bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 11 September 2009, 09:17:29 » |
|
Contenders:
1. Bulldog1 (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 2. MrMaxim1 (zaterdag+BBQ) 3. Bluedog (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 4. Jägermeister (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 5. Dancing Bull (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 6. Dog71 (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) -> helaas moeten afzeggen 7. Hotdog & MissBitch (o.v.b.) 8. Timothy (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 9. Bulldoggy & Carmen (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 10. Paultje & Irene (o.v.b.) 11. 357Magnum (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 12. Fritskie (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 13. Wilfried (zaterdag+BBQ-zondag) 14. Der Kapitän (zaterdag+BBQ-zondag) 15. Ebayou (zaterdag+BBQ-zondag) 16. ArtstudioG (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 17. Familieman (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 18. Bartje & Tania (vrijdag-zaterdag+BBQ-zondag) 19. BlackBulldog42 (zondagrit) 20. Dikkertje & John (zaterdag+BBQ-zondag) 21. Ronald53 (zaterdag- of zondagrit) 22. Borderman & Sissy ( zaterdag + BBQ )
De meter staat op 25 toppers!
|
|
|
|
|
|
SOUND OF THUNDER Nait soezen moar deur broezen !
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 11 September 2009, 13:28:15 » |
|
Mooi dat Bulldozer + lief ook aanwezig kunnen zijn. Je dacht zeker, 't weer is toch nog wel aardig aan het worden!  Wil Bulldog1 niet met de administratie knoeien! We gaan al weer naar de 30 man/vrouw, ondanks een recessie en heel veel Duitsers die het mede daardoor moeten overslaan. Wij  in ieder geval Johan en ik zijn tegen 16:00 in Karsten om de diehards te ontvangen!  Hoor net dat Roel en Nico er ook zullen zijn. Mooi man! LaterZzz!
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 11 September 2009, 22:23:42 » |
|
Hallo allemaal
Ik ben zaterdag ook van de partij en neem m`n neef ook mee met een fjr
Groetjes Evert en Herold(neef)
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 13 September 2009, 14:55:27 » |
|
Hoi, Wij zijn veilig en droog azangekomen in Antwerpen. Het was een relaxed weekend en het was tof iedereen nog eens terug te zien. Groetjes en tot de volgende.......  Bart & Tania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 13 September 2009, 17:04:18 » |
|
Wat was het weer een bere gezellig dag daar in het noorder de zaterdagrit was super we hebben er volop van genoten m`n neef vindt het voor herhaling vatbaar tot de volgende keer en dan is jenny er ook bij.
Groetjes Evert en neef Herold
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 13 September 2009, 18:57:56 » |
|
Hoi folks, ben ook heel en vooral droog thuisgekomen. Was voor mij de beste uitgave van de 4 jaar ! Nog eens bedankt en de fotos volgen wel zeker. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 13 September 2009, 20:31:50 » |
|
Om 18:20 uur veilig (en droog) thuis aangekomen.
Het was een prachtig weekend. Iedereen bedankt voor alweer een mooie herinnering erbij!
Groet, H@ns & Carmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 14 September 2009, 08:03:41 » |
|
Tussen de buien door gereden, om 17.30 uur droog thuis Echt iedereen bedankt voor het superr weekend. Gr Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 14 September 2009, 11:27:45 » |
|
Iedereen bedankt voor dit "SUPER GEZELLIG WEEKEND" dat mede door jullie en ons natuurlijk  weer een groot succes is geweest. "SEE YOU"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MissBitch
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
krijgt last van ontwenningsverschijnselen
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 14 September 2009, 19:21:38 » |
|
Hey allemaal, Goed te lezen dat ieder weer veilig en wel thuis zijn aan gekomen. Heb wederom genoten van een super weekend met jullie. Het afscheid viel weer zwaar van jullie  Dit vraagt om herhaling toch? ? ? ? Hier een paar foto,s http://picasaweb.google.nl/attykramer/NNR4?authkey=Gv1sRgCN-Ds9balNKPugE&feat=directlinkOp het duitse forum heeft Jörg de Admin aldaar een album voor ons gemaakt in het gallery,jullie kunnen daar ook jullie foto,s uploaden. Heb de mijne er al heen gezet. Groetjes en een super knuf voor een ieder van jullie Atty
|
|
|
|
|
|
MissBitch RIDE FOR FUN
Träume nicht dein leben aber lebe deine Träume
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 17 September 2009, 16:52:12 » |
|
Ci@o luitjes! 't Was weer een mooi lang weekend!  Tof om al die oude bekenden weer gezien te hebben en dat er ook elke keer weer nieuwe gezichten tussen zitten. Fijn dat al die mooie commentaren ons gevoel bevestigen. Bedankt voor die leuke foto's en filmpjes. En mooi dat Kim heeft gewonnen voor alle Plopsalanders!  Grtz, Bluedog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 20 September 2009, 09:22:59 » |
|
hier nog enkele woordjes uit Plopsaland. ik ben net ook wat foto's aan het plaatsen op picasa http://picasaweb.google.be/gielen.eric062/NoordNoordrit2009#. Gie is hier gisteren met zijn nieuw vervoersmiddel geweest. FJR1300A, een prachtige machine in het blauw. het is natuurlijk heel wat anders dan de MT01 en ook opvallend stiller. Maar gie te kennen zal hieraan in de toekomst nog wel wat gebeuren.Hij had al een andere ruit gevonden ( hoger ) op het internet, en ging die gisteren ook al halen.Ik heb me de laatste 2 dagen ook al willen aanmelden op het Duitse forum voor het 7e Internationale Bulldog-Treffen-2010 in Monschau. maar ik graak niet op de site. zou er iets mis lopen met deze. Ik zal het de komende dagen nog eens proberen en hopelijk met meer geluk. groeten eric 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 20 September 2009, 10:56:04 » |
|
Ik heb me de laatste 2 dagen ook al willen aanmelden op het Duitse forum voor het 7e Internationale Bulldog-Treffen-2010 in Monschau. maar ik graak niet op de site. zou er iets mis lopen met deze. Ik zal het de komende dagen nog eens proberen en hopelijk met meer geluk. groeten eric  Hoi Eric, het Duitse forum ligt er al een paar dagen uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 20 September 2009, 17:34:16 » |
|
Ik heb me de laatste 2 dagen ook al willen aanmelden op het Duitse forum voor het 7e Internationale Bulldog-Treffen-2010 in Monschau. maar ik geraak niet op de site. zou er iets mis lopen met deze. Ik zal het de komende dagen nog eens proberen en hopelijk met meer geluk. groeten eric  Hoi Eric, het Duitse forum ligt er al een paar dagen uit. hopelijk graak ik er nu wel op tijd bij om mijn registratie rond te krijgen. Niet zoals vorig jaar voor O stenrijk dat ik naar een gezamenlijke kamer moet. Op zich niet onmiddellijk een groot probleem. maar een kamer enkel voor je zelf is toch wel iets beter voor de rust. Dus morgen nog maar eens een poging doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 22 September 2009, 23:41:50 » |
|
Hallo allemaal, Het reisverslag is klaar, dus lezen maar! Reisverslag Noord-Noorderrit IVGroetjes, Carmen PS: met dank aan iedereen wiens foto's ik 'gepikt' heb!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 23 September 2009, 00:40:40 » |
|
Namens de organisatie bedankt voor dit wonderschone verslag!  Grtz, Bluedog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 23 September 2009, 07:26:49 » |
|
Zeer mooi en o zo waar, wat een fijn verslagje. Bedankt Carmen om ons even terug te teleporteren naar het weekend van de Noorderrit. Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
|