motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 23 September 2004, 19:10:55 » |
|
hallo,
ik woon in amsterdam dus ik ga zo al naar de beurs toe. alleen heb ik met een andere club een vergadering heb gevraagt of we die niet kunnen verzetten. dus dan ga ik natuurlijk bij de bulldog kijken. en hooop de mensen van de site ook te zien of te herkennen. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 September 2004, 19:14:09 » |
|
Hey Marian,
Da\'s goei nieuws. Je kan ons herkennen aan ... mmm, we hebben allemaal een helm op :lol: :lol:
Vanaf een uur of twaalf zullen wij dar wel ergens ten velde zijn. Spreken we misschien af om 13 uur bij Yamaha?
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 September 2004, 19:44:33 » |
|
oke rond 13.00 uur als de vergadering vroeg is en door gaat dan ben ik meschien iets later. maar we zien wel. gr bedankt.
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 September 2004, 22:03:05 » |
|
ok, count me in... als ik om 7u vertrek in Oudenaarde, ben ik tegen 8u20 in Wuustwezel
tot dan stijn BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 26 September 2004, 12:54:55 » |
|
Welke belgen gaan nu naar de motor rai? En vanwaar vertrekken ze?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 26 September 2004, 20:35:35 » |
|
Hey Racer, iets verder terug in dit topic vind je het volgende: ArtStudioG schreef:Goed idee !!! We\'ll meet in Utrecht. Voor de belgskes is er iets veranderd: we spreken nog steeds af in Wuustwezel, Bredabaan maar 1km verder richting Nederland. Op de parking van Jos Dolphijn, Yamaha verdeler om 8.30u (zouden ten laatste om 9u willen doorrijden, dan zijn we tijdig in Utrecht). Als ik op voorhand weet te zeggen met hoeveel motards we daar afspreken, zorgt hij vanaf 8u voor koffiekoeken en verse koffie (gratis). Dan kunnen we hier alvast een babbel doen bij een kopje koffie en een lekker hapje en tegelijk eens in de winkel rondneuzen. Dus ... aan allen die daarheen komen (mogen uiteraard ook de Nederlanders van de grensstreek zijn), laat het weten - hier op \'t forum of via een mailtje asg@pandora.be - en ik bestel het ontbijt. Top Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 26 September 2004, 22:03:28 » |
|
racer schreef:Welke belgen gaan nu naar de motor rai? En vanwaar vertrekken ze? racer, ik vertrek om 7u in oudenaarde, dus tegen 7u25 sta ik op E17, aan de eerste truckstop voorbij Gent (nog voor Carestel) meet u there ? grtz, BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 27 September 2004, 12:49:42 » |
|
Ci@o! Ik probeer ook aanwezig te zijn 10:00 uur te Utrecht. Bulldog1 als je dit leest en je hebt ook zin, dan kunnen we misschien mooi samen rijden. Kunnen we eindelijk onze \'Bulls in the Wild\'-gehalte omhoog krikken. Saluti, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 28 September 2004, 19:09:23 » |
|
Relax ! Dogmann !
Er is nog tijd genoeg om je aan te melden voor de Rai :laugh:
Gr. Prins6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 29 September 2004, 02:48:05 » |
|
Ik sta zaterdag 23 oktober om 10.00 uur bij motel Breukelen ! B)
Mag ik ook nog een vriendje meenemen ? :y32b4:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 29 September 2004, 19:24:09 » |
|
Liever een vriendinnetje, maar een vriendje is ook goed hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 2 Oktober 2004, 12:09:37 » |
|
nou de vergadering gaat niet door op 23 okt dus kom ik naar de rai ben om 13.00 bij de bulldoge stand. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
PhilDog
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 2 Oktober 2004, 15:02:21 » |
|
Had wel willen komen, maar net dan heb ik een screening van STAM in Brasschaat. Ik wil wel eens weten hoe ik het er vanaf breng en ben zelfs van plan een cursus te volgen.
|
|
|
|
|
|
take it easiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 2 Oktober 2004, 18:28:04 » |
|
Groot gelijk, dat is veeeel belangrijker en leerzamer. Motorbeurzen komen er nog genoeg.
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 7 Oktober 2004, 20:48:09 » |
|
Ci@o guys & doll(s)! Tegenover de MotorRAI kan je gratis :laugh: parkeren op een bewaakte parkeerplek. Om daar weer weg te mogen, moet je je kunnen indentificeren d.m.v. rijbewijs + kentekenpapieren! Ikzelf heb persoonlijk mijn rijbewijs nog wel mee, maar mijn kentekenpapieren heb ik zelden bij me, dus het is dan handig om het zootje voor die dag niet te vergeten :rolleyes:. Groeten, Bluedog.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 8 Oktober 2004, 10:55:24 » |
|
Bluedog schreef:... Ikzelf heb persoonlijk mijn rijbewijs nog wel mee, maar mijn kentekenpapieren heb ik zelden bij me, dus het is dan handig om het zootje voor die dag niet te vergeten :rolleyes:. Groeten, Bluedog. Ik weet niet beter dat je inderdaad én je rijbewijs, én je identificatiepapieren, én je kentekenpapieren, én je VGA, én je verzekeringspapieren steeds bij je moet hebben. Ik heb die steeds in mijn jas zitten - niet op de motor want die kunnen te snel gestolen worden. O ja : in de gemeente Thorn worden bij de vleet motoren gestolen. Je stalt ergens je bike. Je drinkt een koffie en na een tip wellicht komt een dief, in volledige motoruitrusting, je fiets kraken er rijdt er gewoon mee weg !!! Waarschuwing al verschenen in meerdere tijdschriften en forums ! Cu Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 12 Oktober 2004, 19:58:47 » |
|
nou alle afspraken zijn verzet op de 23 okt dus ben ik om 13.00 uur bij de yahama stend. gr
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 16 Oktober 2004, 00:24:15 » |
|
Ik heb vandaag nog een telefoontje gekregen van Jos Dolphijn, de Yamaha-bons die ons ontbijt wil verzorgen in Wuustwezel, met de vraag hoeveel personen er zullen zijn op zondagochtend 24 oktober. Hij vertrekt dinsdag (de 19de) op vakantie maar heeft al iemand bereid gevonden om de winkel te openen voor ons en voor koffie en koeken te zorgen. Kunnen jullie mij bevestigen wie er zal zijn ? Alle info staat op de homepage van \"onze\" site. Dus graag snel antwoord, dan kan ik alles nog doorgeven. Ik zal er alvast bij zijn Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 8 December 2008, 16:27:34 » |
|
FYI: Op de AutoRai 2009 is er een deeltentoonstelling GOMOTOR! Deze deeltentoonstelling vervangt de MotorRai http://www.rai.nl/Voor_bezoekers/Nieuws/080923_GOMOTOR%20BRENGT%20MOTORFIETSEN%20TERUG%20IN%20RAI.aspxZowel AutoRAI 2009 als GOMOTOR! start met de Exclusive Preview op woensdag 1 april van 20.00 tot 24.00 uur. Van donderdag 2 tot en met zaterdag 11 april zijn AutoRAI 2009 en GOMOTOR! op werkdagen geopend van 11.00 tot 22.00 uur en in de weekends van 10.00 tot 17.00 uur. Gr. Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lexe
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 4 Januari 2009, 13:33:37 » |
|
de motorrai ging de strijd aan met de motorbeurs in utrecht en heeft dat zelfde jaar de strijd verloren. sterker nog, de motorrai zoals we die kende was ook omzeep geholpen. en de motorbeurs had er 2jaar later een volle hal bij met nieuwe motoren. ik ga geen kaartje kopen voor de autorai om een halletje met motoren tekijken. en dan nog niet eens alle motorfiets fabrikanten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|