Tommy schreef:@DoggyStyle:
Thx voor de reactie. Ik heb dat oranje ook altijd het mooiste gevonden, toch denk ik van tijdens de winter de tank en spatbord zwart te laten spuiten, maar ik ben er nog niet uit.
Dan nog maar een zwarte moto erbij...je ziet ze al zoveel...
Stuur is ondertussen al vervangen door V-style model, veel beter zo.
Wat betreft die kont inkorten, heb ik nog wat twijfels ivm spatten bij regenweer.
En ook of de bull dan nog wel io is met de wetgeving(geen reflector,nummerplaat onder andere hoek...).
Heb de sport inserts in de lasers gezet, want zonder vind ik het gebrul wel wat overdreven voor langere afstanden en zo :huh:
Grtz, Tommy

Durf die tank en spatbord niet zwart te spuiten hé, door die oranje kleur valt de imposante tank net goed op, \'t is net die tank die de Bulldog zo uniek maakt imho.

Je kan de kont ook \'legaal\' inkorten, als je een nummerplaathouder maakt die net wat langer is dan de nummerplaat zelf en je plooit die dan net onder de nummerplaat dan kan je daar je reflector op monteren.
In de wetgeving staat niets i.v.m. de maximum toegestane hellingshoek die een nummerplaat moet hebben. Ze moet gewoon leesbaar zijn vanop 20 meter afstand, zoiets is natuurlijk voor discussie vatbaar. M.a.w., als je niet overdrijft gaat er niemand iets van zeggen hoor.
Voor opspattend water heb ik een aluplaatje onder het zadel liggen dat ik bij regenweer kan monteren aan de nummerplaat zodat ik terug een verlengd spatbord heb. Enfin, ik rij nooit met de moto in de regen, maar je weet maar nooit hé.