|
raver
Gast
|
 |
« Gepost op: 14 September 2004, 21:10:53 » |
|
Hebben jullie geen zin om af te spreken op de motor rai? Misschien hebben ze weer net als vorig jaar 6 Bulldogs staan in allerlei uitvoeringen en dan doen we weer eens wat.
Groeten Raver
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
racer
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 September 2004, 21:12:18 » |
|
wat en wanneer is dat evenement?
Groeten Bjorn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 September 2004, 22:27:16 » |
|
Motor Rai in Amsterdam van do 21 tot zon 24 oktober 2004 http://show-info.nl/motorai2004/n/exhibitorVind ik ook wel een goed idee. Misschien op voorhand ergens rond Amsterdam afspreken en samen er naartoe rijden? Wie is er bekend rond A\'dam? Dan maken we er een leuk dagje van. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 September 2004, 08:27:34 » |
|
strak plan
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 September 2004, 18:38:25 » |
|
Ik woon in Hoofddorp. Maar iedereen komt natuurlijk van een andere kant. We kunnen natuurlijk in Utrecht afspreken. Dat is aardig centraal gelegen. Rijden we gezamelijk naar Amsterdam.
Of roep maar wat anders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 September 2004, 20:04:55 » |
|
klinkt hééél goed ! B)
grtz BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 September 2004, 20:06:52 » |
|
Lijkt me een zeer goed idee. Vanuit Wuustwezel (B) een uurtje naar Utrecht en nog een een half uurtje naar A\'dam. Klopt dat? In Utrecht afspreken, waar? Niet te moeilijk heb geen GPS.
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 September 2004, 20:19:35 » |
|
Dat klopt. Nou ben ik ook geen Utrechter, dus moeten we nog even rustig kijken. Gezien onze Belgenbroeders zal het wel Zaterdag of Zondag worden.
1. de dag en dus datum 2. De afspreeklocatie (omstreken Utrecht)
De mt-01 zal er ook wel staan. Het lijkt mij heel leuk om weer eens af te spreken.
Is er niemand die uit Utrecht komt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johan538
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 September 2004, 23:56:58 » |
|
Ik wacht op een datum. Vrijdag of Zaterdag?
Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 September 2004, 20:36:02 » |
|
Zijn er belgjes die ergens willen afspreken ? Ik doe Gent-A\'pen-Breda-Utrecht-A\'dam.
BullsEye
|
|
|
|
|
|
De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 September 2004, 21:02:00 » |
|
Zeker en vast :y32b4: Café Posthuis, parking, centrum Wuustwezel aan de Bredabaan. Het uur spreken we later af. Is reeds op weg naar Breda. Ik zal eens kijken op routeplanner om vanuit Wuustwezel via de gewone wegen naar Utrecht te knallen. B)
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 September 2004, 21:31:22 » |
|
ArtStudioG schreef:Zeker en vast :y32b4: Café Posthuis, parking, centrum Wuustwezel aan de Bredabaan. Het uur spreken we later af. Is reeds op weg naar Breda. Ik zal eens kijken op routeplanner om vanuit Wuustwezel via de gewone wegen naar Utrecht te knallen. B)
Greetz, Gie Ik ga ook mee, kom van St Job in\'t Goor
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 September 2004, 23:52:16 » |
|
We zouden kunnen verzamelen bij hotel breukelen. Afslag Breukelen, Na Utrecht, richting Amsterdam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 September 2004, 23:53:38 » |
|
http://www.xs4all.nl/~kimkodde/yam050a9.htmlHier dus! Let op! De link is van een andere motortocht die vertrok van motel Breukelen. Je volgt Utrecht - Amsterdam. Je neemt afslag Breukelen en vanaf de snelweg zie je het Hotel al liggen. Hier dus! Als we hier nou afspreken op Zaterdag 23 Oktober 10.00 uur. Kunnen we eerst kletsen en daarna rijden we naar Amsterdam om de Motorrai te bezoeken. Link motorrai http://show-info.nl/motorai2004/nOf misschien zijn er andere ideeen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 September 2004, 18:49:05 » |
|
Goed idee !!! We\'ll meet in Utrecht. Voor de belgskes is er iets veranderd: we spreken nog steeds af in Wuustwezel, Bredabaan maar 1km verder richting Nederland. Op de parking van Jos Dolphijn, Yamaha verdeler om 8.30u (zouden ten laatste om 9u willen doorrijden, dan zijn we tijdig in Utrecht). Als ik op voorhand weet te zeggen met hoeveel motards we daar afspreken, zorgt hij vanaf 8u voor koffiekoeken en verse koffie (gratis). Dan kunnen we hier alvast een babbel doen bij een kopje koffie en een lekker hapje en tegelijk eens in de winkel rondneuzen. Dus ... aan allen die daarheen komen (mogen uiteraard ook de Nederlanders van de grensstreek zijn), laat het weten - hier op \'t forum of via een mailtje asg@pandora.be - en ik bestel het ontbijt. Top Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 22 September 2004, 20:15:43 » |
|
Ik kom naar de Jos voor een boterkoek met pudding, weer of geen weer. Greetz Bob 
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
|
raver
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 September 2004, 20:28:29 » |
|
Is het mogelijk om iedreen van de club een email te sturen? Za ja, wie weet hoe dat moet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 22 September 2004, 21:41:19 » |
|
Ik kan als beheerder een mail naar alle geregistreerde gebruikers sturen. Als \"men\" (wie dat dan ook zijn...) mij een tekst opgeeft wil ik die wel even de digitale snelweg oprossen 
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 23 September 2004, 09:44:19 » |
|
Ik kan helaas niet op zaterdag. Zaterdag is voor mij kindersportdag (voetbal / zwemles / waterpolo). Wel foto\'s maken hè en bij de Yamaha-stand interesse voor onze site losweken.
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drwhite
Newbie

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 23 September 2004, 17:31:54 » |
|
Spijtig genoeg kan ik ook niet mee.6 oktober vertrek ik terug voor 6weken naar het buitenland, dus ik zal het moeten volgen op de site wat er allemaal gebeurd. gr. pascal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|