BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 11:40:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Algemeen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Bulls in the wild
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 35 Print
Auteur Topic: Bulls in the wild  (gelezen 83773 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Gepost op: 23 September 2004, 17:51:11 »

Ci@o!
Afgelopen zaterdag haalde ik mijn bestelde stuurdopjes voor het V-style stuur op (een aardige verkooptruc van Yamaha, want de oude passen dus niet) en toen kwam ik waarschijnlijk de eerste Bulldogrijder van Nederland tegen. Hij heeft ook nog in het Motoportblaadje gestaan met zijn mooie Bulldog-logo op zijn motorjack. Hij was zeer content dat ie in al die jaren nu eindelijk een Bulldogrijder in het wild tegenkwam. Opzich wel grappig, maar later bedacht ik mij, dat ik ook maar zo\'n 5 rijders in het Noorden ben tegengekomen in ca. 2 jaar dat ik de fiets heb. En voor jullie: Een meeting telt niet mee! Ik heb hem natuurlijk gelijk naar onze site verwezen, en hij zou gelijk inloggen, maar ik ben hem nog niet tegengekomen. Hij had wel al belangstelling voor de MT-01, een zorgelijke ontwikkeling...Als ik ooit van fiets verander, dan wordt het hoogstens een nieuwe....Bulldog!
Saluti, Bluedog.

Take what is useful & develop from there!
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #1 Gepost op: 23 September 2004, 17:58:10 »

Da\'s toevallig: ik heb MotoPort Leek (waar die man klant is) vorige week een e-mail gestuurd om die klant op de hoogte te brengen van onze site. MotoPort leek heeft toegezegd dat te doen.
Tijdens de meeting in Valkenswaard had ik van Bulldozer een knipsel van deze man uit het MotoPort blaadje gekregen.

Dit Duits Bulldogjack was te zien tijdens onze meting in Valkenswaard:

Ad

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #2 Gepost op: 23 September 2004, 18:24:31 »

Bluedog schreef:
Citaat
Ci@o!
Afgelopen zaterdag ... Hij was zeer content dat ie in al die jaren nu eindelijk een Bulldogrijder in het wild tegenkwam. Opzich wel grappig, maar later bedacht ik mij, dat ik ook maar zo\'n 5 rijders in het Noorden ben tegengekomen in ca. 2 jaar dat ik de fiets heb. En voor jullie: ....
Saluti, Bluedog.

Wel, ik ben in die twee jaar dat ik er géén rij, wel minstens 10 per jaar tegengekomen.
Op één bepaalde dag zelfs twee aan de deur van Caset, direct een babbeltje kunnen doen.
Wat mij opvalt is dat de meeste bikers idd vanaf een chopper komen, vaak zonder deftige remmen, moeilijk te sturen bakken ed ... ook met een kleinere CC.  Er zijn er weinig zoals Magnet die van een baanmotor komen en zich kunnen verzoenen met het motorkarakter van de Bulldog.
Dus zeldzaam of niet, een Bulldog lijkt zijn plaats in het Yamaha-plaatje wel te hebben.  Er zijn minder choppermodellen voor 2005 dan vorig jaar (oa Warrior en Royal Star 1300 en de Wild Star 1600 zijn geschrapt).
CU
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
Magnet
Jr. Member
**

« Antwoord #3 Gepost op: 23 September 2004, 19:44:21 »

Ik kom maar zelden andere Bulldog rijders tegen hier in de buurt . In Oostende rijd er een zwarte rond met dezelfde Laser pijpen die ik heb maar ik ben hem slechts éémaal gezien. Volgens m\'n dealer kocht die man z\'n Bulldog in dezelfde periode als ik (halfweg 2003) en bij dezelfde dealer maar hij weet zich verdomd goed te verstoppen. Verder kruis ik op weg van en naar het werk af en toe een heuse V-Skin langs de Gistelsesteenweg in Brugge. Verder is hier nu Fleur opgedoken op het forum die ook vlakbij blijkt te wonen en met een Dog rijd ... en dat is het zowat.

Wel heel wat Bulldogs gezien in Motorcycyle Loft Hotel Groenedijk te Oudenburg hier vlakbij maar dit zijn dan meestal buitenlanders die er op vakantie zijn. Op reis deze zomer in Spanje ook 4 Bulldogs gespot, dit waren Engelsen.

Ze blijven toch zeldzaam, gelukkig maar   Lachebek

Greetz,

Serge
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #4 Gepost op: 24 September 2004, 10:31:05 »

Inderdaad Serge: gelukkig maar. Als je ergens met de Bulldog komt krijg je wel veel bekijks en hebt gelijk aanspraak. Ook wel eens reacties van automobilisten onderweg (die waarschijnlijk thuis ook een motor hebben staan): duim omhoog.
Dat heb ik met mijn vorige motors nooit gehad.
Ik heb de Bulldog nu sinds juli 2003 (19.000 km alweer zonder enig enkel probleem) en ben er (afgezien van de meeting in Valkenswaard waar er wel heel erg veel waren in vergelijking met deEngeland-meeting en de meeste Duitse regionaaltreffens) slechts twee in het wild tegengekomen.
Eén Bulldog (Nederlands kenteken, chromen tank, in gezelschap van een zwerm HD\'s) zag ik er april 2004 rijden toen ik van de Eifel onderweg was naar huis en één heb ik er afgelopen zondag gezien in Monschau (Belgisch kenteken, Oranje kleur, Laser uitlaten).
Mijn dealer (MHE) zegt er een stuk of 8 in onderhoud te hebben maar die verstoppen zich dan toch erg goed. De enigste uit de regio die ik (Eindhoven) ken zijn BulldogWebguy (Best) en GDoes (Aalst/Waalre). JohnnyBulldog (Kasterlee) zit dan ook nog ongeveer in de regio.

Mijn Bulldog wil ik nog wel een paar jaar doorrijden tot ie tegen de 70.000/80.000 km zit. Ben benieuwd of er dan nog een verder doorontwikkelde Bulldog in het Yamaha programma zit.

(Ik heb overigens mijn fotoalbum een beetje geherrangschikt: kleiner formaat zodat er wat meer geplaatst kunnen worden. Bedankt Webguy voor het plaatsen)

Ad

frbbartje
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 24 September 2004, 15:05:09 »

Misschien zien we elkaar nog wel eens dan Adje, kom uit Bladel, maar gebruik de Dog niet als dagelijks vervoersmiddel maar toch, in ieder geval in de omgeving Eindhoven.

Enne, ook hier zie je zelden of nooit Bulls in het wild

Groeten Wim
Djorn
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 24 September 2004, 17:59:51 »

Ik kom uit Maarheeze, dus ook uit Z-O Brabant. Ik gebruik mijn Bulldog vooral in mijn vrijetijd, af en toe ga ik ermee naar het werk in Tilburg. Helaas is het dan alleen maar snelweg. Geef mij die \'landweggetjes\' maar! Daar heb ik er dit jaar toch al bijna 8000 km op de teller bijgezet.

Veel Bulldogs heb ik nog niet gezien, een stuk of 3-4 onderweg maar ik kan geen details geven. Verder heeft een kennis van mij uit Someren er nog een voor w-w verkeer, maar zij is volgens mij nog niet aktief op deze site. Ik zal ze nog wel eens op de site wijzen.

Djorn
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #7 Gepost op: 24 September 2004, 18:21:05 »

Djorn schreef:
Citaat
Ik kom uit Maarheeze, dus ook uit Z-O Brabant. Ik gebruik mijn Bulldog vooral in mijn vrijetijd, af en toe ga ik ermee naar het werk in Tilburg. Helaas is het dan alleen maar snelweg. Geef mij die \'landweggetjes\' maar! Daar heb ik er dit jaar toch al bijna 8000 km op de teller bijgezet.

Veel Bulldogs heb ik nog niet gezien, een stuk of 3-4 onderweg maar ik kan geen details geven. Verder heeft een kennis van mij uit Someren er nog een voor w-w verkeer, maar zij is volgens mij nog niet aktief op deze site. Ik zal ze nog wel eens op de site wijzen.

Djorn

Nou Djorn dan heb je toch wel kans dat ik we elkaar ooit nog eens onderweg zien. Ik rij op dinsdag, donderdag en vrijdag altijd op de Bulldog vanuit Eindhoven Noord naar mijn werk in Tilburg Noord. \'s Morgens rij ik rond 7.30 u van huis en \'s avonds ben ik circa 17.30 u weer thuis. We kunnen eens bij een parkeerplaats afspreken om de Bulls in het wild te bekijken. Ik kom ook regelmatig in Maarheeze: mijn zwager (ook motorrijder !) woont daar.
Nog meer Maarheeze: afgelopen zondag zijn we met een stel motors vanuit Maarheeze naar de Eifel vertrokken (zie rubriek touren). Als je toch van bochten houdt !

Ad

Djorn
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 24 September 2004, 19:40:32 »

Ik zag dat je naar de Eifel bent geweest en dat je onderweg Maarheeze aan zou doen. Helaas had ik geen tijd om de hele dag te gaan rijden, ik ben op het eind van de middag wel even naar zuid Limburg geweest. In een paar uurtjes toch nog even wat kilometers op de klok gezet. Het was lekker weer.
Ik werk in het centrum van Tilburg en begin meestal om half 8. Ik verwacht trouwens niet dat ik dit jaar nog veel met de motor naar Tilburg zal gaan. Het werk en het weer laten dit niet altijd toe. Ik zal zodra het weer het toelaat wel wat rondtouren in de buurt en daar buiten. Wellicht dat we elkaar zo een keer kunnen treffen. Laat maar weten wanneer je gaat touren en in de buurt van Maarheeze komt.
Djorn
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #9 Gepost op: 4 Oktober 2004, 21:31:07 »

En verd...als je er over lult...in 2 weken tijd ben ik al 3 Bulls tegengekomen, een grijze, een zwarte en een oranje. \'Jammergenoeg\' reed ik alle keren in mijn voiture (la DS)!

