|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 10 Juni 2009, 06:21:05 » |
|
 nog even de motor van stal, en vertrekken maar!!!!! met een bui meer of minder , het zal de pret niet bederven  Greetz Eric , tot daar waar we elkaar ontmoeten. Niet waar ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
familieman
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 11 Juni 2009, 09:00:28 » |
|
 Groeten van mij & Gie, We hebben onze eerste dag en nacht richting Oostenrijk achter de rug. we hebben na een 760 Km in de buurt van Ulm overnacht. onderweg hier naar toe hebben we maar een aantal stevige regenbuien gehad. telkens maar van enkel min. Dus ons hoor je niet klagen. van daag ziet het er ook nog dreigend uit maar ook wel wat zon. De Temp. ligt van daag wel een aantal graden lager. we gaan zodadelijk onze reis verder aanvatten. Gie is alvast de motor weer aan het pakken en ik heb net de buienrader geraadpleegt. en op enkel buitjes na zaol het nog wel mee valolen voor de komende 3 uurtjes. We gaan nu nog een 70 Km autobaan doen en dan verder langs kleinere wegen. Zo vrienden tot later. en de Thuisblijvers of verlofgangers ( In Turkijen) zullen via het forum nog wel verder opd e hoogte gehouden worden over het treffen!! Nog vele groeten aan allen Gie en Eric. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 11 Juni 2009, 21:29:47 » |
|
Hallo allemaal, Groeten vanuit Hittisau. De meeting is begonnen, met z'n allen aan het nagenieten van de avondmaaltijd. Vanavond nog even rustig aan doen, morgen toeren. De Zumo's zijn al voorbereid met de route. Later wat foto's. Groetjes van iedereen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timothy
Betalende leden
Sr. Member

Geslacht: 
BT1100 - 2005 - Liquid Bronze
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 12 Juni 2009, 18:02:26 » |
|
We hebben vandaag toch zo'n weer gehad ...   Gr. Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 14 Juni 2009, 23:18:06 » |
|
Op de kop af om 23:00 uur thuis aangekomen. Sinds woensdag ruim 2000 kilometers geklokt.
Later meer...
Groet, H@ns, Carmen & Jack
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 15 Juni 2009, 10:24:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL - Heerlen (Limburg)
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 15 Juni 2009, 18:34:40 » |
|
H@ns, we zijn zondag nog even weer langs gegaan en we hebben nog een foto kunnen maken (hij is echt zo groot als een zweefvliegtuig)  Booohhhh Klaas, gelukkig heb je 'm nog kunnen 'vangen'. Precies zoals we 'm gespot hebben... met die vleugels van - minstens - tientallen meters! Hier alvast een paar foto's. Groet, H@ns
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 15 Juni 2009, 18:55:27 » |
|
Zondag om 19.45 uur thuis. Lang in de file gestaan. Erg druk onderweg. Wel schitterend gereden in Oostenrijk, Eric en Gie nogmaals bedankt voor het uitzetten van de mooie route. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paultje
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL Duiven
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 15 Juni 2009, 20:09:29 » |
|
Hoi allemaal, Ook wij zijn, na dit superweekend, om iets na drieën weer veilig in Duiven aangekomen. Vanaf ongeveer Keulen hebben we het weer droog kunnen houden, gelukkig. Man oh man, wat een dikke bui was dat zeg. Gedoucht en gegeten gaan we nu lekker aan de koffie, van het bier blijven we maar even een paar dagen af...  Later!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jagermeister
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 15 Juni 2009, 20:52:52 » |
|
Hallo, Na leuke tochten, te weinig Jägermeister, te veel eten, lekkere taart in Nierstein, het mooie weer in Hittisau , slecht weer op de heenreis, slecht weer op de terrug reis, pechgeval van mister maxim zijn motor weigerd om in de regen te rijden, 2,5 uur moeten wachten op de adac en ook nog door de regen de groep te zijn kwijt geraakt, omstreeks 18:30 thuis aangekomen in Hoogezand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 15 Juni 2009, 22:40:21 » |
|
Ook ik ben rond 15:00u goed maar doorweekt nat thuisgekomen. Heb tot nu geslapen, was kapot na een superweekend met de tofste mensen je maar kan inbeelden. Het meeste is hierboven al gezegd, laat de foto's maar spreken. Ikzelf heb er geen genomen maar er zullen er ongetwijfeld nog verschijnen. En wat hebben we ginder toch weer wat afgelachen, heerlijk, er staat nog steeds een behoorlijke glimlach op m'n gezicht. @ alle medereizigers: gewoonweg bedankt voor de schitterende tijd samen @ Eric en Tim: bedankt voor het goede gidswerk tijdens de ritten @ de organisatie: bedankt voor de prachtige locatie @ het hotel: bedankt voor de supervriendelijke en correcte service @ het Duitse wegennet: afschaffen die overzetboten @ de weergoden: goeie timing @ Jägermeister: eerst eitjes pellen en dan koken, veel gemakkelijker @ Oostenrijk: bedankt voor de goddelijke bergen maar vooral @ mijn vrouwtje: bedankt dat ik er mocht bijzijn, you're the best Love you all, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
NL Assen
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 15 Juni 2009, 23:51:21 » |
|
Hallo iedereen, ook ik ben weer thuis. Reed om 20,55 uur mijn oprit op. Het had heel wat voeten in aarde voordat ik thuis mocht komen. Jagermeister schreef al dat mijn motor geen zin meer had om in de regen te rijden. Ben door Adac afgevoerd naar een motordealer in Siegberg (ligt zuidelijk van Keulen), een handige monteur heeft hier mijn fietsje opgelapt zodat ik door kon rijden. Probleem is nog niet opgelost. Zeer waarschijnlijk door de vele regen water in mijn tank gekregen?!? Dat gaan we uitzoeken. De groep was inmiddels doorgereden. Nog bedankt allemaal voor het mij bijstaan tijdens deze shit-uren. Heb na de oplapbeurt snel de A3 teruggevonden en ben high speed teruggejakkert naar Nederland. (Ik miste mijn vrouwtje en mijn meissie Nanou, en 5 uur vertraging opgelopen) Kreeg nog 1 bui op de kop boven Keulen en hoe dichter ik bij de grens kwam, des te zonniger werd het. Rond 19,00 uur reed ik langs Duiven, moest nog even aan Paul en Irene denken, die allang thuis waren en bij Apeldoorn heb ik me verder laten opdrogen in de zon na deze nogal natte dag. Weer genoeg beleefd: gelachen, gekletst, gegeten, gedronken, ge-pech-gehad  geouwehoerd, ge-pontje-over waar Gie niet zo blij mee was, geen dode koeien gezien op de weg, gelukkig geen ongelukken meer gezien en noem het maar op. Ik vond het weer een zeer geslaagd treffen. Alles is al weer gezegd, daar wil ik me graag bij aansluiten. Weer iets waar ik lang van kan nagenieten. Bedankt allemaal. En dan kom je thuis en dan is er nog een heel blij en vrolijk kindje wakker  Heerlijk, mijn hele dag is alweer goed. Grtz. Arjan
|
|
|
|
|
|
Mister Maxim
"No risk, no life"
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
"See You On the Road"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 16 Juni 2009, 09:48:44 » |
|
Foto's gemaakt door Verena und Ralf. (6. Int. BOC-Treffen in Hittisau) Hier nun der link zum Picasa-Album: http://picasaweb.google.com/luzy1958/6I ... nHittisau# 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:42:59 » |
|
Mooie pics, zeer mooie omgeving. 
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 18 Juni 2009, 05:22:19 » |
|
inderdaad mooie foto's !!! ben blij voor jullie dat het die lange héén en terugrit waard was  grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hotdog
Betalende leden
Hero Member