BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 12:53:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Noord-Noorderrit (NNR) V
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: Noord-Noorderrit (NNR) V  (gelezen 4095 keer)
Timothy
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht: Man

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #40 Gepost op: 29 Augustus 2010, 22:24:36 »

Foto's van het afgelopen weekend:
http://picasaweb.google.nl/timsittrop/NoordNoorderRitV#

Gr. Tim
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #41 Gepost op: 30 Augustus 2010, 11:33:40 »

Ook wij willen iedereen bedanken voor dit gezellige NNR-Treffen in het bezonder Johan voor de gratis enduro training. Knipoog
Het was een prachtige locatie met goed eeten, Bedankt Stayokay team.

Orga Team bedankt.

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
jagermeister
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #42 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:00:44 »

Foto's door Angelique gemaakt
http://picasaweb.google.nl/100465318325537496853/Motor?authkey=Gv1sRgCPbnye74__DVAg#

fritskie
Betalende leden
Newbie

Moto Guzzi Le Mans V / Yamaha 750 SE

« Antwoord #43 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:35:13 »

Heb weer een hoop lol gehad dit weekend. Lachebek
Bedankt organisatie het Esborg-team (leuke locatie !) en aanwezigen ( niet te vergeten).

Dat de zondagrit is afgelast blijkt een goede keuze te zijn, gezien de hoeveelheid water bij ons zondagmiddag , alleen jammer voor Henk en Arjan die de route daarvoor hebben samengesteld  , houden we die in het vat voor een ander(e) moment(keer). !? Huilen

Voor hen die ik eventueel nog gemist heb bij vertrek zondag : alsnog  Tot kijk  Knipoog

Nogmaal allemaal bedankt

'JanLeMans'  Grijns

Magic Frankie
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #44 Gepost op: 2 September 2010, 17:22:51 »

Nou mensen, mijn account is geactiveerd! Lachebek

Dus langs deze weg wil ik laten weten als nieuwkomer een hele leuke dag gehad te hebben en ik wil jullie allemaal bedanken voor het warme welkom.

Ik vond het zaterdag een mooie rit, het tempo was iets te langzaam keurig en de sfeer onderling is top! Het eten was fantastisch lekker!!

Ik hoop op dit forum wat tips & tricks over de Bulldog te vinden, alhoewel ik niet echt een techneut ben en op zich weinig wil modden (alleen een tail-riser, LED-achterlicht, en heel misschien andere uitlaten en een of andere opvoerkit van +15pk waar ik over gelezen heb) en verder lijkt het me leuk om eens in de zoveel tijd bij elkaar te komen. Of ik echt ook naar het buitenland ga rijden, weet ik nog niet; zo'n hardcore rijder ben ik nou ook weer niet.

Voorgeschiedenis qua motoren: 15jr geleden een tijdje op de Guzzi V50 van m'n pa gereden, die deed 'm weg en toen was ik motorloos.  Huilen
In 1998-2001 een ranzige Suzuki DR370S gehad (een off-road), vervolgens weer motorloos want vrouwlief was er niet kapot van  (inmiddels helaas getrouwd)
Maar, het bloed kruipt waar het niet gaan kan; in 2008 in iets minder ranzige Suzuki DR500S gekocht, in 2009 een mooie Yamaha XTZ 660 Ténéré en een paar maanden geleden een Bulldog Grijns

Ik zocht een naked bike met cardan met meer dan één cilinder. Ik kwam uit op een BMW (goh, verassend Knipoog), maar die vond ik qua rijden helemaal ruk niet fijn. En toen zag ik ineens een Bulldog staan...........na 300 meter proefrijden wist ik het al: dit wordt 'm!!! En voilà, hier zijn we dan.

Nog even over mezelf, ik ben bijna 40, getrouwd (heel gelukkig hoor  Knipoog), en heb twee schatten van kinderen, een jongen van 9 en een meid van 8. Ik woon in Drachten en werk in Leeuwarden als advocaat. Qua hobby's ben ik helemaal gék van BMW's (auto's) en heb ook daarmee een hobby-clubje.

Mensen, ik sluit af: Graag tot kijk!!
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #45 Gepost op: 3 September 2010, 09:51:45 »

Welkom op dit forum, 't leverde toch wat op zo'n pm-tje. Knipoog
Je zit in de buurt, dus er zijn vast wel wat noordelijke techneuten die je op een bepaalde manier van dienst kunnen zijn.
Tot een volgende NNR of bij een andere rit (in de buurt)! Lachebek
Grtz, Bluedog

Take what is useful & develop from there!
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #46 Gepost op: 3 September 2010, 10:45:56 »

Hoi Frank,

Welkom op de site.
En doet je mobieltje het nog na de regen rit?   Knipoog Knipoog Knipoog
Na mijn thuisrit op zondag deed m'n Blackberry wel wat vreemd, er was toch water in het plastic zakje gekomen.
Maar het waren dan ook flinke regenbuien plus met 130km/u over het zoab scheuren ... een simpel plastic zakje is dan blijkbaar niet voldoende om mobieltjes droog te houden.

Tot de volgende keer!

Gr. Tim
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #47 Gepost op: 3 September 2010, 12:18:53 »

Welkom Frank,

Tip: begin met het monteren van open uitlaten, zie http://www.bt1100bulldog.eu/index.php/topic,9082.msg19885.html#msg19885.

Veel plezier op het forum!

Groet,
H@ns
Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: