BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Gepost op: 20 Juni 2004, 22:50:56 » |
|
Ik kreeg vandaag de vraag of ik mijn bankrekeningnummer zou willen vermelden voor een vrijwillige bijdrage voor de kosten van de site. Bij deze:
Postbank 8207933 Ten name van: Kreijveld te Best (Nederland)
Bezitters van een credit card kunnen eventueel gebruik maken van de PayPal knop, links onderin.
Bij voorbaat dank!
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Juni 2004, 13:28:20 » |
|
Bijdrage komt eraan. Alvast bedankt voor alle moeite en tijd die je erin gestoken hebt. Ik heb om je rekeningnummer gevraagd omdat ik een beetje huiverig ben om creditcardnr\'s op internet op te geven.
Groeten Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Juni 2004, 13:30:54 » |
|
Super bedankt Ad!!!
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguyBT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl Surf happy & Drive safe
|
|
|
|
JohnnyBulldog1
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Juni 2004, 20:29:39 » |
|
Ik ga die bijdrage persoonlijk in jouw handje stoppen de 11e webmaster.
goed gewerkt !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juni 2004, 20:53:49 » |
|
JohnnyBulldog1 schreef:Ik ga die bijdrage persoonlijk in jouw handje stoppen de 11e webmaster.
goed gewerkt ! Ook goed! :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2004, 00:54:24 » |
|
JohnnyBulldog1 schreef:Ik ga die bijdrage persoonlijk in jouw handje stoppen de 11e webmaster. Goed gewerkt ! Sluit ik me bij aan en doe ik ook !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Georgie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2004, 10:44:11 » |
|
JohnnyBulldog1 schreef:Ik ga die bijdrage persoonlijk in jouw handje stoppen de 11e webmaster. Goed gewerkt !
Bulldozer schreef : Sluit ik me bij aan en doe ik ook ! Zal ik eveneens zo doen ! Prima werk René Georgie
|
|
|
|
|
|
** motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Juni 2004, 18:53:07 » |
|
Georgie schreef:JohnnyBulldog1 schreef:Ik ga die bijdrage persoonlijk in jouw handje stoppen de 11e webmaster. Goed gewerkt !
Bulldozer schreef : Sluit ik me bij aan en doe ik ook ! Zal ik eveneens zo doen ! Prima werk René Georgie Ikke ook !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BulldogMeindert
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Juni 2004, 21:10:22 » |
|
Ik gebruik ook geen creditcardnummer op \'t web. Bijdrage staat inmiddels op je rekening. En nogmaals bedankt voor deze prachtige site.
|
|
|
|
|
|
Houw et heel.... en jezelf ook.
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Juni 2004, 22:44:24 » |
|
BulldogMeindert schreef:Ik gebruik ook geen creditcardnummer op \'t web. Bijdrage staat inmiddels op je rekening. En nogmaals bedankt voor deze prachtige site. Super bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnet
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Juni 2004, 02:12:39 » |
|
Bijdrage zojuist gestort via PayPal, weet hoeveel werk het is om een website / forum een beetje deftig draaiende te houden, heb er immers zelf een stuk of 5 onder m\'n beheer ... dus met alle plezier gedaan.
Keep up the good work !
Serge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
exit
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Juli 2004, 07:50:09 » |
|
Voor de nieuwe leden:
vergeet de vrijwillige bijdrage niet !
Ad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drwhite
Newbie

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 1 September 2004, 19:51:47 » |
|
Hoi, BulldogWebguy Ik had ook een bijdrage willen storten maar ik heb meer gegevens nodig voor het langs de bank in België te toen. Ze spreken nog over twee lange nummers. Via paypal zie ik dat niet zitten of is er nog een manier voor een bijdrage over te brengen naar u. En bedankt voor deze prachtige site. Groeten Pascal (alias Dr White) B)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilDog
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 September 2004, 11:29:23 » |
|
\'k Wist niet dat je kon bijdragen. En ik had die PayPal Donate ook niet zien staan. Maar dat euvel is nu verholpen. Bedankt voor het goede werk, trouwens.
|
|
|
|
|
|
take it easiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
drwhite
Newbie

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 5 September 2004, 22:06:02 » |
|
Oke mijn bijdrage is ook gestort via PayPal. En bedankt voor deze prachtige site. Groeten Pascal :lol:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 6 September 2004, 19:29:23 » |
|
Ook een duit in \'t zakje gedaan via PayPal. Ik vind dit niet meer dan normaal. Hier krijg je veel meer dan wanneer je abonnement pakt op een motorblad. Dus, ere wie ere toekomt: prachtige site, zeer gebruiksvriendelijk, eenvoudig en leuk om te gebruiken. Kortom, zoals het hoort te zijn. Ik weet ook hoeveel werk het is om een forum georganiseerd te houden laat staan op te zetten. Ben zelf intranet manager bij een zeer grote belgisch/nederlandse bank (met een leeuwke). Dus bij deze een zeer diepe buiging en petje af. Gie Van Keer
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 6 September 2004, 20:27:05 » |
|
Iedereen super bedankt voor jullie bijdragen! Ze worden goed besteed aan de site. BEDANKT!!! :laugh: :laugh: :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SittingBull
Newbie

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 7 September 2004, 00:16:53 » |
|
Wat voor een bedrag verwacht je? Een richtlijn zou leuk zijn. Is het 1 - 2 -5 enz euro\'s. Heb je er al over nagedacht om bij yamaha ned. een onder-steunings bedrag los te peuteren. Het is reclame voor hun. Ik weet bijv. dat ze de TDM club ook helpen.
Lijkt me het proberen waart.
Gr. Hans
|
|
|
|
|
|
*** V-Power is not a dream. It\\\'s real ***
|
|
|
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Geslacht: 
Best (NL)
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 7 September 2004, 07:04:26 » |
|
SittingBull schreef:Wat voor een bedrag verwacht je? Een richtlijn zou leuk zijn. Is het 1 - 2 -5 enz euro\'s. Heb je er al over nagedacht om bij yamaha ned. een onder-steunings bedrag los te peuteren. Het is reclame voor hun. Ik weet bijv. dat ze de TDM club ook helpen.
Lijkt me het proberen waart.
Gr. Hans Ik kan en wil geen richtlijn geven omdat ik het aan iedereen vrij wil laten hoeveel men vrijwillig wil bijdragen. Contact zoeken met Yamaha Nederland is ook een optie. Ik zal eens uitzoeken wat daar mogelijk is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prins6
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Oktober 2004, 17:13:38 » |
|
Hi Webguy,
Moeten we het voorlopig nog doen met de vrijwilige bijdragen ? :laugh:
gr. prins6