BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 Mei 2012, 14:10:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.032 aantal berichten in 2.137 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  8e Internationale Bulldog-Treffen 2011
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: 8e Internationale Bulldog-Treffen 2011  (gelezen 5698 keer)
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard

« Antwoord #60 Gepost op: 26 Juni 2011, 22:32:22 »

Ja, wij zijn ook weer thuis( 22.00 uur)
Na een rit van 170 km zijn we om 14.30 uur naar huis gaan rijden, waarbij we veel file hadden op de snelweg.
mooi weekend, super gasten allemaal.
Tot volgend jaar.
Groet Antoine en John
Zo, nu nog efkes wat werken.
Timothy
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht: Man

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #61 Gepost op: 26 Juni 2011, 23:58:41 »

Voor de echte fans van de band tijdens het zaterdagfeest.
http://www.the-pojs.de/band/
http://www.the-pojs.de/band/nicole.html
http://www.the-pojs.de/band/mandy.html
Laat ook een berichtje achter op het gastenboek Knipoog Knipoog Knipoog

Filmpjes van het zaterdagavond feest  Lachen
http://www.youtube.com/watch?v=WY_CmxX_PhQ
http://www.youtube.com/watch?v=AlFNd-HHXpI

Gr. Tim
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #62 Gepost op: 27 Juni 2011, 08:17:04 »

Gisteren iets voor zessen thuis aangekomen.

@Tim
Nogmaals dank voor het lenen van de duck tape. Hierdoor hebben wij onze geplande route kunnen rijden!

@Allen
De groeten terug van Carmen.

Groet,
H@ns & Jack
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #63 Gepost op: 27 Juni 2011, 08:46:55 »

Knipoog he doggers, ook wij waren weer om 3 uur thuis eerste stuk was niet zo leuk mist beslagen kijkglas later werd het gelukkig beter
toen ging ook de temp om hoog was wel aangenaam was weer super tof . Lachen Lachen Lachen
hebben al weer geboekt voor volgend jaar in Saarland. Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Lachen Lachen
groet niko jan roel johan  Cool Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #64 Gepost op: 27 Juni 2011, 21:33:16 »

Hé Harz-gangers en thuisblijvers,
Ben tegen een uur of 7 gisteren thuisgekomen. MrMaxim1 en ik hebben voornamelijk secundair gereden, op een klein stukje snelweg na. Via een spectaculaire rit door de Harz, dat deels door de mist nog spectaculairder werd  Cool (beslagen vizier en daarna zonnebril), kwamen we na een tijdje uit in Hannover. Achteraf hadden we beter om die stad heen kunnen rijden, want daar kwam gewoon geen einde aan, bovendien was daar 'n een of andere festiviteit aan de gang, dus een drukke bende. Uiteindelijk via het bosachtige noorden van Duitsland bij Vlagtwedde NL weer ingereden. Voor het grootste deelte zeer goed weer gehad. Tja, dat was de afgelopen dagen wel wat anders geweest. Hoewel 't weer vandaag (30C) was me ook weer iets te gortig geweest. 't Voordeel van al dat natte weer, is dat de vuiligheid van de Eifel nu ook eens goed werd weggespoeld van de MT. Zo zie je maar weer, je kunt beter niet teveel poetsen. Grijns
Terugdenkend: Met 2 nieuwe banden gelijk de regen opgezocht; tussenstuk best mooi weer gehad; in de Harz werd het erg nat en vooral freezing koud aangekomen; gelukkig waren daar enkele Jägermeisters om mij op te warmen; akoestiek in de parkeergarage was uitmuntend; het eten (vlees) beviel mij aardig goed; de Twin Towers (14 hoog, kamer 363) was qua inrichting ietwat gedateerd of was het gewoon retro? Hoe dan ook, het gaf je een beetje het gevoel van vroeger; het gezelschap was weer erg onderhoudend; de foto's e.d. van Tim zijn altijd weer goed, scheelt ons weer foto's maken; ik begin langzamerhand zelfs al Duitsers te herkennen, soms zelf met nickname; onze Belgische en Engelse vrienden zijn altijd tof gezelschap (of komt dat door het alcohol?); sommige mensen hebben echt een alcoholprobleem; goede organisatie, lekkere band en ik ga voor Mandy (puur zangtechnisch); toch elke dag prima kunnen rijden, zeer veel bochten gezien; thuis zijn de bochten daardoor opneens erg recht of beter gezegd welke bochten?; de MT (woensdagavond opgehaald rond een uur of 10 na fine tuning, nieuwe banden etc.) deed het voortreffelijk; qua geluidrestricties geen problemen gehad; fantastisch uitzicht; mooie natuur; slechte koffie; goede cappuccino; de Scala Riders en de Garmins waren vooral bijzonder...
Kortom, een zeer mooi weekend! Lachen

Take what is useful & develop from there!
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #65 Gepost op: 27 Juni 2011, 23:03:35 »

Hé everybody,

Gelukkig allemaal weer goed thuisgekomen.
Gisteravond om 19.00 uur weer thuis.
Dank je Bluedog voor het uitgebreide verslag, dat scheelt mij weer een hoop schrijven Grijns Grijns Grijns
Ik sluit me hier helemaal bij aan!
Op wat lichte stotteringen van mijn motor na (de Maxim houdt niet van regen) verliep alles verder probleemloos.
En dat secundair rijden is me erg goed bevallen, ondanks dat het zo'n lang stuk was. Cool

Aan iedereen de groeten, ook omdat we niet iedereen de hand hebben kunnen schudden toen we zondagochtend om 10.00 uur vertrokken. Ik vond het weer een erg geslaagd weekend. Knipoog

@Bulldoggy: en ik maar denken, waarom zit er ducktape op die motor??? Verbaasd Verbaasd Verbaasd

Grtz. en tot NNR,

Mister Maxim

"No risk, no life"
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: