BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 Mei 2012, 14:19:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.032 aantal berichten in 2.137 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Blaffend door de Vogezen
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Blaffend door de Vogezen  (gelezen 736 keer)
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member
Geslacht: Man

NL - Heerlen (Limburg)

« Gepost op: 22 September 2010, 22:59:21 »

Afgelopen weekend door de Vogezen gereden. Het was SCHITTEREND. Mooie routes, goed weer, nauwelijks verkeer. Galmende Lasers bij het vallen van de avond... wat een kick!

ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #1 Gepost op: 24 September 2010, 09:02:26 »

Heel mooi, dat zou ik ook nog eens willen doen, zo door de Vogezen cruisen. Heb dit nog nooit gedaan maar staat wel bovenaan m'n lijstje.
TOPIE !
Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard

« Antwoord #2 Gepost op: 24 September 2010, 13:28:30 »

afgelopen weekend?
Snel op en neer geweest dan?
Mooi man, lekkerr bochtjes draaien.
Groet,
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #3 Gepost op: 25 September 2010, 21:09:48 »

Heel mooi, dat zou ik ook nog eens willen doen, zo door de Vogezen cruisen. Heb dit nog nooit gedaan maar staat wel bovenaan m'n lijstje.
TOPIE !
Greetz,
Gie

Hey Gie,

Laat weten als je mooie routes nodig hebt. Een collega van mij (VFR750) gaat met zijn broer (TDM850) zowat ieder jaar richting de Vogezen. Hij kent het gebied als zijn broekzak.

Groet,
H@ns
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #4 Gepost op: 25 September 2010, 21:38:22 »

afgelopen weekend?
Snel op en neer geweest dan?
Mooi man, lekkerr bochtjes draaien.
Groet,

Hey Antoine,

Vorige week vrijdag vertrokken (mooie route binnendoor) met 2 collega's (VFR en een Bandit). De woensdag ervoor pas besloten om te gaan op basis van de goede weersvooruitzichten. Helaas bij Diekirch (Luxemburg) ging de Bandit-collega onderuit... gelukkig alleen maar blikschade, pfff. Vervolgens de reis voortgezet met z'n tweeën richting hotel (Hôtel-Résidence La Rubanerie) in de Vogezen. Op zaterdag van 's morgens tot 's avonds door het prachtige (groene) berglandschap gereden. Op zondag terug gekacheld, vanaf Saarbrücken over de snelweg. De zon erbij in deze "naseizoen-dagen" maakte het compleet... voor herhaling vatbaar!

Groet,
H@ns
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Mei 2011, 20:43:45 »

Met 4 collega's afgelopen weekend "op herhaling" geweest in de Vogezen. En wederom was het SUPER.
Op zaterdag heen, zondag door de Vogezen, maandag terug. Ook de ritten heen en terug waren prachtig.

Zelf kwam ik er in Luxemburg achter dat ik de sleutel van mijn (lelijke) top-koffer niet bij me had. Daarom het slot eruit moeten boren. Resultaat is dat ik nu weer helemaal "naked" rijd... zoals het hoort!

O ja, 2 van de 4 collega's hebben na de Vogezen-tour interesse in een Bulldog (hoe kan het ook anders ;-)). Een ervan is zelfs ondertussen al actief aan het rondkijken. Tja, een Bulldog in de bergen... is moeilijk te evenaren (en bij te houden ;-)). Daarnaast waren de opmerkingen van "wat een mooi geluid maakt die Bulldog" niet van de lucht. Goeie reclame dus voor onze trouwe hond.

Interesse in de routes? Laat het me weten en op verzoek stuur ik de TomTom .itn bestanden.
motormuis
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Vrouw

It's my world.You're just living in it. NL

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Mei 2011, 18:16:43 »

Hier staan de foto's:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-yamaha/450650437-bt1100-the-bulldog.html?return=eJwtjMsOgjAQRf%2BFBJbQQtSkhBj4BjcuR4q2oY8JU6LR%2BO8O6uqe%2B8gFJdXLKtGSkvuDymiCZTStSQlVVc0Rp1B6WOaEDiBRGVz1m5Ro8PhwnSw0dSnmTS%2FzZtCWgdUl1qdFRrpq%2Bre4pYLBc9GH1U%2BLHdnOd7Zn8GAgr3e1GE5SCvHFy%2BqcjjceRdq%2B6wJx7UTWvj%2B0STmD&df=1&fta=eNpFkD1uwzAMhe8ioJ3150iikKUH6NSlU0CZcmLUjo3ITowGuXvFoEW3TyTfeyIRHNwLeBDrZThccSgi1qcDsQ179Uplv0ygIvUQhwW%2B%2BzmWjkqtzAvIOM5wXsd86dv4dYNPHPGEL1q%2BfSglZYW0DgNNxziVHvTrPK97yfYWxIzHLGJfjQoYED09c7WuLZPQW5n9plDnJuiuArU7ZRsG7HJABml9thUcyazl9q8KLZGRsrZSapMNDFqiZnk1Co1jSK1xhsEn01GFkJVLHBoMaWufkJxiQ%2Bx2xnFLJQyO5d4GMgzOuQZzBdn43PAwJTL8sWCzbXONCNXfdXXGU%2BvlzvCiqu68TDNSOQz5fFxOf7cIIEbcDnyeehF61jQIvIn4%2FotXEREk3B%2BPH1Hrh2M%3D&fta_ind=3&fs=1

deze is nog te koop.

gr. motormuis
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: