BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 Mei 2012, 13:37:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.032 aantal berichten in 2.137 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Algemeen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Advies van Bullriders gevraagd
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Advies van Bullriders gevraagd  (gelezen 1137 keer)
arnaud
Betalende leden
Newbie
Geslacht: Man

« Gepost op: 11 Augustus 2008, 20:12:11 »

Hallo allemaal,

A.s. vrijdag krijg ik mijn Bull  Grijns.  Maar hier zitten nog de standaard dempers op  Verbaasd. Kunnen jullie mij iets meer vertellen over wat nou een leuke  Cool demper is. En waar deze te koop is. Ik ben in principe op zoek naar een demper met een diepe sound  Rollende ogen Ik heb al een tijdje op het forum rondgespeurt maar kan niet echt duidelijk iets vinden, en dan het liefst een geluid erbij  Knipoog Het gaat op het forum over de Bos, LeoVinci, Dam, Remus, en Laser......maar wat is nu een goede keuze en waar kan ik deze kopen/bekijken  Ik weet het niet

Hoor het graag!

Gr,

Arnaud

Leven is het meervoud van lef!
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

hoboken ( B )

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Augustus 2008, 20:42:59 »

hoy Arnaud

als je de Dam's wil horen ==>http://users.skynet.be/judass/ dan gewoon op Bob's (Judas) site luisteren  Knipoog

grts danny

Hans
Betalende leden
Sr. Member

NL - Lisse

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Augustus 2008, 21:22:00 »

De funbikershop in Haarlem heeft altijd een soort btw-vrije korting op Laser en Bos uitlaten.
Ik heb er mijn Bos uitlaten vandaan.
Deze hebben alleen geen losse db-killer meer dus het hangt er vanaf wat je met het geluid wilt doen.

Hans

JeuDeBull
Betalende leden
Full Member

Haarlem (NL)

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Augustus 2008, 21:34:36 »

Hoi Arnaud,

Welkom op het forum.
Het probleem met al die uitlaten is dat het eigenlijk allemaal een goede keus is. Het is heel persoonlijk, wat de 1 mooi vindt, vindt de ander minder...en andersom. Ikzelf heb gekozen voor de Bos uitlaten, niet te grote dempers zodat het accent meer op de voorkant van de motor komt te liggen en het geluid is top (maar ook dat is persoonlijk). De verschillende uitlaten kun je kopen bij oa de Funbikershop op de Zijlweg in Haarlem.
De Bos uitlaten kun je bij mij komen bekijken en beluisteren en volgens mij zit er ook nog wel iemand in de buurt met Lasers. (Thunderbull??).
Veel plezier in ieder geval.

Ik zie dat Hans ook de Funbikershop heeft aangeraden in de tijd dat ik dit aan het typen was Rollende ogen

Groetjes en de Bulls,

Cesar
arnaud
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Augustus 2008, 08:13:47 »

Alvast dank voor de reacties. Altijd lekker dat ik in Haarlem woon, daar zit de Funbikershop hahaha
 Ik begrijp dat het een persoonlijke keuze is, dus moet ik maar bij eenieder gaan luisteren.
Die Dam dempers van Judass klinken wel angstaanjagend moet ik zeggen  Geschrokken Allememachies wat een lawaai.
Zal nog lastig worden om een goede keuze te maken, ze klinken allemaal wel bruut moet ik zeggen  Cool
Laat het nog weten wat ik ga aanschaffen.

Mijn dank is groot doch niet overweldigend  Lachen

arnaud
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Augustus 2008, 12:57:25 »

Hallo allemaal  Lachebek

Heb de knoop doorgehakt, het worden de RVS dempers van Laser. Ik heb het e.e.a. gehoord en deze klinken toch naar mijn mening het mooist. Wanneer deze fijne fijnerikken  Grijns eronder hangen zal ik ff een foto'tje maken en een geluidsfragmentje bijvoegen  Cool.
Das alijd makkelijk voor diegene die ook voor deze keus komt te staan.

Laterszzzzzzzzzzzzz

Arnaud

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: