BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 07:13:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Algemeen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Kosten Bulldog buitenland
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Kosten Bulldog buitenland  (gelezen 1597 keer)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Gepost op: 30 Juli 2004, 16:49:41 »

Ci@o!
Wie weet wat een nieuwe Bulldog eigenlijk over de grenzen (van Nederland) kost? Ik begrijp dat ze in Belgie een stuk voordeliger zijn. En zijn de prijzen tegenwoordig echt zo laag voor \'n 2e hands Bull? Hier in Noord-Nederland blijven ze vrij prijzig. Volgens de dealers worden ze aardig verkocht. Ik heb echter sterk het idee dat ze niet zo heel goed verkocht worden, zie ze gewoon erg weinig. Hoe zit het eigenlijk met de algemene verkoopcijfers in Europa?
Salut, Bluedog.

Take what is useful & develop from there!
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Juli 2004, 17:04:59 »

Volgens mij koop je in Belgie een nieuwe Bulldog voor net iets onder de 8.000 EURO. Door de bpm betaal je in Nederland 10.290 EURO

Ad

Brombully
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Juli 2004, 19:18:55 »

Bluedog, bij sommige zaken in belgie koop je een Bulldog model 2003 voor 7300 euro, groetjes Brombully
Georgie
Hero Member

B (W-VL)

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Juli 2004, 14:58:34 »

Volgens een telefonische info bij de Belgische invoerder zouden er per jaar zo\'n 150 stuks zijn verkocht.  Dit zou ik zeeeééér sterk durven betwijfelen.
Er doen teveel geruchten de ronde als zou er een overstock zijn, dit kan best eens zijn want de Yamaha solden (tot 31-7-04) verkoopt een Bulldog 2003 heden voor 7990 als officiële verkoopprijs.  Ik zou het inderdaad durven geloven dat je die ook kan afpingelen tot 7300 à 7500 euro !!!
2de hands : de prijzen liggen lager dan wat men vraagt op http://www.2dehands.be / -.nl
model 2002 wellicht 6000 à 6500 euro (België).

Spijtig voor Ron, die wil er namelijk ook nog steeds eentje verkocht krijgen ...
Cu
Georgie

**  motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier **
Ploffer
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 1 Augustus 2004, 01:13:40 »

Niet alleen voor mij is het vervelend. Ook voor al die andere mensen die veel geld hebben betaald voor een Bulldog.....
Indien je deze dus ooit wil gaan verkopen of inruilen, ben je dus gewoon een hoop geld kwijt. Alleen voor de mensen die er nu nog één gaan aanschaffen is het lachen geblazen. Ieder ander is momenteel een hoop geld kwijt.

Je moet er niet aan denken dat je een jaar geleden voor € 10.250,00 een BT 1100 hebt aangeschaft en je daar nu nog € 6.500.00 voor terug krijgt.

Het is echt een hele kwalijke zaak dat Yamaha de bulldogs voor zo weinig geld heeft gedumpt naar de handel. Ditzelfde geintje is enkele jaren geleden ook gebeurd met een model van Honda....

Voor mij maakt het niet zo veel uit, aangezien ik de bulldog voor weinig in mijn bezit heb gekregen en alles voor de rest zelf heb gedaan. Voor de anderen die ter goeder trouw zo\'n prachtige fiets hebben gekocht, is het een bittere pil!

Ploffer
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #5 Gepost op: 1 Augustus 2004, 20:15:55 »

Heb al redelijk wat ervaring met auto\'s en moto\'s. Denk dat de mensen die nummerplaten uitreiken mij al beginnen te kennen. MAAR !!!  nog nooit heb ik verdiend aan de verkoop van een auto/moto ; heb ooit een BMW 3-serie gekocht, paar jaar later willen overlaten aan een BMW dealer voor aankoop nieuwe BMW touring, maar helaas... de kleur was niet goed, de motorversie was niet populair enzoverder enzovoort. De inruilwaarde bleek miniem ; waar de hogere aankoopprijs indertijd verantwoord werd door de hoge inruilwaarde. Ja, mijn voeten ! Heb dan die nieuwe auto ook maar afgeblazen. Waarom zoveel meer spenderen als bij inruil de overnameprijs toch niet hoger is dan een ander merk.

Wat de bulldog betreft : heb deze gekocht omdat ik er verliefd op was, zowel qua stijl als rijgedrag. Inruilwaarde trek ik mij niet meer aan. Had ik daar wel rekening mee gehouden, dan had ik al een hoop rijplezier gemist.

Motogroeten,
BullsEye

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #6 Gepost op: 2 Augustus 2004, 20:21:44 »

Tja, opzich maakt het mij niet zo veel uit wat een Bulldog doet en ik vind het eigenlijk ook wel leuk dat het een wat bijzondere fiets blijft die misschien niet zo heel veel aanhangers heeft. Ben in ieder geval niet van plan om hem weg te doen, net als mijn Snoek (DS) blijft het een bepaald gevoel en dat had ik niet echt met mijn Buell (hoewel er mensen zijn die dat absoluut niet snapten)!

Take what is useful & develop from there!
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #7 Gepost op: 7 Augustus 2004, 15:57:58 »

Ik rij mijn motoren en motoren toch \"op\" en dan is niets aan de hand heb ik met mijn auto\'s en motoren geleerd. Ik ga niet elke twee jaar een nieuwe kopen.

Ad

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: