|
|
PhilDog
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 September 2004, 19:23:10 » |
|
een nieuwe teller!!! hopelijk is hetgeen er achter zit ook beter geworden 
|
|
|
|
|
|
take it easiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 September 2004, 20:40:17 » |
|
nieuwe teller, nieuwe (mooie !!) luchtfilterdekseltjes, rest lijkt hetzelfde...
grtz, BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
|
|
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 September 2004, 20:53:06 » |
|
Spatbordje is ook leuk bij de aanhechting. Ziet er goed uit dat fietsje. 
|
|
|
|
|
|
Houw et heel.... en jezelf ook.
|
|
|
Magnet
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 September 2004, 21:02:50 » |
|
Mooi ... en nu maar hopen dat we die nieuwe tellerpartij op ons \"oud\" model kunnen monteren als die de geest heeft. Zou op het eerste zicht geen probleem mogen zijn want er lijkt wel heel weinig nieuws onder de zon.
Wat ik me afvraag is of ze bij Yamaha de Bulldog 2005 nu standaard van wat meer power hebben voorzien. Ik denk dat diegenen die geen TDM luchtfilterdeksel, grotere sproeiers en verwijderde gasschuifstoppers hebben heel ver te zoeken zijn.
Greetz,
Serge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 September 2004, 10:43:28 » |
|
Die zijdeksels komen er bij mij in ieder geval zeker ook op: [img size=450]http://www.yamaha-motor.de/Images/2005_BT1100_Color_Anvil_Red_tcm37-51681.JPG[/img]
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 September 2004, 10:46:14 » |
|
Magnet schreef:Mooi ... en nu maar hopen dat we die nieuwe tellerpartij op ons \"oud\" model kunnen monteren als die de geest heeft. Zou op het eerste zicht geen probleem mogen zijn want er lijkt wel heel weinig nieuws onder de zon.
Wat ik me afvraag is of ze bij Yamaha de Bulldog 2005 nu standaard van wat meer power hebben voorzien. Ik denk dat diegenen die geen TDM luchtfilterdeksel, grotere sproeiers en verwijderde gasschuifstoppers hebben heel ver te zoeken zijn.
Greetz,
Serge Vermogen blijft hetzelfde. Kunnen ze volgens mij ook niet aanpassen i.v.m. emissie-eisen Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 September 2004, 10:47:54 » |
|
AdjeBulldog schreef:Die zijdeksels komen er bij mij in ieder geval zeker ook op:
Ad Ad, Denk je dat het simpel een kewstie is van oude eraf en de nieuwe erop?
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
BulldogShadow
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 17 September 2004, 11:16:22 » |
|
Ah, da\'s mooi! Aangezien ik nog een nieuwe teller moet hebben, lijkt me deze wel erg mooi :laugh:
Of er moet hier iemand zijn die zijn oude teller wil vervangen en die aan mij wil verkopen voor een zacht prijsje....
Zal eens informeren naar de prijs...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 September 2004, 11:25:07 » |
|
Heb ik een dagje dit forum gemist !!! Had de dag voordien ook hard gezocht naar info over Bulldog 2005, zonder resultaat, enkel die MT-01 gevonden.
Nou die aanpassingen zijn vooral visueel en lijken mij zeker wel beter ogen. Tja dat vermogen zouden ze toch kunnen opkrikken, vanaf de fabriek, kleine kost en veel winst ... zie eens wie nog echt standaard rijdt ... dat zegt toch alles, ietsje meer power en die fiets verkoopt wél goed he.
Is dat bordeaux de enige nieuwe kleur ? Waar blijven ze met de gold uitvoering ? Ideetje voor BulldogShadow, staat ineens dan met een model 2006 ;-)))
CU Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 September 2004, 11:30:58 » |
|
Ehhm, die voorstelling Bulldog 2005 staat op de Nederlandse Yamaha site, de Belgische site is nog niet aangepast !!! (maar de geboorte van de legende MT-01 staat er wél) Jaja, ze moeten nog de Bulldog modellen 2003 verkocht krijgen, korting blijft doorlopen !
