Nou mensen, mijn account is geactiveerd!

Dus langs deze weg wil ik laten weten als nieuwkomer een hele leuke dag gehad te hebben en ik wil jullie allemaal bedanken voor het warme welkom.
Ik vond het zaterdag een mooie rit, het tempo was
iets te langzaam keurig en de sfeer onderling is top! Het eten was fantastisch lekker!!
Ik hoop op dit forum wat tips & tricks over de Bulldog te vinden, alhoewel ik niet echt een techneut ben en op zich weinig wil modden (alleen een tail-riser, LED-achterlicht, en heel misschien andere uitlaten en een of andere opvoerkit van +15pk waar ik over gelezen heb) en verder lijkt het me leuk om eens in de zoveel tijd bij elkaar te komen. Of ik echt ook naar het buitenland ga rijden, weet ik nog niet; zo'n hardcore rijder ben ik nou ook weer niet.
Voorgeschiedenis qua motoren: 15jr geleden een tijdje op de Guzzi V50 van m'n pa gereden, die deed 'm weg en toen was ik motorloos.

In 1998-2001 een ranzige Suzuki DR370S gehad (een off-road), vervolgens weer motorloos want vrouwlief was er niet kapot van (inmiddels
helaas getrouwd)
Maar, het bloed kruipt waar het niet gaan kan; in 2008 in iets minder ranzige Suzuki DR500S gekocht, in 2009 een mooie Yamaha XTZ 660 Ténéré en een paar maanden geleden een Bulldog

Ik zocht een naked bike met cardan met meer dan één cilinder. Ik kwam uit op een BMW (goh, verassend

), maar die vond ik qua rijden helemaal
ruk niet fijn. En toen zag ik ineens een Bulldog staan...........na 300 meter proefrijden wist ik het al: dit wordt 'm!!! En voilà, hier zijn we dan.
Nog even over mezelf, ik ben bijna 40, getrouwd (heel gelukkig hoor

), en heb twee schatten van kinderen, een jongen van 9 en een meid van 8. Ik woon in Drachten en werk in Leeuwarden als advocaat. Qua hobby's ben ik helemaal gék van BMW's (auto's) en heb ook daarmee een hobby-clubje.
Mensen, ik sluit af: Graag tot kijk!!