BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 12:34:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  7e Internationale Bulldog-Treffen-2010
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: 7e Internationale Bulldog-Treffen-2010  (gelezen 10828 keer)
357magnum
Betalende leden
Jr. Member
Geslacht: Man

« Antwoord #60 Gepost op: 31 Mei 2010, 22:57:41 »

Grijns Grijns Grijns ;DDank je wel Johan, ook jij een behouden en droge rit naar Monschau. En natuurlijk alle andere Bulldoggers . ik kijk al uit naar het ontvangst team.  Groeten 357 Magnum  ( Pierre )     Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #61 Gepost op: 1 Juni 2010, 23:12:12 »

@Dikkertje
Oeps... een kleine vergissing: Carmen en ik gingen ervan uit dat we op vrijdagmorgen zouden vertrekken en we lezen nu dat Pierre donderdagmorgen bedoelt! Zonet met Pierre gebeld en een en ander rechtgezet. Hij vertrekt dus op donderdag en wij op vrijdag.

Omdat we toch (nu we beseffen dat er op vrijdag al mooie ritten staan gepland, ahum) met de groep mee willen zorgen wij dat we in ieder geval voor 10 uur in Monschau zijn. Als je wil (en anderen zijn natuurlijk ook welkom) kun je bij ons aanhaken en snoepen we nog een mooi stukje Limburgs heuvelland mee. Het wordt dan een rit van ruim anderhalf uur Heerlen - Monschau: route. Dus dan moeten we om 8:00 uur vanuit Heerlen vertrekken. We kunnen ons treffen bij Motel Van der Valk Heerlen.

Ik hoor het wel...

@Familieman
Met 2 motoren hebben we nu ook ruimte voor een laptop(je). Dus pen en papier is niet nodig, Carmen goes digital! Dus ja, de traditie wordt voortgezet en we kunnen ons weer verheugen op een prachtig verslag.

Groeten aan allemaal,
H@ns
357magnum
Betalende leden
Jr. Member

« Antwoord #62 Gepost op: 1 Juni 2010, 23:33:42 »

Geschrokken Geschrokken : Hier nog een berichtje voor "Dikkertje"  Ik heb op de aan meldingslijst gezien dat jij je vorig jaar opgegeven hebt "aankomst op 3-6-2010"Is dit later verandert? Of klopt dit wel, het is wel lullig als je een nacht meer moet betalen als de bedoeling is. Stuur even een berichtje terug.  Groeten 357Magnum  ( Pierre ) Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard

« Antwoord #63 Gepost op: 2 Juni 2010, 09:18:31 »

Hoi pierre, heb vorige week aankomst datum aangepast,is geregeld dus goed opgelet.
Hoi Hans en Carmen ik ben om 8 uur bij de valk op de parkeerplaats ,moet ik nog een sweeter en hooded meebrengen liggen nog steeds klaar voor je.
Groet Antoine
familieman
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #64 Gepost op: 2 Juni 2010, 20:30:45 »

@Dikkertje
Oeps... een kleine vergissing: Carmen en ik gingen ervan uit dat we op vrijdagmorgen zouden vertrekken en we lezen nu dat Pierre donderdagmorgen bedoelt! Zonet met Pierre gebeld en een en ander rechtgezet. Hij vertrekt dus op donderdag en wij op vrijdag.

Omdat we toch (nu we beseffen dat er op vrijdag al mooie ritten staan gepland, ahum) met de groep mee willen zorgen wij dat we in ieder geval voor 10 uur in Monschau zijn. Als je wil (en anderen zijn natuurlijk ook welkom) kun je bij ons aanhaken en snoepen we nog een mooi stukje Limburgs heuvelland mee. Het wordt dan een rit van ruim anderhalf uur Heerlen - Monschau: route. Dus dan moeten we om 8:00 uur vanuit Heerlen vertrekken. We kunnen ons treffen bij Motel Van der Valk Heerlen.

Ik hoor het wel...

@Familieman
Met 2 motoren hebben we nu ook ruimte voor een laptop(je). Dus pen en papier is niet nodig, Carmen goes digital! Dus ja, de traditie wordt voortgezet en we kunnen ons weer verheugen op een prachtig verslag.

Groeten aan allemaal,
H@ns
Ik zal jullie dan opwachten aan het hotel. Ik hoop samen met Gie. Want ik heb gisteren avond slecht nieuws ontvangen van hem. Hij lag ziek met koorts te bed. en vandaag is de doctor langs geweest en het was nog niet veel beter. heeft nu wel goede medicatie gekregen maar zal pas morgen vroeg kunnen beslissen of hij mee kan of niet. Ik weet het niet

groetjes aan allen en een veilige rit . tot morgen of overmorgen.
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #65 Gepost op: 2 Juni 2010, 21:06:25 »

Citaat
Ik zal jullie dan opwachten aan het hotel. Ik hoop samen met Gie. Want ik heb gisteren avond slecht nieuws ontvangen van hem. Hij lag ziek met koorts te bed. en vandaag is de doctor langs geweest en het was nog niet veel beter. heeft nu wel goede medicatie gekregen maar zal pas morgen vroeg kunnen beslissen of hij mee kan of niet. Ik weet het niet

groetjes aan allen en een veilige rit . tot morgen of overmorgen.

Wat vervelend voor Gie. Ik hoop dat die medicijnen snel helpen! Want een treffen zonder Gie voelt toch echt een beetje raar aan.
Fijn dat je ons opwacht Eric. Wij zullen dan voor tienen met z'n drieën bij het hotel zijn.

Antoine, wij treffen je dan om 8:00 uur bij het motel.

Tot overmorgen allemaal!

Groet,
H@ns
357magnum
Betalende leden
Jr. Member

« Antwoord #66 Gepost op: 6 Juni 2010, 17:51:13 »

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Hallo Doggers, ook dit jaar weer heelhuids thuis aangekomen. Toch nog een extra rit gemaakt op de weg naar huis, even nog door de Eifel samen met Hans, Carmen, Antoine en John. Droog hebben we het niet kunnen houden. Onderweg toch nog een beetje regen gehad maar dat mocht de pret niet drukken na zo`n geslaagd weekend. Even nog voor degene die zaterdag getankt hebben bij Total in Belgie samen met Eric, hans,Carmen enz. Na het even natrekken van mijn saldo kom ik tot de ontdekking dat er ongeveer 10x zoveel is afgeschreven. Ik direct de ING bank gebeld en die deelde mij mee dat dit normaal is en dat het teveel betaalde binnen enkele dagen weer terug wordt gestort. Ik hoop maar dat dit ook zo is want €125,00 voor een paar liter benzine is wel wat heel erg veel. Droevig Droevig Droevig Droevig Droevig Droevig Boos Boos Boos Boos Boos Gie, trek dit eens na? ) Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Voor de rest was dit voor wat mij betrefd een zeer geslaagd weekend. Mede Doggers BEDANKT.   Groeten 357 Magnum   ( Pierre ) Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #67 Gepost op: 6 Juni 2010, 19:52:53 »

Knipoog he doggers en doggerinnen, wij zijn ook weer thuis na 400 kilom moe maar het was zo als altijd super tof met jullie op naar 2011, is nog wel een paar nachtjes slapen hebben we weer iets waar we een heel jaar naar kunnen uit kijken Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen
groet johan Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

BT1100 - 2005 - Liquid Bronze

« Antwoord #68 Gepost op: 7 Juni 2010, 02:36:14 »

Na een ritje van 3,5uur/290km was ik thuis, net voor de regen.
Het was weer heel gezellig, met de bekenden en nieuwe mensen!
 Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek Lachebek

Hier kun je mijn eerste foto's vinden;
http://picasaweb.google.com/timsittrop/2010BT1100BulldogTreffenMonschauGermany

Verder heb ik nog een 2-tal filmpjes;
http://www.youtube.com/watch?v=3AGLKs3NFRA
http://www.youtube.com/watch?v=RvaWowFEGOg

Gr. Tim
fritskie
Betalende leden
Newbie

Moto Guzzi Le Mans V / Yamaha 750 SE

« Antwoord #69 Gepost op: 7 Juni 2010, 06:48:14 »

Leuk treffen met geweldig mooi weer.

Timothy
Betalende leden
Sr. Member

« Antwoord #70 Gepost op: 7 Juni 2010, 11:58:33 »

http://picasaweb.google.nl/BulldogOwnersClub/7InternationalesBulldogTreffen#

Dit is de Picasa site van het BOC team.
Van het Duitse forum begreep ik dat we straks misschien daar onze foto's konden plaatsen.

Gr. Tim
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #71 Gepost op: 7 Juni 2010, 15:29:21 »

Ook wij zijn goed en droog thuis aangekomen.
Was weer een onvergetelijke treffen.
Hopen jullie allen weer te zien bij het volgende Internationale treffen in het Harz.

Groetjes Atty & Klaas

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #72 Gepost op: 8 Juni 2010, 21:36:42 »

Moi luitjes,

Bluedog en ik waren zondagmiddag om 17.00 uur weer terug in Assen. Rustig aan teruggereden, vlak voor Duiven nog even met het pontje over, koffiestopje bij Paul & Irene, daarna verder gereden en geheel droog reden we Assen binnen. Dit was het eerste int. treffen weekend dat we zonder regen mee hebben mogen maken. Zo heb ik het graag. Lachebek Lachebek Lachebek
Iedereen bedankt voor dit, alweer, fantastische weekend. Ik heb verschrikkelijk genoten. En altijd weer leuk om iedereen weer te zien.
See you all next time.

Grtz.

Mister Maxim

"No risk, no life"
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #73 Gepost op: 11 Juni 2010, 19:50:04 »

gemaakt door spi (D)

http://www.youtube.com/watch?v=LSh79ly197M&feature=player_embedded

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

Timothy
Betalende leden
Sr. Member

« Antwoord #74 Gepost op: 11 Juni 2010, 22:14:40 »

Lokale pers van Monschau kwam de BOC organistie nog interviewen.

http://www.az-web.de/lokales/eifel-detail-az/1315132?_link=&skip=&_g=Rurberger-genervt-Motorradlaerm-ist-nicht-mehr-hinnehmbar.html

Gr. Tim
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #75 Gepost op: 12 Juni 2010, 00:41:41 »

't Was na terugkomst gelijk weer vol aan de bak, maar nu een weekje later toch even een reactie uit het hoge noorden.
Wat een prachtige omgeving, aangevuld met een zeer fijn oud&nieuw gezelschap en super weer! Lachen Zelfs de terugweg was nagenoeg droog te noemen. Dat is de enige traditie die wel eens doorbroken mocht worden. Extra dank aan de voorrijders.  Lachebek We hebben ook weer een extra teken erbij dankzij Tim, hoewel ik steeds dacht dat ie een rondje wilde geven. Over rondjes gesproken, dat was het enige wat enigszins ontnuchterend werkte de (drank)rekening, maar dat was wel weer handig op de terugweg. Cool
Grtz, Bluedog

Take what is useful & develop from there!
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #76 Gepost op: 13 Juni 2010, 20:22:46 »

Hallo allemaal,

Net als verleden jaar (en het jaar daarvoor) heb ik ook nu weer een reisverslag gemaakt.
Wie het leuk vindt het om te lezen, kan klikken op onderstaande link.

Reisverslag 7e Internationale Bulldog-treffen

Groetjes, Carmen
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #77 Gepost op: 14 Juni 2010, 11:57:28 »

Hoi Carmen,

zo als altijd weer een mooi verslag Carmen. Knipoog

bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #78 Gepost op: 15 Juni 2010, 07:54:42 »

Knipoog he carmen, toppie weer een super verslag heb er van genoten .
groet johan Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: