BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 12:07:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Noord-Noorderrit (NNR) V
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Print
Auteur Topic: Noord-Noorderrit (NNR) V  (gelezen 4086 keer)
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard

« Antwoord #20 Gepost op: 26 Juli 2010, 13:59:15 »

Wegens omstandigheden kan ik niet komen. bij deze meld ik me dan ook af.javascript:void(0);javascript:void(0);
Groet Antoine
Bluedog
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Assen (NL)

« Antwoord #21 Gepost op: 27 Juli 2010, 13:14:23 »

Da's jammer Antoine! Beschaamd

Take what is useful & develop from there!
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #22 Gepost op: 9 Augustus 2010, 20:59:24 »

Vandaag met MrMaxim1 de zondagrit uitgezet.  Lachebek Nog een kleine 3 weken.  Lachen

MissBitch
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht: Vrouw

krijgt last van ontwenningsverschijnselen

« Antwoord #23 Gepost op: 25 Augustus 2010, 17:16:27 »

ff een berichtje aan BULLDOZER (Henk)

Zet de KALTE MUSCHI  voor de zaterdagavond alvast maar in de koeling  Tong

grtz
Atty

MissBitch RIDE FOR FUN

Träume nicht dein leben aber lebe deine Träume
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #24 Gepost op: 26 Augustus 2010, 23:48:03 »

Moi NNR vrienden,

Het weer zit ons de laatste dagen niet echt mee. Vrijdagmiddag zal het in het noorden beginnen met opklaren; er is nog hoop! Knipoog
Vrijdag zal het weer in het midden en zuiden van het land nog regenachtig zijn. Aan iedereen die morgen richting het noorden komt; doe voorzichtig onderweg en we zien jullie in Scheemda. Bluedog en ik zullen eind van de middag, zo rond 17.30 uur, in ons hoofdkwartier aankomen. Kunnen we morgenavond samen eten.
Tot vrijdag, en anders tot zaterdag.

Grtz.

Mister Maxim

"No risk, no life"
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #25 Gepost op: 27 Augustus 2010, 11:11:50 »

Bricht van Kapitaen.

Nicht vergessen:
Heute in Richtung NL "schwimmen" ...
Naja, wird schon werden 

Meine Dogge hat ja ihr "Seepferdchen" schon gemacht!  Knipoog 

Viele Gruesse von der Kueste

Bericht van Torque - surfer.
Moin,

wollten - zu Dritt - hier ab LG auch schon längst gestartet sein.
Es schüttet aber derzeit ohne Unterbrechung.   
Werden aber noch bis zum Mittag abwarten - es soll sich etwas aufklaren!

Na ja - mal sehen....

Klaus , Hartwig & Kalle

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #26 Gepost op: 27 Augustus 2010, 11:20:33 »

Wir wünschen alle eine trockene und gute fahrt, hier ist es schon etwas heller und es ist zwischen den regenböen auch trocken. Knipoog

Wij wensen iedereen een droge en goede reis, het wordt hier al wat helderder en tussen de buien door ook droog. Knipoog

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
ronald53
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #27 Gepost op: 27 Augustus 2010, 13:06:20 »

hallo aan de NNR V deelnemers,

ik kan er niet bij zijn, andere afspraken. Veel plezier en goede reis!

Ronald
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #28 Gepost op: 27 Augustus 2010, 15:06:11 »

Ik heb al even met Pluvius gesproken. 't kostte wat Jägermeisters, maar dan heb je ook wat! Cool
LaterZzz, Bluedog

Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #29 Gepost op: 29 Augustus 2010, 08:24:24 »

De Jägermeisters hebben redelijk gewerkt. Vanmorgen lijkt het weer in 1e instantie goed, maar ja de Jägermeisters zijn door Nico opgezopen, dus Pluvius pakt ons terug...  Ik weet het niet Oh ja, Holland's Got Talent heeft nu al de gedoodverfde winnaar voor 2011: The Notorious T.I.M. En als dit in Belgie er ook is of nog komt, watch out voor ArtStudioG! De NNR is hoe dan ook op het gebied van meeting/rit en alles wat daar bijkomt nu al geslaagd! En wat hebben we heerlijk gegeten door Fabiola (wat 'n zangeres) & Henk (+ staff).  Lachen Toch mooi al die nieuwe technologieën. Knipoog
Grtz, Bluedog

bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #30 Gepost op: 29 Augustus 2010, 13:39:15 »

Knipoog He mede doggers, ik ben weer droog thuis gekomen. De zaterdag tocht begon al goed, nog even tanken en daar komt een zwarte lucht aan tjonge tjonge zijn dan maar terug gegaan naar hotel. Onder het genot van een kop koffie aangeboden door henk en fabiola, WACHTEN OP DROOG WEER .
Na een uurtje kwam de zon terug en zijn we alsnog vertrokken met mooi weer. Alleen op de terug weg nog een paar DRUPPELS MEE GEKREGEN  Huilen Huilen
Bedankt dat jullie er allemaal waren, zonder jullie was het niet gelukt. Ik heb er van genoten het was een mooi en geslaagt weekend ik wil ook nog mijn dank betuigen aan Henk, Fabiola en zijn team SUPER Kus Kus
GROET JOHAN  Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #31 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:10:41 »

Moi NNR vrienden,

Na een kostelijk weekend, waarvan we helaas de zondagroute hebben moeten cancellen ivm de op komst zijnde regenbuien, zijn we wederom droog thuis gekomen. Bluedog en ik hebben nog een fantastische rit gereden van Scheemda naar Assen door de prachtige natuur van Groningen en Noord Drenthe. Toen ik thuis, om 12.00 uur, de motor in de garage schoof, kwam de regen al met bakken uit de lucht. Geschrokken Geschrokken Geschrokken
Ik vond het weer een geslaagd weekend. Daarom wil ik iedereen ook weer verschrikkelijk bedanken voor hun komst.
Henk, Fabiola & team, erg bedankt dat jullie dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Ik hoop dat iedereen zonder al te veel regen thuis is gekomen

Grtz. en tot de volgende keer.

Arjan

Mister Maxim

"No risk, no life"
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #32 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:21:18 »

Jaja, ook alle belgen (mpf, ikke dus) zijn veilig thuis toegekomen. Heb enkele stevige stortbuien gehad onderweg maar na zo'n heerlijk weekend is dat vlug vergeten. Mijn excuses nog aan Paul en Irene, dat ik hen gemist heb met het vertrek in Scheemda.
Het was weer een heerlijk weerzien en de ontvangst/service bij Henk & Fabiola (en hun team) was supergoed. Heerlijk gegeten, super geslapen, leuke karaokebar, gezellige avondjes, waarvoor uiteraard een driewerf "HOERA"
.Lachen Lachen Lachen Lachen
Ondanks de zeer slechte voorspellingen van onze en hun weerman, werd het dus toch nog een weekend dat enkele maanden (of misschien wel langer) in het hoofd blijft hangen. Bedankt aan het organisatie-team.
Op naar de volgende ....
Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #33 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:35:49 »

Hé jongens en meisjes, ook wij zijn al weer even thuis. Slechts twee buitjes over ons heen gekregen, mag geen naam hebben. Hier in Duiven heeft het zojuist even geplenst, maar dat was het dan ook wel.

Jammer dat de zondagrit niet door kon gaan, die houden we dan tegoed hè? Gelukkig dat we de zaterdagrit wel hebben kunnen rijden en zelfs tijd vonden om nog even in de zandbak te spelen. Johan, bedankt voor de rit en gefeliciteerd met de primeur dat er door een Guzzi voorgereden werd. Het was een genoegen om geleid te worden door een "soortgenotige" Bulldog! Veel plezier met je nieuwe fiets de komende jaren!

Iedereen enorm bedankt voor het leuke weekend, we hebben weer genoten! Onze speciale dank natuurlijk aan de heren van de organisatie en last but not least het team van de Esbörg. Beetje sneu voor Henk en Fabiola dat ze er zelf niet zoveel aan gehad hebben, maar wij gaan er vanuit dat ze ons gezelschap als prettig (gestoord) hebben ervaren en zodoende ook een beetje lol hebben gehad. Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en graag weer tot volgend jaar wat ons betreft.

Gie, onze excuses dan ook maar, we zijn elkaar gewoon misgelopen, niks aan de hand!

Groetjes van Irene en Paul  Cool
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #34 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:45:32 »

't Sigaretje van MrMaxim1 zorgde bijna voor een nat pak, maar gelukkig net op tijd binnen voordat 't echt ff flink naar beneden kwam.
Vonden 't ook wel jammer dat de rit niet doorging zoals bedacht, maar eigenlijk is een goede rit op de zaterdag ook wel oké. De terugweg is ook vaak een beste rit voor velen. In de mood van al dat lekkere eten, zullen we dit vanavond nog even voortzetten. Tong
Bedankt voor de reacties en het fijne weekend.  Kus
Binnenkort zullen wij 't gebeuren gaan evalueren m.b.t. het tijdstip, de plekken, de drankrekening etc. Een NNR VI is wel het uitgangspunt.  Lachebek
Grtz, Henk

misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #35 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:52:26 »

Ja hoor Paul, die zondagrit hou je tegoed. Netzo als dat wij nog steeds een ritje van jou tegoed hebben/houden. Grijns Grijns Grijns

Grtz.

Arjan

Mister Maxim

"No risk, no life"
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #36 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:52:54 »

Mijn terugreis was ook eentje met vele regenbuien, met als voordeel dat de modder van mijn motor is weggespoeld  Knipoog

Henk en Fabiola+Stayokay team, hardstikke bedankt voor de uitstekende verzorging in Scheemda.
Het NNR team en de deelnemers bedankt voor het gezellig weekend!
Het duet met de Barry White van Assen (Henk - Bluedog) was me goed bevallen.
Zo ook de samenwerking met Henk en Gie voor de Queen-Bohemian Rhapsody cover.
Dus wie weet dat we in de toekomst misschien vaker zullen gaan optreden  Lachen Lachen Lachen

Alvast een plaatje van de Noord Noorderrit V in Scheemda.
Vanavond meer foto's.

Gr. Tim
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #37 Gepost op: 29 Augustus 2010, 15:56:33 »

Ok Arjan, beloftes maken schuld. Volgend weekend wordt het prima motorweer, ik zie je (jullie) wel...  Knipoog

Mooie plaatjes Tim, vooral die onderste vind ik heel mooi gelukt!
jagermeister
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #38 Gepost op: 29 Augustus 2010, 16:06:16 »

Hallo aan alle deelnemers aan de NNR-5 fijn dat jullie er waren.
Ben door een koffie stop helaas niet droog thuis aan gekomen, ach dat mag de pret niet drukken.
Tijdens het weekend (geen) nieuwe talenten ontdekt , toch was het lachen gieren brullen tijdens de karaoke.
We hebben heerlijk gegeten en geslapen op een mooie lokatie in Scheemda.  Alleen de regen heeft een beetje tegen gewerkt. Krijg van BLUEDOG weer de schuld, maar dan moet er meer Jägermeister op de plank staan, zeker nu steeds meer doggen deze heerlijke kruiden tot zich nemen.   Het team van STAYOKE HOTEL SCHEEMDA bedankt.
Heb nu de motor nog buiten staan, hopend dat de regen het vuil er nog afspoelt. 

Angelique en Niko
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #39 Gepost op: 29 Augustus 2010, 21:50:13 »

Paul, je weet dat ik (en ook nog anderen uit het noorden) echt wel een keer die, Posbankroute was het geloof ik, willen rijden. En ik meen me te herrinneren dat we het hier al over hebben zolang ik je ken. Grijns Grijns Grijns Een keer een tijdige afspraak daar voor maken lijkt mij beter. Knipoog Ik moet volgende weekend werken, dus dat is helaas geen optie. Holidays are over now Huilen
Maar je zegt het maar wanneer we dit een keer kunnen "inhalen". Komen we gezellig met z'n allen Tong

Grtz.

Mister Maxim

"No risk, no life"
Pagina's: 1 [2] 3 Print 
« vorige volgende »
Ga naar: