BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 07:06:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.035 aantal berichten in 2.139 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Algemeen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Winterslaap
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Winterslaap  (gelezen 591 keer)
Firedog
Betalende leden
Newbie
Geslacht: Man

Firefither

« Gepost op: 17 December 2011, 12:46:15 »

Zo vandaag de motor gewassen, gepoetst, ingevet en de accu eruit gehaald. nu de bull nog onderdekken en hij gaat met winterslaap in de garage. Droevig Boos
wachten tot de strooi periode weer voorbij is

iedereen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012

tot het voorjaar Cool

To ride or not to ride
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #1 Gepost op: 20 December 2011, 16:43:22 »

Knipoog[moi iedereen, fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012 Lachen Lachen Lachen
gr johan Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #2 Gepost op: 20 December 2011, 23:38:58 »

hey doggers

ook vanuit het belgelandje een vrolijke kerst en een voorspoedig nieuwe jaar gewenst  Knipoog

grts danny & ingrid

familieman
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: 21 December 2011, 22:09:37 »

Knipoog mijn moter staat nog niet op stal , maar het wel vandaag een nieuwe batterij moeten aanschaffen. Na dat deze mij gisteren in de steek had gelaten. en bij deze rit werd ik dan bijna nog omvergereden. En dit terwijl ik stilstond voor het rode licht. Ik stond links achter de wagen voor mij stil toen deze onverwachts in achteruit schakelde, en achterwaards begon te rijden.Mijn toeteren had geen enkel efect. ben van de motor gesprongen en deze gekanteld. En zo doende bolde de auto op een haar na naast mijn motor. ik heb wel al mijn krachten moeten bundelen om de moter niet tegen het asfalt te moeten leggen. Ik versta het nog altijd niet dat dit niet gebeurd is. toen de vrouwelijke bestuurster zijdelings naast mijn motor stond zag zij mij pas. Sorry ik had u niet gezien. Dat zou er nog moeten bijkomen dat ze mij wel moest gezien hebben he. En zo is alles nog goed afgelopen en zonder schade. alvast een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwejaar gewenst van eric, els, kinderen en kleinkinderen. in 2012 kom er nog eentje bij. Lachen
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #4 Gepost op: 24 December 2011, 13:34:14 »

Fijne dagen en alvast een goed uiteinde!  Lachen
Goed afgelopen Eric.  Geschrokken
Henk

Take what is useful & develop from there!
imhotep
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #5 Gepost op: 27 December 2011, 14:41:01 »

Knipoog mijn moter staat nog niet op stal , maar het wel vandaag een nieuwe batterij moeten aanschaffen. Na dat deze mij gisteren in de steek had gelaten. en bij deze rit werd ik dan bijna nog omvergereden. En dit terwijl ik stilstond voor het rode licht. Ik stond links achter de wagen voor mij stil toen deze onverwachts in achteruit schakelde, en achterwaards begon te rijden.Mijn toeteren had geen enkel efect. ben van de motor gesprongen en deze gekanteld. En zo doende bolde de auto op een haar na naast mijn motor. ik heb wel al mijn krachten moeten bundelen om de moter niet tegen het asfalt te moeten leggen. Ik versta het nog altijd niet dat dit niet gebeurd is. toen de vrouwelijke bestuurster zijdelings naast mijn motor stond zag zij mij pas. Sorry ik had u niet gezien. Dat zou er nog moeten bijkomen dat ze mij wel moest gezien hebben he. En zo is alles nog goed afgelopen en zonder schade. alvast een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwejaar gewenst van eric, els, kinderen en kleinkinderen. in 2012 kom er nog eentje bij. Lachen
veel geluk gehad erik Boos Boos
 en een prettig eindejaar voor iedereen!! Lachebek
Firedog
Betalende leden
Newbie

Firefither

« Antwoord #6 Gepost op: 16 Maart 2012, 21:27:05 »

benzine erin accu opgeladen banden op druk, zo vandaag de bull weer uitgelaten Lachen Lachen Lachen Lachen

To ride or not to ride
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: