BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 Mei 2012, 13:42:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.032 aantal berichten in 2.137 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  fun aan de mösel
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: fun aan de mösel  (gelezen 1198 keer)
Doggy2
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

hoboken ( B )

« Gepost op: 25 Augustus 2008, 20:07:42 »

hey doggers en aanverwanten

was weer zo leuk aan de mösel dat we besloten hebben om nu woensdag voor drie dagen terug te gaan  Grijns maar dan zonder schoonbroer want die moet terug gaan werken  Rollende ogen en ik heb nog een weekje verlof hihi.

grts danny

ps: een kort filmke van de fun onderaan ==>http://www.bikepics.com/members/doggy2/

Toon68
Betalende leden
Full Member

NL (Noord Brabant )

« Antwoord #1 Gepost op: 25 Augustus 2008, 23:33:05 »

hey doggers en aanverwanten

was weer zo leuk aan de mösel dat we besloten hebben om nu woensdag voor drie dagen terug te gaan  Grijns maar dan zonder schoonbroer want die moet terug gaan werken  Rollende ogen en ik heb nog een weekje verlof hihi.

grts danny

ps: een kort filmke van de fun onderaan ==>http://www.bikepics.com/members/doggy2/

Hoi Danny,

Ziet er tof uit!! Lachen Lachen Als ik dit zie moet ik weer aan vorige week denken, want ben net terug uit st'Johan in Tirol Knipoog hebben daar de 6-daagse Alpen route gereden via vrij uit vakanties . Was super, op een valpartij na.. Huilen
Een van ons heeft minder geluk gehad, die is in de afdaling van de Zillertalerhohestasse onderuit gegaan met zijn Susuki DL1000... Moest een trauma helikopter bij komen om hem naar het ziekenhuis in Kufstein te vliegen. Hij heeft veel geluk gehad en ''alleen''een bovenbeen breuk er aan over gehouden.. en is nu na een operatie en een week ziekenhuis en een hoop geregel weer thuis.
Het is altijd uitkijken in de bergen Geschrokken

Groeten Toon

ps. ze geven mooi weer af dus geniet ze met volle teugen! Knipoog

Ik weet niet veel en wat ik weet vergeet ik weer..
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Augustus 2008, 00:58:19 »

hey toon

zal daarom altijd toch wat reserve houden en zeker met het vrouwke achterop en volgeladen met bagage,ik kom graag met de motor terug thuis en ni met de ziekenwagen  Knipoog
al moet ik mij soms toch inhouden om niet ééns een beetje méér aan het gas te draaien  Grijns al een geluk dat ik toch nog een beetje verstand heb  Lachen en daarom van méérdere ritjes kan genieten  Rollende ogen

grts danny

ps: beterschap gewenst aan je vriend

drum
Betalende leden
Full Member

hasselt (B)

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Augustus 2008, 20:06:06 »

het verstand van een motorrijder zit in het rechter handje hé,danny. Knipoog
grts drum.
Polymus
Betalende leden
Newbie

BullDog - "His bark is worse than his bite!"

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Augustus 2008, 23:07:30 »

Hi Danny, ik heb je fillumpie geheel afgekeken en was jaloers op dat leuke weggetje. Maar ik heb me ook een beetje verbaasd over de rijstijl van je voorganger! Is je iets opgevallen?
Nu heb ik weleens een VRO-cursus gedaan en ik ben ook een dagje met een politiemotorrijinstructeur op stap geweest om m'n rijstijl bij te schaven. Daar leer je o.a ook het aansnijden van bochten. Voor de bocht remmen, naar de wegas (hoog de bocht in) sturen (je kunt dan de bocht doorkijken om te zien wat er aankomt) om in de bocht de binnenkant op te zoeken en voorzichtig accelerend ("trekkend") de bocht door te rijden.
Maar wat ik op jouw filmpje zag, deed me soms een beetje huiveren. De manier waarop je voorganger soms een vrij scherpe bocht in gaat: brrr.... Een enkele keer zie je hem krap een bocht aansnijden en midden in de bocht remmen (remlicht oplichtend) om vervolgens in de bocht over de as van de weg naar buiten te drijven! Ik verbeeld me niks, maar deze persoon loopt het nog eens een keertje op. Wellicht een leermoment.

Groeten,

Hans

Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Augustus 2008, 08:33:09 »

hey doggers

Grijns wil jij hem dat dan ook nog ééns zeggen Hans,ik heb hem dat al meermaals aan het verstand proberen te brengen maar hij rijdt blijkbaar al 30 jaar zo rond zegt hij  Geschrokken ik moet wel zeggen dat hij met zo'n zware machiene overweg kan hoor.ik ga nu al bijna 5 jaar met hem touren en wat ik hem al allemaal heb zien doen (waar mijn haren ook wel van rechtkwamen hoor)hield ik niet voor mogelijk maar telkens was was het aan het einde van de dag voor mij weer een lesje geleerd  Knipoog
door met hem te gaan rijden heb ik héél véél geleerd,zowel de goede als de slechte manieren van het motorrijden en nu is het aan mij om te kiezen welke ik toepas hé  Lachebek maar de mensen die reeds met mij hebben gereden zullen zeker kunnen beamen dat ik géén "hooligan" ben op de weg maar wel graag ééns aan de kraan draai  Lachen
zolang je in je achterhoofd houdt,dat de openbare weg géén "circuit" is dan loopt het véél langer goed af !!

grts danny
ps: binnen 2 uurtjes zijn we terug weg naar de mösel voor nen dag of 3 sé  Cool

Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Augustus 2008, 08:37:23 »

Moi Tigerman, veel plezier daar aan de mösel.  Knipoog

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Augustus 2008, 08:58:00 »

Knipoog moi danny, je naam is niet voor niks spiderman Lachen Lachen Lachen
groet johan Cool Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
Polymus
Betalende leden
Newbie

BullDog - "His bark is worse than his bite!"

« Antwoord #8 Gepost op: 28 Augustus 2008, 17:24:09 »

Dus die waakt over hem! Tja, ik zag een duo zitten. Toch?

Hans
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: