|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 1 Juni 2010, 23:12:12 » |
|
@Dikkertje Oeps... een kleine vergissing: Carmen en ik gingen ervan uit dat we op vrijdagmorgen zouden vertrekken en we lezen nu dat Pierre donderdagmorgen bedoelt! Zonet met Pierre gebeld en een en ander rechtgezet. Hij vertrekt dus op donderdag en wij op vrijdag. Omdat we toch (nu we beseffen dat er op vrijdag al mooie ritten staan gepland, ahum) met de groep mee willen zorgen wij dat we in ieder geval voor 10 uur in Monschau zijn. Als je wil (en anderen zijn natuurlijk ook welkom) kun je bij ons aanhaken en snoepen we nog een mooi stukje Limburgs heuvelland mee. Het wordt dan een rit van ruim anderhalf uur Heerlen - Monschau: route. Dus dan moeten we om 8:00 uur vanuit Heerlen vertrekken. We kunnen ons treffen bij Motel Van der Valk Heerlen. Ik hoor het wel... @Familieman Met 2 motoren hebben we nu ook ruimte voor een laptop(je). Dus pen en papier is niet nodig, Carmen goes digital! Dus ja, de traditie wordt voortgezet en we kunnen ons weer verheugen op een prachtig verslag. Groeten aan allemaal, H@ns
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 2 Juni 2010, 09:18:31 » |
|
Hoi pierre, heb vorige week aankomst datum aangepast,is geregeld dus goed opgelet. Hoi Hans en Carmen ik ben om 8 uur bij de valk op de parkeerplaats ,moet ik nog een sweeter en hooded meebrengen liggen nog steeds klaar voor je. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 2 Juni 2010, 20:30:45 » |
|
@Dikkertje Oeps... een kleine vergissing: Carmen en ik gingen ervan uit dat we op vrijdagmorgen zouden vertrekken en we lezen nu dat Pierre donderdagmorgen bedoelt! Zonet met Pierre gebeld en een en ander rechtgezet. Hij vertrekt dus op donderdag en wij op vrijdag. Omdat we toch (nu we beseffen dat er op vrijdag al mooie ritten staan gepland, ahum) met de groep mee willen zorgen wij dat we in ieder geval voor 10 uur in Monschau zijn. Als je wil (en anderen zijn natuurlijk ook welkom) kun je bij ons aanhaken en snoepen we nog een mooi stukje Limburgs heuvelland mee. Het wordt dan een rit van ruim anderhalf uur Heerlen - Monschau: route. Dus dan moeten we om 8:00 uur vanuit Heerlen vertrekken. We kunnen ons treffen bij Motel Van der Valk Heerlen. Ik hoor het wel... @Familieman Met 2 motoren hebben we nu ook ruimte voor een laptop(je). Dus pen en papier is niet nodig, Carmen goes digital! Dus ja, de traditie wordt voortgezet en we kunnen ons weer verheugen op een prachtig verslag. Groeten aan allemaal, H@ns Ik zal jullie dan opwachten aan het hotel. Ik hoop samen met Gie. Want ik heb gisteren avond slecht nieuws ontvangen van hem. Hij lag ziek met koorts te bed. en vandaag is de doctor langs geweest en het was nog niet veel beter. heeft nu wel goede medicatie gekregen maar zal pas morgen vroeg kunnen beslissen of hij mee kan of niet.  groetjes aan allen en een veilige rit . tot morgen of overmorgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 2 Juni 2010, 21:06:25 » |
|
Ik zal jullie dan opwachten aan het hotel. Ik hoop samen met Gie. Want ik heb gisteren avond slecht nieuws ontvangen van hem. Hij lag ziek met koorts te bed. en vandaag is de doctor langs geweest en het was nog niet veel beter. heeft nu wel goede medicatie gekregen maar zal pas morgen vroeg kunnen beslissen of hij mee kan of niet.  groetjes aan allen en een veilige rit . tot morgen of overmorgen. Wat vervelend voor Gie. Ik hoop dat die medicijnen snel helpen! Want een treffen zonder Gie voelt toch echt een beetje raar aan. Fijn dat je ons opwacht Eric. Wij zullen dan voor tienen met z'n drieën bij het hotel zijn. Antoine, wij treffen je dan om 8:00 uur bij het motel. Tot overmorgen allemaal! Groet, H@ns
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fritskie
Betalende leden
Newbie

Moto Guzzi Le Mans V / Yamaha 750 SE
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 7 Juni 2010, 06:48:14 » |
|
Leuk treffen met geweldig mooi weer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 7 Juni 2010, 15:29:21 » |
|
Ook wij zijn goed en droog thuis aangekomen. Was weer een onvergetelijke treffen. Hopen jullie allen weer te zien bij het volgende Internationale treffen in het Harz. Groetjes Atty & Klaas  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 8 Juni 2010, 21:36:42 » |
|
Moi luitjes, Bluedog en ik waren zondagmiddag om 17.00 uur weer terug in Assen. Rustig aan teruggereden, vlak voor Duiven nog even met het pontje over, koffiestopje bij Paul & Irene, daarna verder gereden en geheel droog reden we Assen binnen. Dit was het eerste int. treffen weekend dat we zonder regen mee hebben mogen maken. Zo heb ik het graag.  Iedereen bedankt voor dit, alweer, fantastische weekend. Ik heb verschrikkelijk genoten. En altijd weer leuk om iedereen weer te zien. See you all next time. Grtz.
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 11 Juni 2010, 19:50:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 12 Juni 2010, 00:41:41 » |
|
't Was na terugkomst gelijk weer vol aan de bak, maar nu een weekje later toch even een reactie uit het hoge noorden. Wat een prachtige omgeving, aangevuld met een zeer fijn oud&nieuw gezelschap en super weer!  Zelfs de terugweg was nagenoeg droog te noemen. Dat is de enige traditie die wel eens doorbroken mocht worden. Extra dank aan de voorrijders.  We hebben ook weer een extra teken erbij dankzij Tim, hoewel ik steeds dacht dat ie een rondje wilde geven. Over rondjes gesproken, dat was het enige wat enigszins ontnuchterend werkte de (drank)rekening, maar dat was wel weer handig op de terugweg.  Grtz, Bluedog
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 13 Juni 2010, 20:22:46 » |
|
Hallo allemaal, Net als verleden jaar (en het jaar daarvoor) heb ik ook nu weer een reisverslag gemaakt. Wie het leuk vindt het om te lezen, kan klikken op onderstaande link. Reisverslag 7e Internationale Bulldog-treffenGroetjes, Carmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 14 Juni 2010, 11:57:28 » |
|
Hoi Carmen, zo als altijd weer een mooi verslag Carmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 15 Juni 2010, 07:54:42 » |
|
 he carmen, toppie weer een super verslag heb er van genoten . groet johan 
|
|
|
|
|
|
SOUND OF THUNDER Nait soezen moar deur broezen !
|
|
|
|