Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Gepost op: 7 Maart 2011, 22:37:04 » |
|
Beste motorvrienden, We hebben dit jaar helaas wat uitzonderlijke locaties moeten skippen i.v.m. de populariteit van dit gebied in de zomer, maar uiteindelijk hebben we toch een mooi alternatief kunnen vinden in Wolvega. http://www.dekoerier.nu/profile/redactie/article293602.ece/zakelijk_wolvega_nominatie_van_der_valk_hotel_wolvega Dit hotel wordt onze uitvalsbasis voor al weer de 6e Noord-Noorderrit Datum:2, 3 & 4 september 2011Het adres: Hotel Wolvega Atalanta 10 8472 CA Wolvega Fryslân, NL, EU, Mother Earth (0561) 69 28 00 Reserveren hotel: In principe niet nodig qua logies + ontbijt, maar ook dit hotel is wel eens vol.  We willen natuurlijk wel graag weten wie er allemaal meegaan tijdens de rit en wie er mee-eet op de vrijdagavond en/of de zaterdagavond. Keuzemenu: Keuze 1 = Vrijdag t/m zondag (incl. diners)  Keuze 2 = Zaterdag t/m zondag (incl. diner) Keuze 3 = Meerijden + diner zaterdagavond Keuze 4 = Alleen meerijden op de zaterdag Opgave: Via deze site of via een pm’tje/e-mail naar de organisatie met welke keuze. Daarnaast wordt er verwacht dat je jezelf opgeeft bij het hotel. Zie adresgegevens hierboven of http://www.hotelwolvega.nl/Extra info: Vrijdag staan wij tegen een uur of vier klaar in Wolvega.  De Noord-Noorderrit zelf is op zaterdag en begint 11:00 uur vanaf het hotel.  ’s Avonds kunnen we los.  Op zondagmorgen kan iedereen zijn roes uitslapen, huiswaarts keren of evt. nog een stukje meerijden c.q. cultuur snuiven met de organisatie. Kortom, een ‘niets moet alles mag mentaliteit’, maar er is dus geen officiële zondagrit meer geprogrammeerd door ons. Vriendelijke groet, De Noord-Noordermannen 
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Maart 2011, 18:40:30 » |
|
Noord Noordermannen, Ik ga voor optie 1. Gr. Tim 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 8 Maart 2011, 22:09:17 » |
|
Hé Tim, Goed bezig. Op jouw kunnen we altijd rekenen!  Hoe is tie?
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Maart 2011, 07:58:56 » |
|
Ik ga uiteraard ook voor optie 1 maar kom misschien zelfs nog een dagje vroeger. Spreek ik later nog af met Johan of Klaas. Toppie. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Maart 2011, 22:13:54 » |
|
Participatoren NNR VIDe teller staat op 11-3=8+2=10!  Optie 1 (the real thing):Timothy ArtStudioGMisterMaxim1 Bluedog Jägermeister FamiliemanPaultje & Irene (zonder vr. diner) Optie 2:Dikkertje Optie 3:Magic Frankie Optie 4: Bulldog1 Rob Acom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magic Frankie
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Maart 2011, 21:11:58 » |
|
Onder voorbehoud Keuze 2 (mijn moeder is nl. 2 september jarig, en ik weet nu nog niet wat ze gaat doen, vandaar)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Maart 2011, 19:07:27 » |
|
Voor mij keuze 2 .  Groet aan iedereen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Maart 2011, 20:41:14 » |
|
Is er al iets bekend over de prijzen of lees ik dit ergens verkeerd? Groepskorting? Moeten we nu al reserveren bij het hotel of wordt dit door jullie in groep gedaan? Ik heb het liefst, zoals steeds, een eenpersoonskamer wegens luidruchtig nachtlawaai uit mijn beide neusgaten. Eric en ik (en misschien nog anderen) zullen dus vrijdag toekomen en zondag terug vertrekken. Uiteraard met een hapje en een drankje. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Maart 2011, 18:02:39 » |
|
Ziezo, kamer is geboekt van vrijdag tot zondag. Maar eerst nog naar Duitsland, hé. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Maart 2011, 23:04:41 » |
|
Hé Gie, je hebt het antwoord dus zelf gevonden. Volgende x zetten we het in het Vlaams erop.  Dus Eric komt ook mee!  Grtz, Henk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 6 April 2011, 20:21:25 » |
|
Hé Gie, je hebt het antwoord dus zelf gevonden. Volgende x zetten we het in het Vlaams erop.  Dus Eric komt ook mee!  Grtz, Henk Hallo, iedereen. Ik heb gemerkt dat gie mij ook heeft aangemeld voor de NNR VI in sept. moet ik mij nu ook nog zelf aanmelden in het hotel of is dit reeds gebeurt? Laat mij maar iets weten groeten van uit schoten. eric 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 April 2011, 07:37:38 » |
|
Eric al wel aangekondigd hier op 't forum maar nog niet gereserveerd in hotel, dat moet je nog zelf doen Familieman ! Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 April 2011, 15:54:44 » |
|
Zelf aanmelden! Opgave: Via deze site of via een pm’tje/e-mail naar de organisatie met welke keuze. Daarnaast wordt er verwacht dat je jezelf opgeeft bij het hotel. Zie adresgegevens hierboven of http://www.hotelwolvega.nl/ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 6 Juni 2011, 23:55:49 » |
|
De teller gaat gestaag omhoog.  Bovendien nog een heleboel in het vat. 't Is alleen hopen dat het weer zo tegen september wat beter wordt.  Anders volgend jaar maar naar mei verhuizen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fritskie
Betalende leden
Newbie

Moto Guzzi Le Mans V / Yamaha 750 SE
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 8 Juni 2011, 22:33:50 » |
|
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET !
Jeanlemans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Juni 2011, 21:17:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 5 Juli 2011, 18:55:06 » |
|
Helaas zal ik er niet bij zijn op de NNR!!  Je mag mij schrappen van de lijst, ik heb zelf mijn reservatie in 't hotel al geannuleerd (zonder probleem). Hopelijk volgend jaar terug van de partij. Groeten en veel succes met de NNR. Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|