Dat bordeaux noemt dus \"Anvil Red\" CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 September 2004, 13:39:06 » |
|
Moet je hier eens kijken. Diego Italia rijdt al op de 2005 uitvoering !!!! http://bulldog.yamaha.free.fr/showroom/showroom.htm[img size=450]http://bulldog.yamaha.free.fr/diegoitalie/images/DSCN0441.jpg[/img] [img size=450]http://bulldog.yamaha.free.fr/diegoitalie/images/DSCN0436.jpg[/img] Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 September 2004, 17:04:46 » |
|
BulldogWebguy schreef:AdjeBulldog schreef:Die zijdeksels komen er bij mij in ieder geval zeker ook op:
Ad Ad, Denk je dat het simpel een kewstie is van oude eraf en de nieuwe erop? Lijkt me wel. Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogShadow
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 September 2004, 17:11:41 » |
|
AdjeBulldog schreef:BulldogWebguy schreef:AdjeBulldog schreef:Die zijdeksels komen er bij mij in ieder geval zeker ook op:
Ad Ad, Denk je dat het simpel een kewstie is van oude eraf en de nieuwe erop? Lijkt me wel. Ad ...bevestiging is wel iets anders... Heb trouwens nog geïnformeerd bij de dealer naar de nieuwe teller maar ze hebben nog geen cdroms om de hardware te kunnen bestellen. Van de MT-01 hebben ze ook nog niets... b.t.w. zie ik daar andere risers op model 2005 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 September 2004, 07:44:06 » |
|
Volgens mij is dit 2005 model van de franse site al lichtelijk verbouwd. Ik zie ook een achterspatbord.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 21 September 2004, 09:31:02 » |
|
AdjeBulldog schreef:Volgens mij is dit 2005 model van de franse site al lichtelijk verbouwd. Ik zie ook een achterspatbord. Ad Klopt : ook al kleine witte pinkers ... wellicht nog andere aanpassingen ... ik ben niet zeker of het scherm ook niet anders is dan de modellen 2002-2003 (ik moet het doen met foto\'s hé ;-)) CU Georgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogShadow
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 September 2004, 09:33:41 » |
|
Georgie schreef:AdjeBulldog schreef:Volgens mij is dit 2005 model van de franse site al lichtelijk verbouwd. Ik zie ook een achterspatbord. Ad Klopt : ook al kleine witte pinkers ... wellicht nog andere aanpassingen ... ik ben niet zeker of het scherm ook niet anders is dan de modellen 2002-2003 (ik moet het doen met foto\'s hé ;-)) CU Georgie ..en een achterspatscherm. Wie weet is het wel een hoax B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 21 September 2004, 21:59:09 » |
|
Misschien eens verbroederen met onze franse \"frères\" ... mmm, et \"soeurs\" Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 September 2004, 09:53:24 » |
|
Hier staan alle wijzigingen op een rij: http://forum.bulldog-bt1100.de/viewtopic.php3?t=1917Korte vertaling van de Duitse webmaster Jörg die de nieuwe Bulldog 2005 al op de Intermot in Munchen bekeken heeft. Dit is hem in 1e instantie opgevallen: 1. Nieuwe cockpit 2. Andere zijdeksels 3. Gewijzigd schakelpedaal/stang (dichter bij de motor) 4. Signaal bij alarm gewijzigd 5. Vorm van uitlaten achter meer naar binnen afgerond 6. Andere raisers 7. Stuur van de MT01 8. I.v.m. 7 ook andere stuureinden 9. Katalysator 10. Wegrijblokkering nieuw met info op de cockpit 11. Bekleding van de zadel steviger 12. Windscherm 9cm hoger 13. Tankdop is iets anders gevormd (o.a bredere rand) Ik hoop het een beetje redelijk vertaald te hebben. Foto\'s van de Intermot: http://forum.bulldog-bt1100.de/album_cat.php3?cat_id=169&sort_method=pic_time&sort_order=ASC&start=16     Er staan daar ook foto\'s van de MT01 Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|