CarNy
Full Member

Geslacht: 
Lummen (B)
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 19 Juni 2005, 22:21:48 » |
|
Vandaag om 21u00 van Beringen tot Heusden achter een Bull aangereden. Heb \'m dan laten schieten omdat hij toch wel stevig doorreed, en ik eigenlijk richting Lummen moest.
Groeten, Benny.
|
|
|
|
|
|
Suzuki AC50 - Yamaha Special 250 - Suzuki Intruder 750 - Yamaha BT1100 - BMW R1200GS
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 20 Juni 2005, 22:25:51 » |
|
Zaterdag op de Heksenrit, Nieuwpoort : 2 zwarte BT\'s op de parking; eentje met rebelhoes en rebelwindscherm ; andere met een rijder in wit-blauw lederen vest (kwam opgereden als ik al vertrokken was)
Zondag treffen Sportdienst, Koksijde : 1 grijze BT op de parking; met kentekenplaat Hautekiet Ruddervoorde
Bekenden van de site ? CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
frbbartje
Newbie

|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 25 Juni 2005, 15:25:17 » |
|
Afgelopen donderdag, Blauwe Dog gezien op parkeerplaats de Lucht-Oost, daarna samen opgereden vanaf Den Bosch tot aan pompstation aan de A67, daar ging jij eraf..............iemand van hier? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borrie
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 25 Juni 2005, 17:34:45 » |
|
Vandaag zaterdag de 25e juni. Zomaar 2 Bulldogs gezien bij de McDonalds in Best. Sorry, beetje flauw: dit was van tevoren afgesproken. Leuk om kennis te maken met Royke en Motormuis! Knutsel ze! Borrie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 25 Juni 2005, 18:16:10 » |
|
ja, hoor. je bent mij te snel af. het zit er op en ech toppie de speigels. :laugh: vond het ook leuk om andere Dogge te zien.:rolleyes: jammer, dat ik de camera was vergeten. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 25 Juni 2005, 20:29:14 » |
|
Liquid Bronze Bulldog gekruist ergens in de buurt van Merksplas.
Greetz Bob
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
lexe
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 26 Juni 2005, 15:19:39 » |
|
Borrie schreef:Vandaag zaterdag de 25e juni. Zomaar 2 Bulldogs gezien bij de McDonalds in Best. Sorry, beetje flauw: dit was van tevoren afgesproken. Leuk om kennis te maken met Royke en Motormuis! Knutsel ze! Borrie de spiegels zijn al gemonteerd op die van motormuis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 26 Juni 2005, 21:46:05 » |
|
Zondag 26 juni, vooravond op E40 richting kust-Brussel blauwe Bulldog, blauw windscherm met rode en witte verticale strepen met passagier om 17u20 tussen Nevele en Drongen (slechts gezien in één flits; ikzelf in de andere rijrichting tjien) stond zelfs nog niet in de file van Drongen Iemand van het forum ? CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 28 Juni 2005, 21:25:20 » |
|
Grijze, originele Bull in de binnenstad van Groningen. Deze Bullist komt uit Drachten en is bekend met ons forum. Ik had begrepen dat hij ook ingelogd staat. Groet, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
bullrOg
Jr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 2 Juli 2005, 00:32:44 » |
|
tussen de regenbuien en zonnestralen zag ik in antwerpen aan de mechelsesteenweg eenzelfde nieuwe anvil red bulldog als de mijne... :laugh: wie o wie?
akira
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 3 Juli 2005, 16:26:51 » |
|
Vandaag gezien, zwarte Bulldog. Kwam rond 14:15 langsgereden in Zuid Limburg, bij de bekende ijsboer in Vijlen. Had een Hollandse kenteken plaat. :lol: Zat op dat moment aan een lekker ijsje te likken, toen mijn mond open viel van verbazing. Dit is mijn eerste Hollandse Bulldog die ik in \"The Wild\" heb gesignaleerd. (Buiten de Bulldogs van Paultje en Blue Dog, gezien tijdens de Suerland Tour).
