch ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 1 Oktober 2004, 09:18:08 » |
|
Bulldozer schreef:Ja leuk ! Effe kijken of de Bulldog dan al uit de winterslaap te krijgen is. En anders komen we met de auto voor één keertje....  :dry: Utrecht is dan weer in maart, toch ? Klopt. Deze beurs in Den Bosch wordt door dezelfde mensen georganiseerd die dat ook in Utrecht deden maar daar heeft men blijkbaar onenigheid gekregen over de huurprijzen. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 4 Oktober 2004, 09:59:02 » |
|
Bedoel je te zeggen dat deze beurs nu in Den Bosch plaatsvindt en niet meer in Utrecht ? :blink: :dry:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 4 Oktober 2004, 12:39:20 » |
|
De beurs in Utrecht wordt door anderen voortgezet.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Oktober 2004, 20:15:14 » |
|
nou die beurs ben ik met de banditclub er dus kom ik over bij de bulldog langs is er nog een tijd afgesproken voor die beurs. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
Poedel
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Oktober 2004, 11:58:05 » |
|
Toevallig ken ik de organisator van de beurs in Utrecht erg goed. Deze Jan de Rooy (niet degenen van de Dakar rally, want die ken ik toevallig ook heel erg goed), heeft de rechten van de beurs in Utrecht verkocht aan een ander. Is daar goed beter van geworden. Ook organiseerde hij een ATB/MTB beurs in Utrecht (loopt ook nog steeds). Waarschijnlijk is Jan de Rooy in Den Bosch gewoon weer verder gegaan. Jan is ook omroeper op Assen o.a. en heel lang geleden riep hij ook om op de moto-cross wedstrijden, waar ik aan deelnam, vandaar. Veel met elkaar opgetrokken. De beide Jan de Rooy\'s kennen elkaar ( en mij dus) ook van de moto-crsoss periode. Jan de Rooy de Dakar man is ooit kampioen van Nederland geweest 500cc op een CZ van Wereldkampioen Paul Friedrichs, die hij via mijn zwager Pierre Karsmakers gekocht had. \'t Jonge, wat een verhaal, niet. Zo ziet het ongeveer in elkaar. Groet, gdoes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Oktober 2004, 12:15:39 » |
|
gdoes schreef:Toevallig ken ik de organisator van de beurs in Utrecht erg goed. Deze Jan de Rooy (niet degenen van de Dakar rally, want die ken ik toevallig ook heel erg goed), heeft de rechten van de beurs in Utrecht verkocht aan een ander. Is daar goed beter van geworden. Ook organiseerde hij een ATB/MTB beurs in Utrecht (loopt ook nog steeds). Waarschijnlijk is Jan de Rooy in Den Bosch gewoon weer verder gegaan. Jan is ook omroeper op Assen o.a. en heel lang geleden riep hij ook om op de moto-cross wedstrijden, waar ik aan deelnam, vandaar. Veel met elkaar opgetrokken. De beide Jan de Rooy\'s kennen elkaar ( en mij dus) ook van de moto-crsoss periode. Jan de Rooy de Dakar man is ooit kampioen van Nederland geweest 500cc op een CZ van Wereldkampioen Paul Friedrichs, die hij via mijn zwager Pierre Karsmakers gekocht had. \'t Jonge, wat een verhaal, niet. Zo ziet het ongeveer in elkaar. Groet, gdoes Ken Jan de Rooy (DAF rallycross) ook; ik kom uit SON ! De broer van zijn vrouw (fam Berg) heeft jaren met mij gevoetbald bij SBC. Oh ja, sorry, we zitten op een motorsite. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poedel
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Oktober 2004, 14:56:03 » |
|
Kleine wereld Ad. g.does
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 December 2004, 01:57:34 » |
|
als alles goed gaat met mijn pols en het een beetje weer is zal ik in ieder geval proberen te komen.
Groeten Bjorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 Februari 2005, 17:33:19 » |
|
Als het regent ga ik zondag met de auto; als het droog is met de motor
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 7 Februari 2005, 18:23:22 » |
|
Mensen ik kan niet komen hoor. De pols werkt nog niet genoeg mee om zo\'n rit te doen. Ik vind het spijtig maar ja...
groeten Bjorn
P.S. amuseer jullie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 7 Februari 2005, 20:46:06 » |
|
ik ga ook even kijken ! maar waarschijnlijk op vrijdag !
en met de auto :y32b4:
Gaan er dan ook nog meer?
gr. prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 7 Februari 2005, 22:08:35 » |
|
9 kansen op 10 dat ik er zondag ook ... met den dog. Er is vanuit Belgie (Antwerpen) een uitstap gepland door een belgisch motorblad, in groep naar Den Bosch over de binnenwegen. Wij worden op de beurs ontvangen met een ontbijt en koffie en daarna smullen op de beurs. Als \'t weer een beetje meezit wordt dit weer een heerlijk dagje. Misschien tot dan,
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 8 Februari 2005, 21:35:53 » |
|
Ad, Hoe laat vertrek je zondag (als je met de motor gaat) richting het Bossche? Bij goed weer kar ik die kant op bij slecht weer blijf ik lekker thuis.......... Vanuit Heythuysen kom ik vanzelf langs Eindhoven als ik die kant opga, is dan natuurlijk net zo gezellig om met zijn 2-en aan te komen in Den Bosch. Doei, Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 9 Februari 2005, 09:51:27 » |
|
Ik moet \'s morgens eerst met mijn zoon naar z\'n waterpolowedstrijd. Dat duurt tot 10 u. Om 11 u dacht ik dan aan te rijden. Ca 11.15 u bij de McDonalds in Best ? Vergeet trouwens niet de kortingsbon voor de beurs uit te printen. Scheelt weer 2 Euro http://www.nationalemotorbeurs.nl/images/kortingsbon.pdfAd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 10 Februari 2005, 22:25:16 » |
|
Ad, Ben van de partij met goed weer. Mag het 11:30 zijn? Ik moet eerst het bezoek nog de deur uitkrijgen wat bleef overnachten. Geeft de mogelijke medereiziger uit Sittard de tijd om daar te komen. Ik ga in de database kijken of ik je tegenkom en meldt me dan zowieso even. Doei, Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 11 Februari 2005, 09:32:05 » |
|
Borrie schreef:Ad, Ben van de partij met goed weer. Mag het 11:30 zijn? Ik moet eerst het bezoek nog de deur uitkrijgen wat bleef overnachten. Geeft de mogelijke medereiziger uit Sittard de tijd om daar te komen. Ik ga in de database kijken of ik je tegenkom en meldt me dan zowieso even. Doei, Rob 11.30 u is voor mij ook geen probleem. Gaan er nog meer mee ? Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djorn
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 11 Februari 2005, 14:35:49 » |
|
Ik ga zaterdag na de middag, maar dan wel met de auto. De motor van mijn kameraad die meegaat ligt nog uit elkaar. Verder nog iemand?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|