Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
22 Mei 2012, 07:35:56
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
23.035
aantal berichten in
2.139
topics door
430
geregistreerde leden
Nieuwste lid:
CrimeDoc
BT1100 Bulldog Forum
BT1100 Bulldog
Touren/Treffen
(Moderator:
BulldogWebguy
)
Belgisch treffen okt-nov 2004 ???
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
2
Auteur
Topic: Belgisch treffen okt-nov 2004 ??? (gelezen 10120 keer)
Georgie
Hero Member
B (W-VL)
Belgisch treffen okt-nov 2004 ???
«
Gepost op:
15 September 2004, 10:21:10 »
Heeft er iemand de moed om alsnog een Belgisch treffen op te starten ?
Dàt item wordt echt het méést bezocht op dit forum
.
Wellicht zijn ook vele toevallige bezoekers en would-be fans voor zoiets in blije verwachting.
Wie doet een voorstel ?
.
**
motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier
**
Paultje
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
NL Duiven
Aw:Belgisch treffen okt-nov 2004 ???
«
Antwoord #1 Gepost op:
29 September 2004, 02:29:03 »
Op de één of andere manier lukt het (dit jaar) niet, Georgie.
Voorjaar 2005, tijdens ons treffen in Nederland, zullen we het er maar weer \'ns over hebben. Het zou toch jammer zijn, als we dit niet van de grond konden krijgen.
In een land, waar de mooiste motor-routes voor het opscheppen liggen, nota bene....
racer
Gast
«
Antwoord #2 Gepost op:
29 September 2004, 14:13:24 »
Tjah vanuit de W-VL hoek is er mss wel inspiratie omdat hier de meeste bulldoggers zittten maar ik weet niet wat de anderen hiervan denken en wat onze Nederlandse en Duitse broeders ervan vinden om naar de andere kant te komen van België
groeten Bjorn
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
exit
«
Antwoord #3 Gepost op:
29 September 2004, 15:28:59 »
Als het op een zondag is zit er een kans in dat ik kom.
Ad
Ad
http://www.youtube.com/watch?v=007hJKVDSXc
.
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #4 Gepost op:
29 September 2004, 16:57:23 »
Ik wil de mogelijkheid van Wuustwezel/Brasschaat wel eens bekijken. Waar moet ik allemaal op letten en rekening mee houden?
Greetz,
Gie
Loud pipes save lifes !!!
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
exit
«
Antwoord #5 Gepost op:
29 September 2004, 17:09:40 »
ArtStudioG schreef:
Citaat
Ik wil de mogelijkheid van Wuustwezel/Brasschaat wel eens bekijken. Waar moet ik allemaal op letten en rekening mee houden?
Greetz,
Gie
mooi weer......
Ad
Ad
.
JohnnyBulldog1
Sr. Member
«
Antwoord #6 Gepost op:
29 September 2004, 19:35:15 »
Ja de \"moed\" hebben om een treffen op poot te zetten , ja ik weet het ik heb al een tijdje geleden dat balletje omhoog gegooid, en afgeblazen.
Simpel om de reden dat den deze nu vrijdag mag gaan horen hoelang hij zijn rijbewijs mag inleveren, je weet dus nooit wanneer je dat moet inleveren dus kan ik niks op poot zetten .
revenge will be mine
Http://www.gelec.be
http://www.gelec.be/starcom.htm
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member
Oudenaarde (Mater) (B)
«
Antwoord #7 Gepost op:
29 September 2004, 20:53:56 »
geflitst ?
ikke anders wel, verleden zondag, op de ring rond Lens in Noord-Frankrijk, door een flitscamera werd mijn
voorzijde
op de gevoelige plaat vastgelegd :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
groetjes,
BullsEye
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
Bulldozer
Gast
«
Antwoord #8 Gepost op:
29 September 2004, 23:55:53 »
ArtStudioG schreef:
Citaat
Waar moet ik allemaal op letten en rekening mee houden?
Greetz,
Gie
Ja, het te verwachten weer speelt natuurlijk een rol. Verder ga je op zoek naar een meeting-place, motorvriendelijk uiteraard. Zet een toer uit in de omgeving. In praktijk betekend dat meestal dat je een bestaande toer uitzoekt. Let op de lengte van de toer, hij moet niet veel langer dan een uur of twee zijn, vind ik. Zorg dat de toer ook weer \"ergens\" uitkomt zodat men de resterende tijd kan besteden aan napraat en wat eten/drinken. Meest voor de hand liggend is dat het eindpunt van de toer ook het beginpunt was. Van hieruit gaat men weer op huis aan, men heeft de aanrij-roete dan nog in het hoofd.
Verder zorg je als goede gastheer voor een welkomstdrankje natuurlijk. Mag ook koffie met gebak zijn hoor... :lol: :dry: (grappie)
Wees verstandig en organiseer geen treffen meer voor dit jaar om de doodeenvoudige reden dat de kans dat het weer tegen zit gewoon te groot is. Neem de tijd voor de organisatie en wees er volgend seizoen lekker vroeg bij !
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #9 Gepost op:
30 September 2004, 13:10:11 »
Paul, ik ga jouw wijze raad opvolgen. Je hebt gelijk over een treffen voor dit jaar, maar ... ik ga mijn best doen om rond Pasen 2005 een treffen in mekaar te stampen in Stabroek/Wuustwezel (Grensgebied met Nederland en vlak bij Antwerpen). Kunnen we misschien de havenroute van Antwerpen eens rijden en een (kort) terrasbezoekje brengen aan Antwerpen. Dat moet zeker en vast lukken, Antwerpen ligt tamelijk centraal vanuit alle landen.
Wat \'t maar al Pasen (of toch bijna)
Greetz,
Gie
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
exit
«
Antwoord #10 Gepost op:
30 September 2004, 16:33:25 »
JohnnyBulldog1 schreef:
Citaat
Ja de \"moed\" hebben om een treffen op poot te zetten , ja ik weet het ik heb al een tijdje geleden dat balletje omhoog gegooid, en afgeblazen.
Simpel om de reden dat den deze nu vrijdag mag gaan horen hoelang hij zijn rijbewijs mag inleveren, je weet dus nooit wanneer je dat moet inleveren dus kan ik niks op poot zetten .
revenge will be mine
Dat is balen Johnny !
Je was met de Bulldog net PK\'s aan het afbouwen na de Sprint955i.
Ad
Ad
.
prins6
Sr. Member
«
Antwoord #11 Gepost op:
30 September 2004, 22:04:26 »
Balen Johnny !
Hopelijk alleen de wintermaanden !
Scheelt iig.
Gr.
Prins6
Bulldozer
Gast
«
Antwoord #12 Gepost op:
30 September 2004, 23:34:33 »
Gie,
Succes en probeer het niet helemaal in je eentje te organiseren joh, er staan altijd een paar goede stuurlui langs de kant hoor....
@JohnnyBulldog1
:
Kop op jongen !!!
Hopelijk heeft onze prins6 gelijk en zit je ruim voor de pasen alweer op je Bulldog. Sterkte morgen....
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #13 Gepost op:
1 Oktober 2004, 09:54:03 »
Ik ga voor dat treffen rond Pasen samenwerken met AMC Yamaha (Antwerps Motor Center). Zij hebben ruime faciliteiten en zijn gevestigd in Stabroek/Hoevenen vlakbij de Antwerpse haven. Op zaterdag is zijn winkel dan ook gewoon open (met enkele speciallekes voor ons) en gaat het op zondag door, dan doet ie z\'n zaak speciaal voor ons open (misschien in combinatie met een opendeurdag). Dus daar heb ik al wel hulp aan. En een goeie vriend (helaas met BMW) heeft een gps systeem op de motor. Die gaat mij helpen met de rit. Onderweg zullen we ons zelf moeten behelpen, maar ik bene r van overtuigd dat dit wel zal lukken als doggers onder mekaar. Heb nog wel wat tijd en op een half jaar loopt er veel water door de Schelde !!
Ik heb een aanbieding gekregen om een BMW R1150 Rockster (special edition 80) full option met nog vele extra\'s, net geen jaar oud, ABS, the whole works te kopen voor ... 9000 euro. Als dat niet verleidelijk is. Ben er mee gaan rijden en dat ding rijdt fantastisch !!! Maar ... \'t is genen Bulldog, hé, snappie. Ik heb gelijk \"neen\" gezegd, want anders begin ik te twijfelen en da\'s gevaarlijk.
Dit allemaal terzijde zullen we toch ons uiterste best doen voor een leuke meeting rond Pasen 2005. En bedankt op voorhand voor de steun, ik weet dat ik op jullie kan rekenen (lees: familie).
Greetz,
Gie
JohnnyBulldog1
Sr. Member
«
Antwoord #14 Gepost op:
1 Oktober 2004, 11:54:17 »
Allee lap !
Net terug v/d rechtbank meer teater dan wat anders eigenlijk mar kom.
Ik mocht kiezen tussen 20 dagen met geen enkel motorvoertuig rijden of 6 maand geen motorfiets besturen, ik heb de 6 maand gekozen en nog iets van een 300 euro geloof ik.
Dit gaat pas binnen een 2 a 3 maand in voege, dus vanalles kan nog .
BTW ,ArtstudioG waarom denk je dat ze die BMW zo snel wegdoen ? te goed zeker ?
Http://www.gelec.be
http://www.gelec.be/starcom.htm
Georgie
Hero Member
B (W-VL)
«
Antwoord #15 Gepost op:
1 Oktober 2004, 12:21:17 »
ArtStudioG schreef:
Citaat
.... En een goeie vriend (helaas met BMW) heeft een gps systeem op de motor. Die gaat mij helpen met de rit. Onderweg zullen we ons zelf moeten behelpen, maar ik bene r van overtuigd dat dit wel zal lukken als doggers onder mekaar. ...
Dit allemaal terzijde zullen we toch ons uiterste best doen voor een leuke meeting rond Pasen 2005. En bedankt op voorhand voor de steun, ik weet dat ik op jullie kan rekenen (lees: familie).
Greetz,
Gie
Dus BMW blijft rondhangen op dit forum ;-)
Als het ietwat past mag je op mij rekenen, heb ook BMW en ook GPS Streetpilot III, kan eventueel de rit trekken ;-)
Als de groep te groot is zouden er best nog enkele andere \"voorrijders\" moeten kunnen zijn. Per 6 à 10 mensen vind ik eigenlijk al genoeg ;-)
Laat maar weten !
CU
Georgie
**
**
Georgie
Hero Member
B (W-VL)
«
Antwoord #16 Gepost op:
1 Oktober 2004, 12:26:27 »
ArtStudioG schreef:
Citaat
....
Ik heb een aanbieding gekregen om een BMW R1150 Rockster (special edition 80) full option met nog vele extra\'s, net geen jaar oud, ABS, the whole works te kopen voor ... 9000 euro. Als dat niet verleidelijk is. Ben er mee gaan rijden en dat ding rijdt fantastisch !!! Maar ... \'t is genen Bulldog, hé, snappie. Ik heb gelijk \"neen\" gezegd, want anders begin ik te twijfelen en da\'s gevaarlijk....
Greetz,
Gie
Ik meen ook dat zo\'n special edition 80, ongeveer 9500à9900 2de hands kost.
Inderdaad prachtig machine, BMW getuned. Ik val wel niet voor de witte kleur.
Ik kan ook begrijpen dat je bij den Bulldog blijft ;-)
Bovendien heeft zo\'n boxer een lange losrijperiode te gaan, op het BMW-forum is er sprake van zo\'n 30.000 km. Dus dat geeft dienen allicht nog niet op z\'n teller !
@Ad : heb je al iets ondervonden dat na 10.000 of 20.000 km de BT losser bolt ?
CU
Georgie
**
**
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Assen (NL)
«
Antwoord #17 Gepost op:
1 Oktober 2004, 13:47:25 »
Ci@o!
Johnny kl... voor je, maar qua periode is het te doen.
Hmmm, een Rockster. Tja, \'t is een BMW, maar wel een mooie. Ik vind dat BMW de laatste tijd leuke fietsen bouwt. Het valt mij op dat veel motormerken met leuke motoren komen, veel met Street-achtige (=Bulldog-achtige) kenmerken. Het merk Benelli komt ook met een paar leuke!
Tja, wat het Belgisch treffen betreft, het gaat wel steeds verder uit de buurt (of mogen er geen Nederlanders komen?). Het rijden in Belgie lijkt mij wel heel mooi, al ben ik er nog nooit op de motor geweest, maar alleen met de auto.
Groeten!
Take what is useful & develop from there!
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
exit
Aw:Belgisch treffen lente 2005
«
Antwoord #18 Gepost op:
1 Oktober 2004, 14:03:48 »
Iedereen mag komen.
Tijdens laatste treffen in Valkenswaard is afgesproken dat het volgende treffen in Belgie zou zijn. Daarna wellicht weer Nederland (Slagharen zoals GDoes al geopperd had ?)
Ad
Ad
.
prins6
Sr. Member
Aw:Belgisch treffen lente 2005
«
Antwoord #19 Gepost op:
1 Oktober 2004, 18:07:29 »
Belgisch treffen met Pasen is en tof idee !
En voor de mensen die het te ver vinden in1 x, mogelijk te combineren met een overnachting?
Heb ik (door omstandigheden) ook gedaan voor Valkenswaard !
Is prima bevallen...mogelijk met een groep nog veel leuker !
Mogelijk heden genoeg !
Gr.
Prins6
Pagina's:
[
1
]
2
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming: