Hey Aat,
Gaat goed hoor! Mis de Bulldog bij vlagen enorm... vooral op de dagen dat ik met mooi weer in de file sta

We hebben het enorm druk en thuis heb ik ook een druk gezin met twee kids. Die kids hebben natuurlijk de nodige hobbies en ook daar help ik dan weer mee he...
Ben zo'n beetje wekelijks op de site om snel de boel even na te lopen.
Ik ben achter met de nieuwelingen namailen maar ik probeer wel als ik een nieuwe aanmelding krijg deze mensen direct te autoriseren zodat ze verder kunnen. Dus het NIET VERPLICHTE FACTUURTJE komt nog wel naar de nieuwe aanmelders, maar ze kunnen in ieder geval wel vooruit.
Op de zaak hebben we een aantal nieuwe, modernere (kwa software dan) en snellere webservers in gebruik genomen, dus eerdaags gaat de BT1100Bulldog.eu site naar een andere server verhuizen. Van op het moment dat dat gebeurt komt hier uiteraard een vooraankondiging.
Kortom: het gaat goed met mij en ons, ik mis jullie en ik mis de Bulldog. Leuk dat je dit berichtje hebt geplaatst en bedankt voor je belangstelling !!!
Ohja: tipje voor de mensen die gebruik maken van de persoonlijke berichtjes: Als je een melding krijgt dat er een persoonlijk berichtje klaarstaat dan krijg je die melding via een e-mail. Wat men NIET moet doen is proberen dat persoonlijk berichtje via de mail te beantwoorden. Persoonlijke berichtjes moet je altijd antwoorden via het persoonlijke-berichten systeem van de site. Als je het bericht antwoord via de mail dan krijgt niet de afzender het antwoord maar ikke als webmaster. Succes iedereen!