misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 5 September 2009, 15:30:33 » |
|
Hoi iedereen, Mooi dat jullie allen weer naar de NNR komen. We verheugen ons al op volgend weekend. Het mooie weer is wederom besteld dus ook dat moet goedkomen. Geplaatst door: dog71 geplaatst op: 4 September 2009, 19:43:56 He, ik moet mij door omstandigheden afmelden, heb de kamer afgezegd bij hotel karsten, volgend jaar ben ik weer van de partij. Arjan
Jammer Arjan dat je niet kunt, volgend jaar beter  Groeten van de andere Arjan
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 5 September 2009, 15:49:00 » |
|
Yep Yep, Wij zijn er klaar voor.  Btw de trouw van Family man aka Eric was zeer geslaagd!!! het was een mooie dag..... Grzzzz en tot volgende week allemaal. BART
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 5 September 2009, 15:59:16 » |
|
Hé Bartje, Dus dat was een gezellig feestje, die trouwerij van Eric zijn oudste zoon? Gij bent zeker net wakker?  Nog even een verkeersupdate De N919, de hoofdweg van Veenhuizen, is tijdens de NNR gestremd voor verkeer ivm wegwerkzaamheden. Deze weg ligt tussen Veenhuizen en Huis ter Heide. Dit is in de buurt van Assen en Norg. Ik denk niet dat iemand deze weg zal rijden, maar je weet maar nooit. Voor een alternatieve route is dit normaliter een mooie weg. Vermijden dus die N919. Grtz. Arjan
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 5 September 2009, 19:14:35 » |
|
Henk, Ik ben de man die naast je slaapt in hotel karsten  Ach, 't Is weer wat anders dan MrMaxima of die oale griese! Zolang jij de Jägermeister maar niet alleen opzuipt.  De lijst met deelnemers is ook weer even geupdate. Ondanks een recessie mogen we niet klagen en zeker niet met al die oude bekenden.  LaterZzz!
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 6 September 2009, 09:15:29 » |
|
Voor de vrijdagrijders, hou deze week zeker de posts van de Familieman (Eric) in 't oog. Misschien kunnen we onderweg ergens afspreken om aan te pikken en samen naar het hoge noorden te trekken. Ikzelf moet nog 't één en 't ander in orde brengen, er is vrijdag een opleidingsdag gepland voor mij in m'n nieuwe job en dat kan natuurlijk niet, hé ! Wat een dommerikken ...
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
|
jagermeister
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 6 September 2009, 12:22:27 » |
|
Voor de motorbikers die op zondag mee gaan met de toertocht en speciaal voor hen die van ver komen, heb ik de routes op ROUTE YOU geplaatst. De link is http://www.routeyou.com/home.nl Klik dan op zoek een route en type bij zoektermen NNR4 in en klik op enter. Daarna verschijnen er 2 routes. Het is onze bedoeling om op zondag de NNR4-1 gezamelijk te rijden, zodat wij in Ter Apel afscheid kunnen nemen van de motorbikers die van ver komen en weer op huis af gaan. Wij zullen onze weg vervolgen met route NNR4-2. De routes kun je downloaden maar ik moet er bij vertellen dat ze gemaakt zijn op een TOMTOM en na downloaden een afwijking kunnen hebben voor GARMIN. De route moet om op ROUTE YOU geplaatst te kunnen worden worden omgezet van ITN naar GPX.bestand. Voor vragen kun je me pm maar of je antwoord krijgt  is ...........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 6 September 2009, 22:13:52 » |
|
Enkele huishoudelijke mededelingen!- We verwachten dat iedereen zijn motor vantevoren heeft afgetankt - We verwachten dat iedereen op tijd is voor de rit (za. 11:00 vertrek en zo. 10:00 vertrek) - De organsiatie valt te herkennen (tijdens de rit) aan fluoriscerende hesjes - Als iemand onderweg wil afhaken, gaarne vantevoren melden - In het hotel krijgt iedereen een kaartje met zijn (nick)name voor de BBQ, drankjes e.d. - Er wordt dit jaar weer voor ons geBBQ'd, helaas niet door Bert (we hebben 23 man/vrouw doorgegeven) - Willen graag met de diehards die op vrijdag komen weer samen eten  - 't Zonnetje wordt geregeld!  Grtz, Johan, Nico, Arjan & Henk
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 7 September 2009, 21:11:21 » |
|
Voor de vrijdagrijders, hou deze week zeker de posts van de Familieman (Eric) in 't oog. Misschien kunnen we onderweg ergens afspreken om aan te pikken en samen naar het hoge noorden te trekken. Ikzelf moet nog 't één en 't ander in orde brengen, er is vrijdag een opleidingsdag gepland voor mij in m'n nieuwe job en dat kan natuurlijk niet, hé ! Wat een dommerikken ...
Greetz, Gie
Gie, Weet je al iets iivm vrijdag ? En hoe laat je zou willen vertrekken. Dan kan ik ook verder met Bart afspreken en of er nog mensen zijn die zouden willen aansluiten in de rit naar Nörg. groeten familieman 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 8 September 2009, 22:04:50 » |
|
Voor de motorbikers die op zondag mee gaan met de toertocht en speciaal voor hen die van ver komen, heb ik de routes op ROUTE YOU geplaatst. De link is http://www.routeyou.com/home.nl Klik dan op zoek een route en type bij zoektermen NNR4 in en klik op enter. Daarna verschijnen er 2 routes. Het is onze bedoeling om op zondag de NNR4-1 gezamelijk te rijden, zodat wij in Ter Apel afscheid kunnen nemen van de motorbikers die van ver komen en weer op huis af gaan. Wij zullen onze weg vervolgen met route NNR4-2. De routes kun je downloaden maar ik moet er bij vertellen dat ze gemaakt zijn op een TOMTOM en na downloaden een afwijking kunnen hebben voor GARMIN. De route moet om op ROUTE YOU geplaatst te kunnen worden worden omgezet van ITN naar GPX.bestand. Voor vragen kun je me pm maar of je antwoord krijgt  is ........... Hallo Niko, ik heb de zondag rit tot op het punt van afscheid ook in mijn garmin gestopt. kan steeds handig zijn!! Ik kom alvast op vrijdag af . tot dan groeten eric 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 10 September 2009, 11:51:10 » |
|
Moi allemaal, Nou, mijn werkgever heeft tot het laatste moment mogen wachten om mij dit weekend vrij te gunnen, en dat heeft ie dan ook gedaan... En Irene kan haar "studieweekend" verplaatsen naar de vrijdag, ook gelukt dus. Zo meteen een kamer in de klokbeker reserveren. Wij verwachten zaterdag op tijd te zijn om de rit mee te kunnen rijden. Zo niet, dan zijn we er in elk geval bij met de BBQ en de zondagrit. Groetjes en tot zaterdag allemaal! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 10 September 2009, 12:11:05 » |
|
Hallo allemaal,
Ons reisplan is als volgt:
- Om 14:00 uur vertrekken we vanuit Heerlen (route Roermond-Venlo-Nijmegen-Apeldoorn-Zwolle-Assen-Norg). - Tussen 15:30 en 16:00 uur treffen we Pierre (die vanuit 's Hertogenbosch komt) op de parkeerplaats direct achter Valburg op de A50.
We verwachten ergens tussen 6 en 7 in Norg aan te komen.
Groet, H@ns & Carmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 10 September 2009, 12:48:27 » |
|
Hmmm, jammer...  De Klokbeker zit inmiddels ook vol, uitgeweken naar Steenbergen, Hotel Jachtlust. Het zal de pret niet drukken...  ... toch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 10 September 2009, 14:07:52 » |
|
Joepie! Na bemiddeling van Nico toch in Hotel Karsten. Irene kan erbij in de "familiekamer" en ik mag mee...  Dat zal me wel een paar Jägermeistertjes gaan kosten, hahaha  Nico bedankt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartje
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 10 September 2009, 14:19:25 » |
|
Jägermeistertjes
Jägermeister mmmmmmmmmmmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 10 September 2009, 23:49:55 » |
|
Moi, Nou, dat is weer mooi geregeld Paultje. Wel super dat jullie er toch bij kunnen zijn. Die baas van jou is toch niet zo´n gekke vent  Wens iedereen een prettige en veilige rit naar het hoge noorden. Grtz. Arjan
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 11 September 2009, 07:57:43 » |
|
Ik hoor net dat het dit weekend in Norg redelijk mooi wordt maar met een noordwestelijke wind dus ... straks ouwe dikke jas maar aantrekken in plaats van mooie nieuwe blauwe lederen jas. En dikke handschoenen toch maar vlug nog mee inpakken. Het ros staat klaar en zijn/haar baasje ook. Tot straks, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 11 September 2009, 08:33:09 » |
|
Iedereen die vandaag naar Norg vertrekt , wens jullie een prachtige dag en een veilige rit.  "SEE YOU"! ! ! !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|