Indien dit iemand is geweest uit dit Forum, gaarne reactie!
Groetjes Pace.
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
Djorn
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 3 Juli 2005, 19:33:23 » |
|
Zat er iemand achterop? Ben samen met m\'n vriendin gaan rijden inZuid-Limburg en idd door Vijlen gekomen. Zal ergens rond half 3 zijn geweest. Heb zelf in de buurt van Vijlen (bij dat terras met mooi uitzicht over het dal) ook een bulldog gespot. Deze reed als laatste in een groepje van 4, met een zx9r voorop. Hebben we elkaar toch gezien? Djorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pace
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Kerkrade (NL)
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 3 Juli 2005, 19:44:28 » |
|
Hallo Djorn,
We hebben elkaar idd gezien. Groepje van 4 met kawazx9r voorop klopt perfect. Je hebt wel een scherp oog zeg dat je dat allemaal kunt zien en onthouden. :blink:
De Bull die ik zag had een duo passagier hetgeen bevestigd dat we elkaar zijn tegengekomen :huh: En dan ook nog op dit Forum kunnen bespreken. Fantastisch toch. :lol:
Kom zelf uit Kerkrade, vlak bij Vijlen dus. Maar zoals vaker hadden de collega tourrijders geen echte zin vandaag, wilden later vertrekken als gebruikelijk, eerder naar huis en niet te ver uit de buurt. :mad: Vandaag werd de kawazx9r voor het eerst uitgeprobeerd op de weg. Dat ding schijnt 140 pk te hebben en een top van 250 - 290 km/uur?
Groetjes uit Zuid Limburg,
Pace
PS. Als je wilt, kom je bij een volgende tour in de buurt van Kerkrade bakkie doen?
|
|
|
|
|
|
Roem is vergankelijk, onbekendheid is eeuwig
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 10 Juli 2005, 19:05:42 » |
|
Heb een zilveren dog gezien... op het strand van Hoek van Holland!
Iemand van hier?
Goet, prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 10 Juli 2005, 20:42:50 » |
|
Heb vandaag in Lisserbroek bij de brug over de ringvaart een dog gezien. Het was 11.45 uur. De dog was er een van 2005 en had een bordeaux-rode tank. Iemand van ons? Meindert
|
|
|
|
|
|
Houw et heel.... en jezelf ook.
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 10 Juli 2005, 21:42:42 » |
|
was dat in een groepje van zes motoren
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
Hans
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
NL - Lisse
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 10 Juli 2005, 21:57:56 » |
|
BulldogMeindert schreef:Heb vandaag in Lisserbroek bij de brug over de ringvaart een dog gezien. Het was 11.45 uur. De dog was er een van 2005 en had een bordeaux-rode tank. Iemand van ons? Meindert Dat moet ik geweest zijn Zoals gewoonlijk was de brug weer eens open. Ik heb een lekker stuk getoerd in de regio Haarzuilen-Breukelen-Maarssen. :y32b4: Mooie weggetjes langs het water en veel mooie kastelen en huizen daar Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 10 Juli 2005, 23:32:41 » |
|
Grijze bulldog op marktplein St-Omer Kon niet stoppen, want was zelf in gezelschap op een rondrit.
CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bullrOg
Jr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 10 Juli 2005, 23:44:24 » |
|
liquid bronze doggi gezien op de snelweg E313 herentals-west en massenhoven! doggi\'s zijn precies wakker geworden uit hun winterslaap :laugh: :laugh:
jan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djorn
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 17 Juli 2005, 15:46:06 » |
|
Gisteren (zaterdag) een 2005-er Anvil Red in de buurt van het station van Antwerpen rond 15.00 uur. Zag hem in een flits voorbij komen bij de verkeerslichten voor het station. Had deze kleur nog nooit eerder gezien, wel erg mooi!!!
Pace, een paar keer/jaar kom ik wel in Zuid Limburg. Mooi stukje Nederland. Weet niet wanneer ik weer ga, maar als ik tijd heb voor een bakkie laat ik het weten.
Gr. Djorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|