Take what is useful & develop from there!
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #10 Gepost op: 4 Oktober 2004, 21:45:11 »

zeg dat wel

ben deze week - in mijn auto - ook een bulldog tegengekomen in oudenaarde (waar ik woon).

het was een zilveren bull met een v-metal schermpje

wie o wie was dat ??

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
Djorn
Newbie
*

« Antwoord #11 Gepost op: 5 Oktober 2004, 00:45:31 »

Je komt ze gelukkig nog wel eens tegen. Zondag 29-9 ben ik \'s middags een paar bulls (2 of 3?) tegengekomen in de buurt van Postel/Turnhout. Volgens mij zat er minimaal 1 grijze bij. Ze reden overigens niet samen, maar ik zag ze wel kort na elkaar.
Zaterdag 25-9 aan het eind van de middag ben ik een oranje bull tegengekomen in de buurt van Francorchamps. Ze reden met een groepje van 5, maar volgens mij slechts 1 bull. Een van onze leden geweest?
Djorn
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #12 Gepost op: 20 Oktober 2004, 01:17:39 »

Aha, nog een Bulldog in \'t wild gezien,
was al goed donker, dinsdagavond 19 okt 2004 om 23u40, afrit Drongen op de E40, komende van richting Brussel,  hier gekend ?
Zwart met kleine topkoffer, geen luide uitlaten gehoord ;-)

CU
Georgie

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #13 Gepost op: 30 Oktober 2004, 19:53:42 »

Zaterdagnamiddag een blauwe bulldog, met duo gezien op de N313 van \"La Palma\" naar Hooglede  :-) omstreeks 16u45.
Handje over en weer want reden in elkaars tegengestelde richting.
Hier bekend ? Racer : er is nog een blauwen in W-Vl  :-)
CU
Georgie

Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #14 Gepost op: 14 November 2004, 18:07:13 »

Het kan toch niet zijn dat ander rijders geen Dogs tegemoet rijden ?

Zondag 7 nov om 15uur tussen Ieper en Zonnebeke : een liqued bronze, rijder met gele helm, in gezelschap van een andere motorfiets.

Zondag 14 nov om 16 uur tussen Brugge en St-Pieters : een zwarte, met duorijder, beide zwarte helm.

Bekenden van dit forum ?
CU
Georgie

Judass
Betalende leden
Hero Member

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Antwoord #15 Gepost op: 15 November 2004, 17:54:26 »

Vandaag ArtStudioG nog tegen gekomen op de E19, het doet je toch iets om naast elkaar over de baan te scheuren.

Greetz Bob

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #16 Gepost op: 15 November 2004, 22:33:04 »

Volledig mee eens. Het kleurt je dag  Tong

Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #17 Gepost op: 29 Maart 2005, 10:56:22 »

Ben dit weekend twee Bulldogs tegen gekomen, België, W-Vl :

* zaterdag rond 16u, langs de Vaart te Gistel : zwarte Dog met een andere zwarte naked in zijn spoor
* zondag rond 15 en 16u30, te Aartrijke (tweemaal dezelfde) : liqued bronze met de Dog klever op zijn windschermpje (gaaf jong) originele dempers, met een dame op een rode Honda in zijn z\'n zog (tijdens Houtlandtreffen)

CU
Georgie

bullrOg
Jr. Member
**

« Antwoord #18 Gepost op: 3 April 2005, 01:31:12 »

zag vandaag een doggi geparkeerd staan in halle zoersel! en een blinkende kop met een baardje op een terrasje genietend (waarschijnlijk met een pintje in de hand) van de zon... rarara, wie ik gezien heb  :y32b4:

sunni grietingz, nOtex
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #19 Gepost op: 3 April 2005, 13:39:41 »

Met het mooie weer van zaterdag (2 april) ben ik naar Antwerpen gegaan om lekker van de stad en haar terrasjes te genieten.  B)
Ik was met de auto, en keek toch verlekkerd naar diegene die met de motor op pad waren. Zodoende kwam ik ook een Bulldog tegen, Anvil Red met schijfremslot-draad aan het stuur, geparkeerd naast een terras.
Een bekende van site?

Gr. Tim
Pagina's: [1] 2 3 ... 35 Print 
« vorige volgende »
Ga naar: